Nurmeksen kaupunginhallitus aikoo käsitellä kiistaa aiheuttanutta Tiili8niemen lähivirkistysaluetta & vuokrasopimusta 9 tammikuuta vuoden ensimmäisessä kokouksessa.
Tiiliniemen lähivirkistysalue Nurmeksen Kaupungihallituksen käsittelyyn
6
279
Vastaukset
- Anonyymi
Paikallislehti Nurmeksen kaupunginhallituksen puhjeenjohtajan Hannu Pääkkösen oma näkemys on että vuokra sopimus pitäisi purkaa.
Olen samaa mieltä vuokra sopimus purettava toimivallan ylittämisen johdosta- Anonyymi
Laiton teko, näinhän se on todettu. Kaupungin kanta on edelleen, ettei puistoalueita vuokrata, niin eipä ole vaihtoehtoja, purettava on. Kuntalaisten yhdenvertainen kohtelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiton teko, näinhän se on todettu. Kaupungin kanta on edelleen, ettei puistoalueita vuokrata, niin eipä ole vaihtoehtoja, purettava on. Kuntalaisten yhdenvertainen kohtelu.
Hyvä teko
- Anonyymi
Kamalaa
- Anonyymi
Oikeus voitti
- Anonyymi
Taas
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976