Hankkikaa oikeesti elämä ja koittakaa käyttäytyä.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Lemun teinit ihan huolella rikkoo paikkoja ja haistattaa pitkän aikuisille.
- Anonyymi
Onko Lemussa muka teinejä? En oo koskaan nähnyt.
- Anonyymi
Teinit kokoontuvat siihen Vesilaitoksentien vieressä olevalle pelipaikalle ja siinä laumoittain niitä liikkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teinit kokoontuvat siihen Vesilaitoksentien vieressä olevalle pelipaikalle ja siinä laumoittain niitä liikkuu.
Onhan siinä pelipaikalla harastettu seksiäkin viime kesänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siinä pelipaikalla harastettu seksiäkin viime kesänä.
Millasta seksiä? Tyttö ja poika vai poika ja poika vai kenties tyttö ja tyttö.
- Anonyymi
Se koripallo jutska ne verkot siinä ovat hyviä. Niissä kiva leikkiä.
- Anonyymi
Millasia leikkejä te teinit leikitte? Kertokaa ihmeessä myös meille aikuisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millasia leikkejä te teinit leikitte? Kertokaa ihmeessä myös meille aikuisille.
Hippaa ja nattaa sekä seuraa johtajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hippaa ja nattaa sekä seuraa johtajaa.
Lemun teinit leikkii aikuisten leikkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lemun teinit leikkii aikuisten leikkejä.
Moniko teini on harrastanut seksiä Vesilaitoksentien metsässä? Oon sieltä kerran yllättänyt yhden pojan ja tytön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moniko teini on harrastanut seksiä Vesilaitoksentien metsässä? Oon sieltä kerran yllättänyt yhden pojan ja tytön.
Ai yllättänyt. hmm. No mitä he tekivät sitten?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791220
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K151016En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61970- 65871
- 60760
- 59754
- 62671
- 69652
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24650Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39618- 133616
- 50569
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35539- 33520
- 19517
- 29515
- 72486
- 40467
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m105454