Siinähän se kysymys yksinkertaisuudessaan. Samanlaisia alotuksia on vaikka kuinka paljon varmaankin, mutta tehdään nyt uus missä kysyn miten käyttäydyt ihastuneen tai kiinnostuneena. Muistakaa mainita myös sukupuoli :)
Kuinka tuot esiin ihastumisen tai kiinnostuksen?
35
61
Vastaukset
- Anonyymi
Kysyn kahville, oon nainen
- Anonyymi
No työ ny voi tarkoittaa miljoonaa asiaa työasioissakin moni pyytää kahville tarkoittaako sekin heti että toinen on kiinnostunu muutoinkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No työ ny voi tarkoittaa miljoonaa asiaa työasioissakin moni pyytää kahville tarkoittaako sekin heti että toinen on kiinnostunu muutoinkin
Tuo voi tarkoittaa
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17689065N
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Tietenkin huutele vaan täällä palstalla
- Anonyymi
Jos yksin elämänsä haluaa viettää ni si tää on siihi vallan loistava mieluimmi yksi ku ihmisen kanssa johon ei luota joka ei osoittanut että häneen voi luottaa
- Anonyymi
En tuo täällä esiin mitään. Oikeassa elämässä vastaan viesteihin nopeasti, ja haluan nähdä ja jos ei mies sitä kysy, kysyn itse.
- Anonyymi
Säästyy vitusti aikaa kun kerrot itsestäsi täälä kaiken tieräks kui puskaradio toimii tää toimii paremmin kaveri kertoo kaverille joka kertoo kaverille ja oikeasti vähänkään kinostuneet käy täältä tarkistamassa asian paikkansa pitävyyden ni ei tartti yliinnokkaita edes hätistellä kun loppu viimenää se ainoa vaatimus mistä en jousta milliäkään mihinkään suuntaan on se rehellisyys koska olen sitä itsekin mutta se on taas asia mihin erittäin harva pystyy mulle kun on se valkoinenkinvalhe valhe enkä mä ainakaan aio viettää elämääni yhdessä ihmisen kanssa samankaton alla ainakaan joka kokee tarpeelliseksi mulle valehdella pienimmässäkään asiassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästyy vitusti aikaa kun kerrot itsestäsi täälä kaiken tieräks kui puskaradio toimii tää toimii paremmin kaveri kertoo kaverille joka kertoo kaverille ja oikeasti vähänkään kinostuneet käy täältä tarkistamassa asian paikkansa pitävyyden ni ei tartti yliinnokkaita edes hätistellä kun loppu viimenää se ainoa vaatimus mistä en jousta milliäkään mihinkään suuntaan on se rehellisyys koska olen sitä itsekin mutta se on taas asia mihin erittäin harva pystyy mulle kun on se valkoinenkinvalhe valhe enkä mä ainakaan aio viettää elämääni yhdessä ihmisen kanssa samankaton alla ainakaan joka kokee tarpeelliseksi mulle valehdella pienimmässäkään asiassa
Aika jännä ku itexä suollat kuitenki tuubaa jatkuvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika jännä ku itexä suollat kuitenki tuubaa jatkuvasti.
Tämä miespuolinen vaikuttaa lähinnä vain melko intensiiviseltä yksilöltä, en usko että tämä välimerkitön kiihkeä paatos on sinänsä tuubaa, mitä nyt menee hieman asioiden edelle näiden tulevien ex-avopuolisoidensa ym suhteen.
- Anonyymi
Riippuu tilanteesta. En välttämättä tuo kiinnostustani esille mitenkään. Jos koen tilanteen huonoksi tai jostain muusta syystä sellaiseksi, ettei ole järkeä ilmaista, niin en ilmaise. Muutoinkin olen pitkälti ihan vaan oma itseni, vaikkakin enemmän kiinnostunut juttelemaan ja katselen yleensä suoraan silmiin jne. Jos koen, että toinenkin on kiinnostunut, niin sitten kysyn lopulta suoraan.
Mitä olen tuttaviltani kuullut, niin he kyllä huomaavat, jos olen jostakusta kiinnostunut. He kun tietävät miten normaalisti käyttäydyn. Vaan olen ihan tietoinen siitä, etteivät vieraammat mun kiinnostustani lainkaan tajua. Luulevat muan vaan sosiaaliseksi yksilöksi.- Anonyymi
Sama minulla. Voin olla todella syvästi ihastunut johonkin ihmiseen, mutta jos kohde on esimerkiksi varattu tai muuten vaan mahdoton tapaus minulle, hän ei tule näkemään sitä päällepäin mitenkään. Ei pienintäkään flirttiä, ei pitkiä katseita, ei yhtään mitään normaalista kanssakäymisestä poikkeavaa.
- Anonyymi
Salaan ihastukseni. Tunteita en näytä mistään hinnasta. Tämä se kai on asenteeni. Yritäppä tulla toimeen tämän kanssa nainen. Mieheltä.
- Anonyymi
Pusi pusi missä hyvänyön viestini mies?
- Anonyymi
Mä kuvailisin sua aggressiiviseksi väkivaltaiseksi kontrollifriikiksi tuon viestin perusteella kenties jopa tykkäät alistaa naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pusi pusi missä hyvänyön viestini mies?
Varmaan sun tarttis ettiä se mies elämääsi ehkä voisiko asian laita kenties näin olla vai miksi sä täällä sitä muutoin kyselisit
- Anonyymi
Enpä taida yrittää. Käytöksesi ei täytä minimivaatimusta. Jokaiselle ihmiselle pitää asettaa se minimivaatimus.
- Anonyymi
Älä nyt mitään, löydöt varmasti naisen joka piilottaa sinulta samanlailla tunteensa.
- Anonyymi
No sitten meitä on kaksi...kammottavaksi😊😉 Ollaan vähän niinkuin pattitilanteessa🤔 Mitä mies siihen sanoo, jos ollaan tuossa suhteessa samanlaisia?
- Anonyymi
Tutustutan tulivuoreen
- Anonyymi
Varma tapa kai kuolla niin ettei löydy mitään millä todistaa että kyseinen henkilö on poistunut keskuudesta
- Anonyymi
Olen ihan yhtä trubaduuria tietenkin
- Anonyymi
Huonosti tuon esille..yleensä vasta jälkeenpäin tajuan että olipas ihana nainen..😟
- Anonyymi
Jälk viisaus paras viisaus usein kai tuo jälkiviisaus johtuu siitä että jompikumpi on kiirehtiny tosin noissakin tarttis si osata ottaa huomioon se kaunis seikka että jos ette näe päivittäin ni toinen pystyy sitä kulissia pitää yllä melko pitkään ja viimeistään vuoden sisään se kulissi jo kaatuu kun asutte saman katon alla ja mulla oli taas niin hyvä opettaja sen kulissin ylläpitoon tarvittaessa että multa onnistuisi sekin jos elämääni kulissina haluaisin elää
- Anonyymi
Riippuu siitä kenestä olen kiinnostunut ja missä yhteydessä. Tai näin ainakin itse ajattelen. Voi olla, että tiedostamattani toimin tässä tilanteessa aina jotenkin samalla tavalla.
- Anonyymi
Kuten useimmat meistä siksi olen itse pitänyt huolen omalta osaltani että joka nainen jonka kanssa olen ollut on aina ollu jollain tapaa erilainen niin olen myös saanu opittua itsestäni ja tiedän jo tähän ikään mitäen elämääni kaipaa vähäisimmässäkään määrin ja sen mistä en ole valmis tinkimään yhtään
- Anonyymi
Varmaankin vain tuijotan ja juoksen karkuun. En osaa yhtään olla järkevästi.
- Anonyymi
Mahdollisesti sulle vain tunne jota et osaa itse käsitellä
- Anonyymi
Miksikä tuon on edes asia mikä pitäisi mitenkään osoittaa jos ei itse välitä siitä onko yksin vai kaksin mä olen aina pärjänny yksin vähemmällä vitutuksella kui suhteessa jossa en voi toiseen luottaa
Karkottavasti.
- Anonyymi
Rumatapainen AP, utelee mutta ei itse kerro mitään.
- Anonyymi
Tuon jutuissa esille, että olen sinkku. Jos mies ei tartu siihen syöttiin, niin oletan kiinnostuksen olevan yksipuolista.
- Anonyymi
En kyllä todennäköisesti tuollaisesta tajuaisi, ellei sano tyyliin "oon muuten sinkku, wink wink".
Saatan olla hieman flirtti ja puhelias kaikille. Kun oikein ihastun, niin saatankin muuttua hiljaiseksi. Minut ymmärretään usein väärin tämän vuoksi.
- Anonyymi
Otan esim täällä osaa aiheisiin kiusimalla sopivin naisellisin sanoin.
Luotava jännite välille, josta muodostuu näkymätön kemia.:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1765167- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?944444Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412718- 442247
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322164Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2281913- 911848
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821