Miten saada rinnat kasvamaan tai näyttämään suuremmilta

Anonyymi-ap

Oon 13v tyttö jolla on a kupin kokoiset rinnat. Mun kaikilla kavereilla on paljon isommat ja oon tosi epävarma mun pienistä rinnoista. Onko siihen jotain keinoa miten rintoja voi suurentaa tai saada ne näyttämään isommilta. Mun rinnat alko kasvaa joskus pari vuotta sitte mutta kasvu on selkeesti pysähtyny onko mahollista et ne kasvaa vielä ja miten saan ne isommiks tai isomman näkösiks

10

583

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokainen on kaunis juuri sellaisena kun on. Älä hullu toivo mitään muutoksia itseesi, sillä sinun elämäsi on kaikinpuolin erilainen kun ystäviesi. Ole ylpeä omasta itsestäsi. Se on sinun ystäväsi elämän ajan. Joku haluaa sinut juuri sellaisena kun olet sitten kun se aika tulee. Isorintaisilla ei ole yhtään helpompaa kun pienempi rintaisilla. Ehkä toisinpäin. Ole siis onnellinen ja ilonen sellaisena kun olet.

• Anonyymi

Mä voin tulla kasvattamaan niitä.

• Anonyymi

Markku Aro laulaa " katso luontoa ja huomaa, että luojan luomaa parantaa ei voi" Tuota lauseen sanomaa soisi monen nykyään noudattavan...niin paljon on ihmisiä, jotka kauneusleikkauksilla muokkaavat itseään.. aivan turhaan minun mielestä.

• Anonyymi

Hei, itse sain aikoinaan tissini kasvamaan siten että menin saunaan ja voitelin tissini margariinilla.

• Anonyymi

Miten tuo toimii? Tai millä logiikalla. Ja paljonko rintasi kasvoivat?

• Anonyymi

Älä valehtele

• Anonyymi

Älä ole epävarma. Monet pojat tykkäävät pienistä rinnoista.

• Anonyymi

Pienet rinnat on kauniit!

• Anonyymi

Minä,en ole koskaan käsittänyt tuota että pitäisi olla isot rinnat jotenkin , ole tyytyväinen siihen mitä sinulla on.
      Itseäni ällöttää isot rinnat ja ne haisee pahalta kesä kuumalla kun hikoilee, ja kun tulee vanhemmaksi niin ei kuule ole nättejä ollenkaaan
      Pienet rinnat sinun iässäsi kasvaa vielä varmaan ja kun tulet vanhemmaksi niin oåsaat olla iloinen kun ei ole painavat rinnat estämässä asioita kuten urheilua esim ja monia muitaasioita mitä tekee.
      Sinä olet ihan hyvä sellaisena kun olet , itsekään en ole ollut koskaan mikään ” povetar ” ja aina silti olen ollut tyytyväinen pieniin rintoihin, voithan ostaa rintsikat joissa on hieman topatut kupit , niin. Näyttää hieman rintavammalta, muuten olet ihan okay sellaisena kun olet juuri nyt.

• Anonyymi

Tissit on tissit

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109