Päätin kirjoittaa kokemukseni lääkkeellisestä keskeytyksestä. Keskiviikkona otin lääkärissä n.11 aikaan keskeytyksen ensimmäisen lääkkeen.(perjantaille sain lopulliset lääkkeet, jotka otin kotona) Ekan pillerin jälkeen aloin tuntemaan pientä nippailua alavatsalla. Keskiviikko ja torstai päivät meni ilman mitään suurempaa kipua, vuotoa ei ollut. Torstai iltana alkoi tuntumaan säännöllisesti kramppeja alavatsalla, kuitenkin pystyin nukkumaan yön hyvin. Aamulla heräsin 6 aikaan ja olin vuotanut, nousin ylös pöntölle, ulos tuli paljon verta sekä isoja hyytymiä ja mahdollisesti myös raskaudenmateriaaleja. Aamulla otin loput 4pilleriä suun kautta ohjeen mukaan koska vuoto oli jo runsasta. (Oksensin heti näiden jälkeen) Aloin heti tuntemaan enemmän kipua alavatsalla, makoilin sängyssä ja yritin olla pystyssä mahdollisimman paljon. N.tunnin päästä alkoi tulemaan paljon vuotoa ja suuria hyytymiä ja palasia ulos. Krampit kestivät n.7h. Melkein meinasi usko loppua kesken kun vuotoa oli niin runsasta ja sisälti todella paljon isoja klönttejä, joita piti melkein tikistää ulos. Olo oli myös heikko ja meinasi taju lähteä ylhäällä ollessa. Lopulta olo yhtäkkiä helpotti ja vuoto väheni sellaista normi kuukautisvuotoa vastaavaksi. Pahoinvointia oli aika paljon ekasta lääkkeestä lähtien, ruoka ei maistunut ja oksensin muutamasti, mutta nämä saattoi johtua raskauspahoinvoinneistakin osittain. Keskytyksen jälkeen raskausoireet loppuivat kuin seinään.
Abortti kokemus
Anonyymi-ap
3
138
Vastaukset
- Anonyymi
Niin? Ja ketä tämän kuvottavan lapsenmurhatarinasi pitäisi kiinnostaa? Muutenko vain oli pakko tulla mässäilemään ja hekumoimaan verisillä "hyytymillä, paloilla, klönteillä" jne. (tarkemmin et lapsiparkaasi ilmeisesti uskaltanut katsoa..)?
- Anonyymi
Tämä on aborttifoorumi niin täällä saa puhua omasta abortistaan varsinkin. Jos ei kiinnosta niin mitä täällä teet?
Sananvapaus on ihan aborttipotilailla kuin sinullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892