Kuinka moni palstalainen

Anonyymi-ap

On tuolla treffien puolella? Kannattaako edes mennä?

25

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Googlaa tilastot.

    • Olin siellä vähän aikaa aikaisemmin. Eipä sieltä itselleni mitään löytynyt. Ajatus olikin että sinne voi siirtyä juttelemaan privana, jos kaivattu löytyy. Semmoine harha-ajatus se vain oli. Niin no, tätä tuskin minulta edes kysyttiin vastasinpa silti.

      • Anonyymi

        Suhde löytää juttukaveriksi on Yksi tuhannesta jos onnistaa.


    • Anonyymi

      Ei kannata mennä kukaan ei halua mitään tai ketään.Itse olin siellä mutta en enään.

      • Tämä oli omakin kokemukseni näistä deittipalveluista. Taikka sitä vaan ei ole itse sellainen top 10 mies. Sen huomasin, että ulkomailla asuvia kiinnostaa enemmän ottaa kontaktia. Olen tainnut syntyä väärään maahan.


    • Kaikkia sieltä kans löytää. Oma kokemus juttukaverin löytämisestä oli fiasco. Kuvauksessa oli, että on rehellinen yms. Kun opittiin naamatusten tuntemaan, alkoi aikuinen mies käyttäytymään eritavalla, kun oli lapset kuvioissa mukana. Alkoi vähättely ja haukkuminen päin naamaa. Käytöksen muuttuminen oli niin radikaali, ettei sellaista viittiny enää kauaa kattella. Taantui 12 vuotiaan tasolle.

      • Anonyymi

        Huh, huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh, huh.

        Nyt kun sattumalta kauppa reissulla, näin hänet lapsensa kanssa lenkillä, niin piti tälle lapselle alkaa kuiskimaan ja naura päälle. Kiva että heillä oli hauskaa.


    • Anonyymi

      Olen itse ollut siellä 10 vuotta sitten. Ajattelin, että voisin luoda sinne taas tunnukset. Siis apua...samoja naamoja siellä edelleen🤣 Lähdin menee samantien.

      • Anonyymi

        Niin mäki kävin kattoos "tilanteen" ja äkkiä pois.


    • Anonyymi

      Ai että alkaisin näitä höyrypäitä treffailla. Älä unta näe. Ainoa ihminen kenen kanssa lähtisin treffeille on tuolla ulkona, elämässä, todellisuudessa!

    • Anonyymi

      Kyllä olen löytänyt paljon sieltä seuraa. Aivan ihaniakin miehiä. Osa vapaita osa varattuja aivan kuin kaikilla deitti saiteilla. Tottakai on samoja. Mutta vakka kantensa valitsee.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti aika harva. Itselleni ei tulisi mieleenkään mennä sinne, kun en ole täällä etsimässä seuraa.

    • Anonyymi

      Ai täällä on semmonenkin puoli. Voin todeta varmasti, että ei lukemani perusteella kiinnosta. Hirveä ajatuskin :D.

    • Anonyymi

      Ööö ... miksi sä kaipaa deitteihin ikävä-palstalaisia. Toista ikävöivä ei ainakaan mun korviini kuulosta kovin potentiaaliselta deitiltä.

      • Anonyymi

        Enemmän kokemuksia kyselin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän kokemuksia kyselin.

        Ok. Musta sekin kuulostaa hieman oudolta - olla deitteissä, samalla kun ikävöi jotakuta. Outoa ikävää, mutta kukin tyylillään tietysti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Musta sekin kuulostaa hieman oudolta - olla deitteissä, samalla kun ikävöi jotakuta. Outoa ikävää, mutta kukin tyylillään tietysti.

        Outoa ikävää sekin, jos on olemassa tapailumiehiä ja samalla ikävöi täällä. Jokainen tyylillään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Outoa ikävää sekin, jos on olemassa tapailumiehiä ja samalla ikävöi täällä. Jokainen tyylillään.

        Miksi sä mulle tollasta lässytät? Keneksikähän taas kuvittelet tunnistavasi?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Outoa ikävää sekin, jos on olemassa tapailumiehiä ja samalla ikävöi täällä. Jokainen tyylillään.

        Mulla ei ole eläessäni ollut yhtään "tapailumiestä". Ei edes kun en ole ketään kaivannut. En harrasta mitään "tapailua", mitä hittoa se sitten lieneekään.


      • Anonyymi

        Eikö ikävä-palstalla kuulukaan puhua ikävistä asioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Musta sekin kuulostaa hieman oudolta - olla deitteissä, samalla kun ikävöi jotakuta. Outoa ikävää, mutta kukin tyylillään tietysti.

        No minusta on taas outoa, että lopettaisin elämästä jonkun saavuttamattoman miehen vuoksi. Eli joko ryven itsesäälissä ja en deittaile. Tai sitten elän ja tutustun samalla uusiin ihmisiin. Jos vaikka löydän jonkun joka vie sydämen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minusta on taas outoa, että lopettaisin elämästä jonkun saavuttamattoman miehen vuoksi. Eli joko ryven itsesäälissä ja en deittaile. Tai sitten elän ja tutustun samalla uusiin ihmisiin. Jos vaikka löydän jonkun joka vie sydämen.

        Eli et oikeasti ikävöi ketään. Ei siinä mitään. Ei ole mikään pakko ikävöidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minusta on taas outoa, että lopettaisin elämästä jonkun saavuttamattoman miehen vuoksi. Eli joko ryven itsesäälissä ja en deittaile. Tai sitten elän ja tutustun samalla uusiin ihmisiin. Jos vaikka löydän jonkun joka vie sydämen.

        Mäkään en ole koskaan elämässäni rypenyt hetkeäkään itsesäälissä. Ei ole mitään sääliteltävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minusta on taas outoa, että lopettaisin elämästä jonkun saavuttamattoman miehen vuoksi. Eli joko ryven itsesäälissä ja en deittaile. Tai sitten elän ja tutustun samalla uusiin ihmisiin. Jos vaikka löydän jonkun joka vie sydämen.

        Vaan sydäntäni on kenenkään mahdoton viedä, niin kauan kun se ei ole vapaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe