Pitääkö kaikissa optikko liikkeissä silmälasit maksaa etukäteen vai vasta kun hakee lasit????
Silmälasien maksaminen
10
2839
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä käsitys, että silmälasit pitäisi maksaa etukäteen?
Silmälasit maksetaan aina vasta sitten kun saat ne päähäsi valmiina. Tämä on toimintatapa kaikissa optikkoliikkeissä.
Minä olen ostanut todella monet silmälasit 60 vuoden aikana, koskaan en ole maksanut mitään etukäteen. Enkä tiedä ketään, joka olisi maksanut lasit etukäteen.
Jos jossain odotettaisiin maksua laseista, joita en ole vielä saanut, menisin muualle.- Anonyymi
Kyllä otettiin silmä asemalla. Sanottiin että sellainen on käytäntö. Ja olen käyttänyt jo liikettä noin 8 vuotta ja aina on pitänyt tilanteessa maksaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä otettiin silmä asemalla. Sanottiin että sellainen on käytäntö. Ja olen käyttänyt jo liikettä noin 8 vuotta ja aina on pitänyt tilanteessa maksaa!
Siis TILATESSA maksaa
- Anonyymi
Linsseissä on eroja. Ei voida verrata esim. vaikka juuri sen Silmäaseman laadukkaita linsseja ja jonkin Specsaversin halpislinssejä.
Kun optikkoliike tilaa linssit, ne hiotaan ulkomailla juuri asiakkaan tarpeen mukaisiksi ja sehän tietysti maksaa liikkeelle. On aika itsestäänselvyys, että maksetaan etukäteen. Jostain syystä moni jättää ne lasinsa hakematta, ehkä siksi että saa muualta halvemmat - ja paskemmat lasit. Hukkaan siis menee linssit.
Laatuliikkeet tarjoavat myös lasitakuun, jos ne lasit eivät olekaan hyvät, saa maksutta uudet.- Anonyymi
Juu, kyllä tiedän että Silmäasemalla on sadan päivän tyytyväisyys takuu
- Anonyymi
Olisikohan sitten niin, että riippuu asiakkaasta, onko maksettava jotakin etukäteen? Itse en ole koskaan maksanut etukäteen missään mitään. Ostokokemusta on paljon, ei kuitenkaan Silmäasemalta. Ja olen ostanut kalliita laseja, siis yli 1000 euroa viimeksi.
Ehkä vähän katsotaan, vaikuttaako asiakas luotettavalta...- Anonyymi
Minun lasini myös kalliit . Yli tonnin. Ja piti silmä asemalla maksaa etukäteen. Luottotiedot on kunnossa.
- Anonyymi
nissenillä ei tartte maksaa vasta kun olet saanut lasit.
- Anonyymi
usein joutuu maksamaan etumaksun joka on silmälasien oikea tappioton hinta, sitten kun hakee lasit niin sitten maksetaan siihen se voitto osuus.
tämä ihan sen takia että jos asiakas ei tulekaan hakemaan laseja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713518
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62745