Ihanaa oli

Anonyymi-ap

Kaksi kertaa oon munaa imenyt.
Toisella kerralla uskalsin ottaa loppuun asti.

30

4367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lähtekäähelvettiin?

    • Anonyymi

      Sillanpää ei taida päästä kevyellä?

    • Anonyymi

      Prometheusleireiillä lisää. Turhahan on maksaa ilman merkkiä.

    • Anonyymi

      Suomentasavalan pitäsi olla jossain suojeluksessa. Jumala hän ei ole.

    • Itse kanssa imenyr muutaman kerran ja 2 kertaa ottanut peppuun ja se oli ihanaa.

    • Anonyymi

      Itsekkin haluisin kokeilla ;) ehkä sulta sais ottaa?

      • Anonyymi

        Mistä päin oot multa saisit imeä loppuun asti vaikka tänään M45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin oot multa saisit imeä loppuun asti vaikka tänään M45

        Helsinki


    • Anonyymi

      Kerran olen imenyt loppuun saakka, kun tuli vastaan sellainen kulli josta olen haaveillut.Pitkä ja paksu kanki ja isot kivekset.Täytyy sanoa, että nautinnollinen hetki, kun sellainen alkaa sykkimään suussa ja mies sanoo, että pian tulee viikon satsi.

    • Anonyymi

      Viime kesänä eka kerta kulli suussa,kesää ja kullia odotellessa.

    • Anonyymi

      Ihanaa saada on saada imeä miestä.

    • Anonyymi

      Minua on imetty ja sain niellä omat spermat....

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sain imeä isoa munaa arabin näköiseltä kaverilta stadin klubin vessassa. Vei mut vessaan ja koppiin, istutti pytyn päälle, otti munan esiin ja se iso! Luulisin että 20 cm, munat oli ihan karvaset ja se veti vähän t-paitaa ylös. Kroppa ihan mustan karvan peitossa. Se sano: "nyt saa poika kerrankin kunnon munaa". Se työnsi munan mun suuhun ja aloin imeä. Terska oli tattimainen ja se tunki sitä mun kurkkuun. Yritin hengittää nenän kautta. Se otti mua päästä kiinni ja facefucked aika kovaa- spermat tul iaika nopeesti, mutta kyllä se oli ihan hyvän makuista- Ihan ok ekaks kerraks.

      • Anonyymi

        Onnea taudeista.


    • Muutaman kerran imeny ja kerran oon saanu kullia pyllyyn. Kiihottava tunne, kun kulli alkaa ruiskia spermaa suuhun. Lisää tekee mieli kokoajan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ai että ku tekis mieli imeä. En oo vaan uskaltannu kysyä. Joskus tekis mieli olla ”leluna” kahdelle tai kolmelle, jotka sit määrätietoisesti panisivat suuhun ja pepaan.

    • Anonyymi

      Omaa spermaa olen makustellut monet kerrat eri yhteyksissä ja tykkäisin imeä pitkään ja hartaasti jotain jäntevää ja paksua kullia, mutta kumin kanssa. Pidän sperman mausta ja se kiihottaa, mutta tautimahdollisuus myös kauhistuttaa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, kumin kanssa 69 kiinnostaisi.


    • Anonyymi

      Oih, maata kiireettä alasti auringossa ja herkutella. Ensin levänneellä veltolla kalulla ja kasseilla, sitten yhä jäykistyvällä. Leikitellen imeskellen, suudellen. Välillä leväten. Tuntitolkulla paikkaa vaihtaen. Kenties leikkiin tulee lisää osallistujia tai katsojia. Sitten kun hurmio on suurimmillaan ja paineet kovimmillaan-lähetys vaniljaista voimalla kohti nielua, leväten ja leikkien ensin kielen makunystyröillä. Sitten on sinun vuorosi.

    Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe