Oon 13v tyttö jolla on a kupin kokoiset rinnat. Mun kaikilla kavereilla on paljon isommat ja oon tosi epävarma mun pienistä rinnoista. Onko siihen jotain keinoa miten rintoja voi suurentaa tai saada ne näyttämään isommilta. Mun rinnat alko kasvaa joskus pari vuotta sitte mutta kasvu on selkeesti pysähtyny onko mahollista et ne kasvaa vielä ja miten saan ne isommiks tai isomman näkösiks
Miten saada rinnat kasvamaan tai näyttämään suuremmilta
10
540
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen on kaunis juuri sellaisena kun on. Älä hullu toivo mitään muutoksia itseesi, sillä sinun elämäsi on kaikinpuolin erilainen kun ystäviesi. Ole ylpeä omasta itsestäsi. Se on sinun ystäväsi elämän ajan. Joku haluaa sinut juuri sellaisena kun olet sitten kun se aika tulee. Isorintaisilla ei ole yhtään helpompaa kun pienempi rintaisilla. Ehkä toisinpäin. Ole siis onnellinen ja ilonen sellaisena kun olet.
- Anonyymi
Mä voin tulla kasvattamaan niitä.
- Anonyymi
Markku Aro laulaa " katso luontoa ja huomaa, että luojan luomaa parantaa ei voi" Tuota lauseen sanomaa soisi monen nykyään noudattavan...niin paljon on ihmisiä, jotka kauneusleikkauksilla muokkaavat itseään.. aivan turhaan minun mielestä.
- Anonyymi
Hei, itse sain aikoinaan tissini kasvamaan siten että menin saunaan ja voitelin tissini margariinilla.
- Anonyymi
Miten tuo toimii? Tai millä logiikalla. Ja paljonko rintasi kasvoivat?
- Anonyymi
Älä valehtele
- Anonyymi
Älä ole epävarma. Monet pojat tykkäävät pienistä rinnoista.
- Anonyymi
Pienet rinnat on kauniit!
- Anonyymi
Minä,en ole koskaan käsittänyt tuota että pitäisi olla isot rinnat jotenkin , ole tyytyväinen siihen mitä sinulla on.
Itseäni ällöttää isot rinnat ja ne haisee pahalta kesä kuumalla kun hikoilee, ja kun tulee vanhemmaksi niin ei kuule ole nättejä ollenkaaan
Pienet rinnat sinun iässäsi kasvaa vielä varmaan ja kun tulet vanhemmaksi niin oåsaat olla iloinen kun ei ole painavat rinnat estämässä asioita kuten urheilua esim ja monia muitaasioita mitä tekee.
Sinä olet ihan hyvä sellaisena kun olet , itsekään en ole ollut koskaan mikään ” povetar ” ja aina silti olen ollut tyytyväinen pieniin rintoihin, voithan ostaa rintsikat joissa on hieman topatut kupit , niin. Näyttää hieman rintavammalta, muuten olet ihan okay sellaisena kun olet juuri nyt. - Anonyymi
Tissit on tissit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983