Olisiko jollain tiedossa saako jostain Rottefellan NIS asennuslevyn hankittuna erikseen? Siis ei sukseen jälkiasennettavaa ruuvattavaa, vaan sellaisen joka on tiukasti suoraan liimattu sukseen jo tehtaalla. Omista madshuseissa kiinni olleista Rottefellan move platesta napsahti reunat rikki ja pitäisi saada uusi paikalla. Ammattitekijä olisi valmis ottamaan vanhan platen pois ja liimaamaan uuden, jos vaan uusi plate löytyisi. Maahantuojalta vissiin lopussa toistaiseksi, joten jos varastoista löytyisi. Vinkit tervetulleita.
Esiasennettava NIS plate Rottefella - saako mistään?
5
206
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko kysynyt Pentsiseltä Oittaalta ?
- Anonyymi
Kaikilla suksihuolloilla on ainakin tietoa, mistä noita levyjä löytyy.
- Anonyymi
Ei ole kaikilla tietoa. Aika harvalla itse asiassa tuntuu olevan. Valmistajalla vastaavat, ja valmistaja ei myy niitä yksittäin. Kysyin myös valmistajalta.
- Anonyymi
Tiukkaan tuo on liimattu, ei sitä irti saa rikkomatta, lämmittämällä liikaa pilaa suksen.
Edessäsi on koko siteen osto, niitähän löytyy joka kaupasta.- Anonyymi
Alkosta ei löydy kuin linimentti liiman poistoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842