Miten saada rinnat kasvamaan tai näyttämään suuremmilta

Anonyymi-ap

Oon 13v tyttö jolla on a kupin kokoiset rinnat. Mun kaikilla kavereilla on paljon isommat ja oon tosi epävarma mun pienistä rinnoista. Onko siihen jotain keinoa miten rintoja voi suurentaa tai saada ne näyttämään isommilta. Mun rinnat alko kasvaa joskus pari vuotta sitte mutta kasvu on selkeesti pysähtyny onko mahollista et ne kasvaa vielä ja miten saan ne isommiks tai isomman näkösiks

10

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokainen on kaunis juuri sellaisena kun on. Älä hullu toivo mitään muutoksia itseesi, sillä sinun elämäsi on kaikinpuolin erilainen kun ystäviesi. Ole ylpeä omasta itsestäsi. Se on sinun ystäväsi elämän ajan. Joku haluaa sinut juuri sellaisena kun olet sitten kun se aika tulee. Isorintaisilla ei ole yhtään helpompaa kun pienempi rintaisilla. Ehkä toisinpäin. Ole siis onnellinen ja ilonen sellaisena kun olet.

    • Anonyymi

      Mä voin tulla kasvattamaan niitä.

    • Anonyymi

      Markku Aro laulaa " katso luontoa ja huomaa, että luojan luomaa parantaa ei voi" Tuota lauseen sanomaa soisi monen nykyään noudattavan...niin paljon on ihmisiä, jotka kauneusleikkauksilla muokkaavat itseään.. aivan turhaan minun mielestä.

    • Anonyymi

      Hei, itse sain aikoinaan tissini kasvamaan siten että menin saunaan ja voitelin tissini margariinilla.

      • Anonyymi

        Miten tuo toimii? Tai millä logiikalla. Ja paljonko rintasi kasvoivat?


      • Anonyymi

        Älä valehtele


    • Anonyymi

      Älä ole epävarma. Monet pojat tykkäävät pienistä rinnoista.

      • Anonyymi

        Pienet rinnat on kauniit!


    • Anonyymi

      Minä,en ole koskaan käsittänyt tuota että pitäisi olla isot rinnat jotenkin , ole tyytyväinen siihen mitä sinulla on.
      Itseäni ällöttää isot rinnat ja ne haisee pahalta kesä kuumalla kun hikoilee, ja kun tulee vanhemmaksi niin ei kuule ole nättejä ollenkaaan
      Pienet rinnat sinun iässäsi kasvaa vielä varmaan ja kun tulet vanhemmaksi niin oåsaat olla iloinen kun ei ole painavat rinnat estämässä asioita kuten urheilua esim ja monia muitaasioita mitä tekee.
      Sinä olet ihan hyvä sellaisena kun olet , itsekään en ole ollut koskaan mikään ” povetar ” ja aina silti olen ollut tyytyväinen pieniin rintoihin, voithan ostaa rintsikat joissa on hieman topatut kupit , niin. Näyttää hieman rintavammalta, muuten olet ihan okay sellaisena kun olet juuri nyt.

    • Anonyymi

      Tissit on tissit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe