Haminan auraajat ettekö tosiaankaan joskus voisi aloittaa kadun auraamisen toisesta suunnasta aloittamalla vai onko se ylivoimainen tehtävä. Teillä kun on ne aurat tehty päin persettä koska aina toiselle puolelle tietä tulee puolet enemmin lunta porttien puhdistamiseen.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Laita lämmitin niin sulaa pois
- Anonyymi
kiitos vinkistä tuota en hoksannutkaan
- Anonyymi
Syökää lihadsuja niin lumet sulaa
- Anonyymi
Joo kyllä tuo on huomattu. Ilmeisesti nämä aurataan niin päin, että rikkaiden puolelle tulee vähemmin lunta kun maksavat enemmin kunnallisveroakin.
- Anonyymi
Auraajat ajavat myös liian kovaa joka aiheuttaa tien pinnan jäähän v*ttumaista nimismiehen kiharaa. Auraajia tuskin itseään haittaa, mutta tavallisia tienkäyttäjiä kylläkin.
- Anonyymi
Vittu itkekää nyt oikein kunnolla :D lapio käteen ja touhuamaan. Millasena teidän emännätkin teitä pitää. Fyysistä hommaa ei voi tehdä vaan kitistä netissä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568