Ne on raukkamaisia hyvin raukkamaisia

Anonyymi-ap

Asiat meni päin vittua, oli tarkoitus että annan huonon kuvan itsestäni ja minusta tehdään syyllinen, he hyötyvät. Asiat ja ovet avautui minulle kuitenkin, hyvä maine kasvoi ja moni rupesi epäilemään heidän puheitaan mitä olivat selittäneet omien juttujen peittoamiserm. Tämähän oli tarkoitettu heidän nousuun, minä tein työn ja maksoin ja sain rahaa jonkin verran, ei liikoja. Silleen että sai palkan ja sai kasvatatettua vähän elämää eri alueilla. sitten piti toimia. Joka vuosi kiusan määrä kasvoi, ja sitten rysäytettiin kunnolla. Vieläkään ei suunnitelmat toteutuneet, vaan vaikeuksien jälkeen taas hyödyin, elämä oli hyvää, tämä inhotti taas koska hyötyä ei tullut heille niin kuin haluttiin, taas toimittiin. Tätä leikkiä on leikitty hyvin pitkään. Sen pituinen se, ruma satu. Kun rysäyttävät kunnolla jotenkin hyötyvät siitä itse, kun kuitenkin pääsen niiden "verkosta" pois ja oma elämä palautuu hyväksi ja alan pääsemään kiinni omista sosiaalisista verkostoista ja elämä tasaantuu. Taas pitää keksiä jotain, varsinkin jos joku ajattelee minusta hyvää. Se on heille kuin punainen vaate härälle. Sen sijaan että keskittyisivät omaan elämään, käyttävät ajan minun kiusaamiseen ja elämän sabotoimiseen. Heillä kun ei ole muita opittuja keinoja, ja omat puheet ja toiminta pitää peittää. Tähän tilanteeseen on sitten muutettu pois, mutta kosja samalla hyöty häviää ja vaarana on taas sosiaaliset piirit ja omat kasvot pitää jatkaa leikkiä vielä. Pääadia heille on, minulla ei saa ikinä mennä paremmin ja heillä pitää olla aina jonkinlainen valta koska tykkäävät siitä. Psykopaatteja, natsisteja vai narsisteja. Siinäpä pähkinää purtavaksi.

10

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tässä on niiden ajatuksen juoksua:"minähän pääsen näistä ongelmista ja minulla on oikeus käyttää siihen sinua, koska tiedän olevani oikeasti parempi, tekisin kaiken paremmin, minun ajatus elämästä on parempia, minä olen parempi ja minun selviytyminen on tärkeämpää, minä oikeasti autan muita paremmin, olen niin hyvä "

• Anonyymi

Tässä lisää niiden ajatuksia :"nyt on semmonen homma, että jatkossa minä kieroilen niin että pääsen päättämään mitä kukakin oikeasti ansaitsee, teen kaikkeni jotta tässä oikeasti oikeus ja hyvä elämä kaikille toteutuu. Se on minun kohtaloni, minulla on siihen oikeus. Nyt jaetaan oikeutta ja jaetaan elämät hyviksi kaikille". "kerrankin meidän elämiin satsataan, me saamme mahdollisuudet, ja katsomme että kaikki saa sen mukaan mitä oikeasti on".

• Ootko kiinnittäny huomiota?, että aina kun uusi aloitus ilmestyy, niin 50 on katsonu sen ilmon heti, ennenkuin tulee yhtään kommenttia.

• Anonyymi

En ole. Toivoisin että tämä olisi nyt ohi. Misdä ikinä ovatkaan mukana, niin kyseessä ollut jollakin porukalla jotain "kuplien" avaamista ja jonkin sortin manipulaatiota. Jotain varmaan hypnoosin tapaista jossa avataan rehellisiä psyykkisiä kipupisteitä julkisesti. Hirveää mutta itselle aika hirveää myös. Jospa olisi nyt ohitse. Hiljaa kun mennään niin eivät varmaan ärsyynny.

• Anonyymi

Trolli käyttää kaiken energiansa kehitelläkseen mielikuvitusjuttuja toisten uskottavaksi. Ei voi kun ihmetellä, miten jotkut tuhlaavat aikaansa moiseen hölynpölyyn.

• Miksi itse rollaat muita anonyyminä, miksi et laita nimimerkkiä? Se ei maksa mitään. No jokaisella on ristinsä kannettavana, johtuu sitten konkurssista, mt-ongelmista, huumeiden aiheuttamista psykooseista tai joukkohypnoosista.

• Anonyymi

Tarkoitatko tällä kommentilla sitä, että toiset tuhlaa aikaa siihen, että ne etsii näistä trollaavan miehen kirjoitelmista jotain konkerttista sekä tosielämään liittyvää? Miten sellainen taikatemppu oikein tehdään riittääkö ihan suhteeton mielikuvitus?

• Anonyymi
        Tilutukki kirjoitti:

Miksi itse rollaat muita anonyyminä, miksi et laita nimimerkkiä? Se ei maksa mitään. No jokaisella on ristinsä kannettavana, johtuu sitten konkurssista, mt-ongelmista, huumeiden aiheuttamista psykooseista tai joukkohypnoosista.

Kuinka uskottavana mies pidät näitä luomiasi hahmoja ja mitä tämä genderbendaus sinulle edustaa? Jotain girlpowerhommelia?

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka uskottavana mies pidät näitä luomiasi hahmoja ja mitä tämä genderbendaus sinulle edustaa? Jotain girlpowerhommelia?

Ensiksi, en ole mies.
        Toiseksi, mulla on vain tämä yksi nimimerkki.
        Kolmanneksi, mihinkä sinulta jää välimerkit?
        Neljänneksi, on se hienoa ettet osaa kirjoittaa enää kotimaasi kielellä, koko lausetta.

• Anonyymi

Niin jos näitä palstaätmin juttuja on kerran välttämättä pakko joka puuhapaven tai Paulan analysoida, niin miten ois tämä rivien välistä tulviva lapsikontentti?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2897
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      45
      2835
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2618
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      334
      1684
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1051
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      907
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      762
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      760
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      43
      702
    Aihe