Erehdyin kaverini houkutuksesta kymmenen vuoden tauon jälkeen vierailemaan kuntosalilla. Ajattelin, että josko sielläkin suunnalla olisi tapahtunut muutosta parempaan päin, vaan miten väärässä olinkaan.. Mihinkäs se tyypillinen stereotypia bodarista olisikaan muuttunut.
En ikinä ole ymmärtänyt henkilöitä, jotka kuntosalilla ihailevat hikisiä vartaloitaan valtavista peileistä. Maailman narsistisin "urheilulaji", sitä bodaaminen ehdottomasti on. Naisten peilailua vielä katson sormien läpi, mutta yhdistelmä mies+peili saa oksennuksen maun nousemaan suuhuni.
Kirjoitan nyt pelkästään kehonrakennuksesta, esim. punttien avulla suoritettu voimanhankinta on asia erikseen, olen itsekin innokas raudan kurittaja. Onneksi minulla on ollut varaa ostaa alakertaani kaikki tarpeellinen, sillä yleiselle salille minua ei saa enää kirveelläkään.
Paradoksaalista kyllä, naisiahan eivät suuret lihakset kiinnosta tippaakaan. Jos vaihtoehtona on hoikka vs. bodattu vartalo, niin 95% naisista valitsee hoikan. Tästä voisi vetää sen johtopäätöksen, että bodatulla vartalolla haetaan hyväksyntää pikemminkin miesten keskuudesta.
Sitä olen myös ihmetellyt, että aiheuttaako bodaaminen jonkinlaisen nivelvamman tai vastaavan, kun valtaosa bodareista ei saa millään roikotettua käsiä normaalisti, vaan he liikkuvat kaikkien tuntemalla ns. "ranskikset kainalossa" tyylillä.
Ja käsi ylös ne, kenen mielestä bodattu vartalo on komea. Varsinkin off-seasonilla kehonrakennusta harrastavat näyttävät suorastaan läskeiltä, ja liikkuminen on todella kömpelöä, aivan kuin olisi jotain lurahtanut pöksyihin.
Itse en ole vielä tähän ikään mennessä tavannut yhtään fiksua kehonrakentajaa. Aina kun olen esim. ravintolassa joutunut samaan pöytään, niin ei mene aikaakaan kun puhe kääntyy treenaamiseen, ravintoon, lisäravinteisiin, machopullisteluun jne.. Tuntuu kuin koko heidän elämänsä pyörisi oman nav.. vartalon ympärillä. Jokunen kerta olen myös joutunut menemään väliin, kun hormoneista ja alkoholista aivan tillin tallin mennyt finninaama on syyttä suotta käynyt kavereitteni kimppuun.
Voihan toki olla, että olen vain ollut huono-onninen ja tavannut ainoastaan tämän lajityypin pohjasakkaa. Tästä syystä kysynkin, että onko joku oikeasti tavannut mukavaa ja fiksua pullistelijaa?
Tarina Bodarista.
11
78
Vastaukset
- Anonyymi
Appelsiinikainalo 2010 mitä mieltä olet?
- Anonyymi
"olen itsekin innokas raudan kurittaja. Onneksi minulla on ollut varaa ostaa alakertaani kaikki tarpeellinen, sillä yleiselle salille minua ei saa enää kirveelläkään"
Tuossa kohtaa tarinasi kusi ensimmäisen kerran pahasti ja toisen kerran tuossa
"Onneksi minulla on ollut varaa ostaa alakertaani kaikki tarpeellinen, sillä yleiselle salille minua ei saa enää kirveelläkään"
Viimeistään tässä kohtaan paljastuit homosenseiksi, kun sanoit
"ranskikset kainalossa" -vertauksen.
Sinulla poikaparka ei ole pienintäkään käsitystä minkäänlaisesta liikunta- tai urheilumuodosta ja on täysin turhaa alkaa moista idioottia mistään valistaa.
Oma mielipiteeni on että jokaisen miehen pitäisi sen verran käydä salilla että 120kg menee penkistä ja 200kg kyykyssä. Silloin voidaan laskea mieheksi.
Hyödyttömiä show- lihaksia en ole oikein koskaan ymmärtänyt, mutta on niitä lukemattomia huonompiakin harrastuksia kuin bodaus, paitsi että nykyään se on mennyt järjettömäksi kun tulostavoitteet ulkonäöllisesti on niin kovat, että ilman steroideja ei ole mitään mahdollisuutta menestyä lajissa.
Tuossa olet myös väärässä etteikö naisia kiinnosta. Kyllä kiinnostaa mutta plösöllä naisella ei riitä itseluottamus huipputreenattuun mieheen. Ne joilla riittää, ovat aivan vauhkoina ja bodareilla on valtava fanilauma jota ruipelolla ei tule koskaan olemaan.
Olin aika leveähartiainen aikoinaan, sellainen uimarin tai pikajuoksijan vartalo kenties, kun vetäisin valkoisen kireän stretch- T-paidan päälle ja painelin kapakkaan, niin ei mennyt minuuttiakaan kun joku naaras oli jo hivelemässä että "mitä sä harrastat?"
Ruipelo ei herätä naaraassa tunteita kyvykkäästä suvunjatkamisesta puhumattakaan läskistä.
Yleisurheilijat ovat seksiobjekteja, niin miehet kuin naiset, jos ei puhuta pitkänmatkan juoksusta tai moukarinheitosta naisten puolella. Heitä myös panettaa koko ajan ja kisakylät on suurten orgioiden näyttämöitä, kun he kisamatkoillaan kutee keskenään.
Se veri virtaa urheilijalla ihan toiseen malliin myös genitaalialueilla. Bodareilla taas käy niin että jos testoa on vedetty vuosia, niin oma testotuotanto ei toimi enää ollenkaan ja sitten tarvitaan taas aineita että saa pipulit toimimaan.
Komea kroppa on terveyden symboli, löysä kroppa taas sen merkki ettei huolehdita itsestään.
Tuttu nainen oli upeassa kunnossa, kun meni lopulta villien vuosien jälkeen naimisiin. Panetti heti itsensä paksuksi kaksi kertaa peräkkäin lakkasi kerralla huolehtimasta itsestään, leikkasi polkkatukan, lihoi 85 kiloiseksi ja puhui ja räki kuin rekkamiehet miehelleen.
Nyt kun mies jätti sen niin itkee naamakirjassa että "mikä meni vikaan, mitä tein väärin". Vastaus on että lakkasit olemasta nainen.
2010- Anonyymi
Tosiaan peukaloinen sinusta todella saa käsityksen terve sielu, terveessä ruumiissa.
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan peukaloinen sinusta todella saa käsityksen terve sielu, terveessä ruumiissa.
Tiedätkö numba miksei meidän näköisiä karjuja ole suomen eikä norjan paratiisi hotelli ohjelmassa eikä viettelysten saarella? En minäkään tiedä. Laitoin promo kuvat menemään, katotaan jos päästään ens kaudelle mukaan https://ibb.co/wLFdcCP
Toivotaan etteivät tuotannon naiset kiihotu liikaa, ettei tarvi alkaa laittamaan jonotus systeemejä huvilan pää ovelle kun ne rynnii tänne vain se yksi mielessä.... sanonko mikä.... en sano?- Anonyymi
Tämmöinen tarina ... tarjolla.
https://keskustelu.jatkoaika.com/threads/tunteeko-kukaan-fiksua-bodaria.9446/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksu bodari on yhtä helppo löytää kuin fiksu blondi.
Aika usein muuten bodarit kulkee blondien kanssa... tai päinvastoin... - Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Tiedätkö numba miksei meidän näköisiä karjuja ole suomen eikä norjan paratiisi hotelli ohjelmassa eikä viettelysten saarella? En minäkään tiedä. Laitoin promo kuvat menemään, katotaan jos päästään ens kaudelle mukaan https://ibb.co/wLFdcCP
Toivotaan etteivät tuotannon naiset kiihotu liikaa, ettei tarvi alkaa laittamaan jonotus systeemejä huvilan pää ovelle kun ne rynnii tänne vain se yksi mielessä.... sanonko mikä.... en sano?Kiitos kun kysyit en tiedä, miksi meidän pitäisi yleensäkään olla jossain suomen tai norjan paratiisi sarjassa, enkä edes ymmärrä mitään viettelysten saaresta, tuollaiset eivät kuulu mitenkään minun vaikutusalueeseen, josta luojalle kiitos, ettei vaan narsismi taas puhu , oikein urakalla. Mutta tosiaan en ymmärrä, otan kuitenkin osaa jos sinua moinen kiinnostaa.
By NumBall HHN 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämmöinen tarina ... tarjolla.
https://keskustelu.jatkoaika.com/threads/tunteeko-kukaan-fiksua-bodaria.9446/Déjà vu !!!
Minulla on hämärä mielikuva, että olisin tuon linkin tarinan lukenut jostakin ihan äskettäin ja melkoisen sanatarkasti samoin kirjoitettuna.
Hitto kun en nyt saata muistaa mistä !?!
- Anonyymi
2010 kirjoittaa asiaa mutta;
Moni nainen on sanonut kuinka kiimaisia ja kykeneviä juopot, läskit ja rapakuntoiset taiteilijat ovat sängyssä!
Vastaavasti Bodarit kuulemma laukeavat heti ja palautuminen kestää "kauemin kuin jaksaa odottaa".
Esim Juicea panetti aina ja myös kykeni. Kaatoi naisia minne meni.
Mutta me sopusuhtaiset ja ennen kaikkea hyvän itsetunnon omaavat olemme parhaita - naistenkin suulla :-)- Anonyymi
Nuorena voi ollakin, mutta ei enää keski-iässä. Silloin juopot ja läskit on hengenvaarassa.
- Anonyymi
Sen verran voin valaista että jos tarkoitus on kilpailla ulkonäöllä, on silloin tällöin hyväksi miettiä peilin edessä mitä kohtaa pitäisi vielä kehittää.
Et voi suoraan kellarista kammeta kisoihin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2605502- 1252353
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2582099Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641864- 1801700
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1891562- 551443
- 641385
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751331- 1191191