On tuolla treffien puolella? Kannattaako edes mennä?
Kuinka moni palstalainen
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Googlaa tilastot.
Olin siellä vähän aikaa aikaisemmin. Eipä sieltä itselleni mitään löytynyt. Ajatus olikin että sinne voi siirtyä juttelemaan privana, jos kaivattu löytyy. Semmoine harha-ajatus se vain oli. Niin no, tätä tuskin minulta edes kysyttiin vastasinpa silti.
- Anonyymi
Suhde löytää juttukaveriksi on Yksi tuhannesta jos onnistaa.
- Anonyymi
Ei kannata mennä kukaan ei halua mitään tai ketään.Itse olin siellä mutta en enään.
Tämä oli omakin kokemukseni näistä deittipalveluista. Taikka sitä vaan ei ole itse sellainen top 10 mies. Sen huomasin, että ulkomailla asuvia kiinnostaa enemmän ottaa kontaktia. Olen tainnut syntyä väärään maahan.
Kaikkia sieltä kans löytää. Oma kokemus juttukaverin löytämisestä oli fiasco. Kuvauksessa oli, että on rehellinen yms. Kun opittiin naamatusten tuntemaan, alkoi aikuinen mies käyttäytymään eritavalla, kun oli lapset kuvioissa mukana. Alkoi vähättely ja haukkuminen päin naamaa. Käytöksen muuttuminen oli niin radikaali, ettei sellaista viittiny enää kauaa kattella. Taantui 12 vuotiaan tasolle.
- Anonyymi
Huh, huh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh, huh.
Nyt kun sattumalta kauppa reissulla, näin hänet lapsensa kanssa lenkillä, niin piti tälle lapselle alkaa kuiskimaan ja naura päälle. Kiva että heillä oli hauskaa.
- Anonyymi
Olen itse ollut siellä 10 vuotta sitten. Ajattelin, että voisin luoda sinne taas tunnukset. Siis apua...samoja naamoja siellä edelleen🤣 Lähdin menee samantien.
- Anonyymi
Niin mäki kävin kattoos "tilanteen" ja äkkiä pois.
- Anonyymi
Ai että alkaisin näitä höyrypäitä treffailla. Älä unta näe. Ainoa ihminen kenen kanssa lähtisin treffeille on tuolla ulkona, elämässä, todellisuudessa!
- Anonyymi
Kyllä olen löytänyt paljon sieltä seuraa. Aivan ihaniakin miehiä. Osa vapaita osa varattuja aivan kuin kaikilla deitti saiteilla. Tottakai on samoja. Mutta vakka kantensa valitsee.
- Anonyymi
Ilmeisesti aika harva. Itselleni ei tulisi mieleenkään mennä sinne, kun en ole täällä etsimässä seuraa.
- Anonyymi
Ai täällä on semmonenkin puoli. Voin todeta varmasti, että ei lukemani perusteella kiinnosta. Hirveä ajatuskin :D.
- Anonyymi
Ööö ... miksi sä kaipaa deitteihin ikävä-palstalaisia. Toista ikävöivä ei ainakaan mun korviini kuulosta kovin potentiaaliselta deitiltä.
- Anonyymi
Enemmän kokemuksia kyselin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän kokemuksia kyselin.
Ok. Musta sekin kuulostaa hieman oudolta - olla deitteissä, samalla kun ikävöi jotakuta. Outoa ikävää, mutta kukin tyylillään tietysti.
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Musta sekin kuulostaa hieman oudolta - olla deitteissä, samalla kun ikävöi jotakuta. Outoa ikävää, mutta kukin tyylillään tietysti.
Outoa ikävää sekin, jos on olemassa tapailumiehiä ja samalla ikävöi täällä. Jokainen tyylillään.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Outoa ikävää sekin, jos on olemassa tapailumiehiä ja samalla ikävöi täällä. Jokainen tyylillään.
Miksi sä mulle tollasta lässytät? Keneksikähän taas kuvittelet tunnistavasi?
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Mulla ei ole eläessäni ollut yhtään "tapailumiestä". Ei edes kun en ole ketään kaivannut. En harrasta mitään "tapailua", mitä hittoa se sitten lieneekään.
- Anonyymi
Eikö ikävä-palstalla kuulukaan puhua ikävistä asioista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minusta on taas outoa, että lopettaisin elämästä jonkun saavuttamattoman miehen vuoksi. Eli joko ryven itsesäälissä ja en deittaile. Tai sitten elän ja tutustun samalla uusiin ihmisiin. Jos vaikka löydän jonkun joka vie sydämen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minusta on taas outoa, että lopettaisin elämästä jonkun saavuttamattoman miehen vuoksi. Eli joko ryven itsesäälissä ja en deittaile. Tai sitten elän ja tutustun samalla uusiin ihmisiin. Jos vaikka löydän jonkun joka vie sydämen.
Eli et oikeasti ikävöi ketään. Ei siinä mitään. Ei ole mikään pakko ikävöidä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkään en ole koskaan elämässäni rypenyt hetkeäkään itsesäälissä. Ei ole mitään sääliteltävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan sydäntäni on kenenkään mahdoton viedä, niin kauan kun se ei ole vapaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739