Kertokaapa mitä ostaisin siskoni tytölle, joka
täyttää 6-vuotta ensi viikolla?
Olen miettinyt kaikkea, mutta en keksi mitä tuon
ikäinen tyttö haluaisi-
Kiitokset etukäteen!
mitä lahjaksi 6-vuotiaalle tytölle
4
4398
Vastaukset
- Hmmm..
Barbie, uikkarit, sortsi-paita setti, kirja, dvd-elokuva, päiväkirja(osaako kirjoittaa ja lukea?), ystäväkirja, cd-levy tai tilaa joku lehti lahjaksi.
Tässä paras mielestäni, jonka keksin: vie tyttö elokuviin! - kuten..
*sormivärit
*vesivärit
*puuvärit
*piirustuslehtiö
*muovailuvahaa
*sellaisia pitkulanmuotoisia helmiä ja alusta niille (erivärisiä helmiä asetellaan alustaan ja muodostetaan kuvioita)
*satukirja tai joku "helppolukuinen" kirja
*hyppynaru (yhdelle tai sellainen pitkä)
*hulahulavanne
*superpallo
*perinteinen leikkipallo joka pomppii hyvin
*hiuspampuloita-harja-hiuskoristeita
*Afrikan tähti, Kimble tai muu helppo kiva lautapeli
*pikkuastiasto (muovinen) kahvitteluleikkeihin
*lasten keittokirja ja muffinssivuokia tms. jota voi hyödyntää leipomuksissa - viettää
kahdenkeskinen tuokio museossa jos sataa (ravintola-ateria alku-pää-jälkiruokineen, tytöt tykkäävät kun saavat olla "isona" tyttönä ravintolassa, ei mikään hese tms.)., muuten retki lähimaastoon seuraamaan luontoa ja eläimiä.
Huom. teette yhdessä retkieväät, johon tyttö saa itse päättää mitä otetaan. Esim. muitten lisukkeiden kanssa meillä on aina jonkin sortin kakku kruunaamassa ikimuistoisen retken.- täti
Kiitos vinkeistä, enköhän jotain näillä eväillä
keksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275