Miten saada rinnat kasvamaan tai näyttämään suuremmilta

Anonyymi-ap

Oon 13v tyttö jolla on a kupin kokoiset rinnat. Mun kaikilla kavereilla on paljon isommat ja oon tosi epävarma mun pienistä rinnoista. Onko siihen jotain keinoa miten rintoja voi suurentaa tai saada ne näyttämään isommilta. Mun rinnat alko kasvaa joskus pari vuotta sitte mutta kasvu on selkeesti pysähtyny onko mahollista et ne kasvaa vielä ja miten saan ne isommiks tai isomman näkösiks

10

587

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokainen on kaunis juuri sellaisena kun on. Älä hullu toivo mitään muutoksia itseesi, sillä sinun elämäsi on kaikinpuolin erilainen kun ystäviesi. Ole ylpeä omasta itsestäsi. Se on sinun ystäväsi elämän ajan. Joku haluaa sinut juuri sellaisena kun olet sitten kun se aika tulee. Isorintaisilla ei ole yhtään helpompaa kun pienempi rintaisilla. Ehkä toisinpäin. Ole siis onnellinen ja ilonen sellaisena kun olet.

• Anonyymi

Mä voin tulla kasvattamaan niitä.

• Anonyymi

Markku Aro laulaa " katso luontoa ja huomaa, että luojan luomaa parantaa ei voi" Tuota lauseen sanomaa soisi monen nykyään noudattavan...niin paljon on ihmisiä, jotka kauneusleikkauksilla muokkaavat itseään.. aivan turhaan minun mielestä.

• Anonyymi

Hei, itse sain aikoinaan tissini kasvamaan siten että menin saunaan ja voitelin tissini margariinilla.

• Anonyymi

Miten tuo toimii? Tai millä logiikalla. Ja paljonko rintasi kasvoivat?

• Anonyymi

Älä valehtele

• Anonyymi

Älä ole epävarma. Monet pojat tykkäävät pienistä rinnoista.

• Anonyymi

Pienet rinnat on kauniit!

• Anonyymi

Minä,en ole koskaan käsittänyt tuota että pitäisi olla isot rinnat jotenkin , ole tyytyväinen siihen mitä sinulla on.
      Itseäni ällöttää isot rinnat ja ne haisee pahalta kesä kuumalla kun hikoilee, ja kun tulee vanhemmaksi niin ei kuule ole nättejä ollenkaaan
      Pienet rinnat sinun iässäsi kasvaa vielä varmaan ja kun tulet vanhemmaksi niin oåsaat olla iloinen kun ei ole painavat rinnat estämässä asioita kuten urheilua esim ja monia muitaasioita mitä tekee.
      Sinä olet ihan hyvä sellaisena kun olet , itsekään en ole ollut koskaan mikään ” povetar ” ja aina silti olen ollut tyytyväinen pieniin rintoihin, voithan ostaa rintsikat joissa on hieman topatut kupit , niin. Näyttää hieman rintavammalta, muuten olet ihan okay sellaisena kun olet juuri nyt.

• Anonyymi

Tissit on tissit

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      183
      3495
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      375
      2197
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2176
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2042
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      429
      1163
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      984
    Aihe