Kun täällä on jatkuvasti kirjoittelua jostain Penasta niin onko hän ihan joku tietty henkilö ja onko kysy kahden ihmisen riidoista ja kostamisesta?
Joku sisäpiirijuttuhan se on mutta on todella typerän oloista.
Omituisia juttuja
26
294
Vastaukset
- Anonyymi
Oli sitten joku tietty henkilö tai ei, niin tosiaan typerän oloista. Miten aikuiset ihmiset alentuukin moiseen? Lasten päiväkodin pihaleikitkin on fiksumpia.
Tää toinen riitelijä ku ei uskalla omal nimellää kirjottaa miulle suoraa, ni räkyttää täällä. Feikkinimil on kyl käyny kirjottelemas miun facebookkii. Semmonen sankari tää Imatran IsoPomo.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17689381y
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
IsoPomon muna pyörii mielessä koko ajan.
- Anonyymi
Tämmöisiä viestejä tänne kirjoittelee niin en ihmettele yhtään miksi hänestä puhutaan.
Pena.Luukkonen
2022-12-05 15:24:53
🤣🤣🤣 Miulle saa lähettää tissi- ja peniskuvii viestillä. En ilmota poliisille 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Voi sinnuu reppanaa ku sekosit yhest mesekuvasta 😆 Vähä huumorii peliin.
Koita päästä jo yli siit yhest valokuvasta. Yli 3 vuotta jo niist viesteistä. Ja lähettäjähä oli ripan työkaveri enkä mie.- Anonyymi
Pena.Luukkonen kirjoitti:
🤣🤣🤣 Voi sinnuu reppanaa ku sekosit yhest mesekuvasta 😆 Vähä huumorii peliin.
Koita päästä jo yli siit yhest valokuvasta. Yli 3 vuotta jo niist viesteistä. Ja lähettäjähä oli ripan työkaveri enkä mie.Ripa ruostuu
- Anonyymi
Pena.Luukkonen kirjoitti:
🤣🤣🤣 Voi sinnuu reppanaa ku sekosit yhest mesekuvasta 😆 Vähä huumorii peliin.
Koita päästä jo yli siit yhest valokuvasta. Yli 3 vuotta jo niist viesteistä. Ja lähettäjähä oli ripan työkaveri enkä mie.Äh piti sanoo pippeliin
- Anonyymi
Eiköhän ne jotain huume alkoholisti porukkaa ole
Jotka tarvitsisivat psykiatrista apua.Harmittaa vaan
kun ne pilaa Imatran maineen.- Anonyymi
Oman maineensa on papparainen porukoineen pilannut, ei kenenkään muun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman maineensa on papparainen porukoineen pilannut, ei kenenkään muun.
Ai se onkii IsoPomo mikä näit feikkiprofiiliet tehtailee 🤣🤣🤣 On se pelottava heppu 😆
- Anonyymi
Riidan toinen osapuoli yrittää varmaan näillä omituisilla kirjotuksilla kiillottaa omaa kilpeään.
- Anonyymi
Olen kieltänyt tätä tyyppiä , tämän jälkeen jo vuosia sitten kopioimasta minun julkaisuita , mutta silti tämän mukaan hänen mielestään hänellä on minun antama lupa kuvakaappaila minua, ei todellakaan ole mitään lupaa olen sen niin moneen kertaan kieltänyt --- En käy tätä tyyppiä täällä nimeltä mainitsemaan, koska sehän olisi vaan herkkua hänele, lisää seuraajia hänen sivulleen ---- Tästä tyypistä on tehty kymmeniä ilmiantoja , ei niillä ole ollut mitään merkitystä, samoin niinsanotut nettipoliisit, on täysin turhaa näille ilmoitella mitään, ovat täysiä nyhveröitä . ei näistä löydy mitään apua tämäntyyppisille vainoajille ---- Kyse on parinkymmenen ihmisen vainoamisesta useita vuosia joka jatkuu edelleen. Kopioi kaiken mahdollisen ja esittää ne mahdollisimman negatiivisilla kommenteilla höystettynä --- Onko oikein että joku tekee tuhansia kuvakaappauksia , ja näin vainoaa monia monia ihmisiä. Ryhmistä missä olen ylläpitäjänä olen saanut tämän tyypin poistettua
- Anonyymi
Anna häne kopioija hää on vanha katkeroitunu ukko ko isopomo on häntä vejättäny nii monet kerrat eikä hää pärjää sille.
- Anonyymi
Pena on somestara ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Sitä ihmettelee moni muukin,täähän on suomi24 Imatra palsta.
- Anonyymi
Tää on Pena24 palsta,se aito oikea
- Anonyymi
Vieläkö penan sivuille jatkuu feikki atakki?
- Anonyymi
Ettei ois ollu penan mainilan laukaukset et sai huomioo ja riitaa aikaseks.
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Penahan on kehunut olevansa vertaansa vailla oleva feikin metsästäjä, täysin säälimätön
- Anonyymi
Pena on kingi.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Pena on satuolento.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17689381y
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778