Ei tee mieli tehdä enää yhtään mitään 264

Anonyymi-ap

Elämä on mälsää, tylsää, kurjaa ja köyhää.
Mutta mitä muuta voi odottaa, kun on saanut ilmaiseksi elämän?
Ei se elämä mitään ainutkertaista ja harvinaista ole, sillä sitä syntyy joka ainut sekuntti ympäri maailmaa.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On syntynyt, ilman omaa tahtoa, ja tarvihtee vielä kuolla, niin homma klar.

    • Anonyymi

      Sekunti, kk.

    • Anonyymi

      Ei ole saanut valita haluaako syntyä. Kun kuolemastaan vielä pääsisi
      mahdollisimman vähin tuskin olisi kakku lusittu.

      • Anonyymi

        Hymy tuli ja todella ihanasti kirjoitettu kun ,kirjotuksen loppu osasta poimittu:kuolema tulee,kakku on lusittu!Sitähän se on..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymy tuli ja todella ihanasti kirjoitettu kun ,kirjotuksen loppu osasta poimittu:kuolema tulee,kakku on lusittu!Sitähän se on..

        >>>"lusittu"<<<

        Otsasi hiessä sinun tulee leipäsi syömän, kunnes tulet maaksi jälleen,
        sillä siitä sinut on otettu"


    • Anonyymi

      Näillä aloituksilla on saman verran tarkoitusperää kuin sillä tyhjien aloituksien tekijällä joka on joka kuukausi muuttamassa johonkin paikkakunnalle kysellen kirppareita ja minkälaista missäkin on yöelämä sekä onko minkälaisia ravintoloita.

      • Anonyymi

        Tämä aloitus ei ole minun vaan taas jonkun pirullisen mielen aloitus.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloitus ei ole minun vaan taas jonkun pirullisen mielen aloitus.
        Beng

        Ei kai ilkeyttä. Otan asian toisin. Viestittää sitä että tästä aiheesta on monta aloitusta näillä 60-80 palstoilla eri nimillä. Yksinäisyydestä, turhautumisesta, väsymisestä, vanhuudesta, kuolemasta. Sitä tarkoittaa. En ole aloittaja niin että vain hän osaisi vastata.


      • Anonyymi

        Jäi puuttumaan rimpsusta, elämän loppusuoran tarkoituksettomuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai ilkeyttä. Otan asian toisin. Viestittää sitä että tästä aiheesta on monta aloitusta näillä 60-80 palstoilla eri nimillä. Yksinäisyydestä, turhautumisesta, väsymisestä, vanhuudesta, kuolemasta. Sitä tarkoittaa. En ole aloittaja niin että vain hän osaisi vastata.

        Älä viitsi valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloitus ei ole minun vaan taas jonkun pirullisen mielen aloitus.
        Beng

        Kuka älähtää,kun kalikka kalahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka älähtää,kun kalikka kalahtaa.

        Sinä olet se vänkäilijä.
        Katso, missä pilkku on....


      • Anonyymi

        Onko se 70+ ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloitus ei ole minun vaan taas jonkun pirullisen mielen aloitus.
        Beng

        Ei kukaan ole väittänytkään. Oletko ihan sekaisin?


    • Anonyymi

      Toisaalta, voihan tällä hetkellä ihmisellä olla jollakin lailla elämä hukassa eikä tunnu elämässä olevan mitään toivoa. Eikä mikään ihme olisikaan, kun kattellaan pari kolme vuotta takappäin, on pandemiaa, sotaa, ilmastoahdistusta, energiapulaa. Negatiivisia asioita joka puolelta tuodaan esiin päivittäin. Jotenkin on hyväkin, että edes koirjoitetaan elämän tylsyydestä, jos jostakin tulisi se energiapiikki raskaaseen mielentilaan.
      No mulla on nyt just elämä mallillaan. Pari klouluikäistä tämän viikon luonani, tykkäävät mummun ruuasta ja kaikesta mitä on ollut ennenkin heidän lapsuutensa ajan, toistuen samankaltaisesti. Ehkä me kaikki isovanhemmat saatamme antaa lastenlapsillemme vaikkapa turvallisuuden tunnetta elämän reppuun, jota sitten aikuisena muistelevat. Mukavaa päivää sinulle, jolla tällähetkellä on tylsää ja mälsää, hymyä päivääsi.

    • Anonyymi

      Miksi te hyvät ihmiset katsotte niitä samoja ikäviä uutisia , ja vielä monet päivässä.
      En ole heinäkuun jälkeen viittinyt lukea sen enempää idän kuin lännenkään propakantaa.

      Kartalla olen,sodassa sairaat ihmiset toisiaan tappaa ja haavoittaa, sekä rikkovat kaikkea mahdollista. Ei minun pienen ihmisen kannata päätäni noilla vaivat. Se ei taatusti auta yhtään.
      Mitä tulee koronaan ja kaikkin jyllääviin influenssoihin. Rokotteet olen ottanut ja ffp2 maskia pidän ihmisporukoissa. Ei minua se haittaa tippaakaan.
      Tänään olen superonnellinen, kun ei satu mihinkään, ihana lenkkeillä ja ruoka maistuu. Huomisesta emme kukaan tiedä. Nyt elämä on ihanaa.

      • Anonyymi

        Uutiset on kiinnostavia, on ne sitten hyviä tai huonoja. Syistä ja seurauksista haluaa
        olla perillä. Ei osaisi pysyä tietämättömänä.


    • Anonyymi

      Ei nykypäivänä todella voi olla tietymättömänä, jos ei päivästä toiseen kuuntele niitä negatiivisia sotauutisia, energiakriisiä ym.
      Meillähän on asia loistavasti- ihana puhdas talvi, vuosi sitten tehty määräaikainen edullinen kahden vuoden sähkösopimus. Joulu lasten perheen ja lastenlasten kanssa perinteisine joululauluineen ja pukkeineen sekä lahjoineen.
      Vaapa käyttää maskia, etteivät virukset tunge joka paikkaa ja se liikkumisen riemu, niin kauan kun sitä kestää.
      Ollaan nyt onnellisia.

      • Anonyymi

        Olisitko onnellinen jos niskaamme syydettäisiin yötä päivää pommeja,,,,myötätunnon osoittaminen ja sivusta seuraaminen ei ole mitään niihin kärsimyksiin verrattuna mihinkä Ukrainan lapset ja vanhemmat joka päivä joutuvat venäläisten takia.


    • Anonyymi

      Okei, kantsii ajatella niitä asioita , jos siitä tulee myötätuntoinen ja hyvä mieli. Minulle ei tule, siks en pientä päätäni vaivaa asioilla, joille en voi mitään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe