Puhdistakaa

kehonne

niin loiset lähtevät ja allergia katoaa.Niin ja toisekseen kannattaa kattoa mitä syö.Keho tarvitsee määrätyt vitamiinit päivää kohti.Mutta jos on imeytymis häiriö se onkin jo toinen juttu.

4

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 37v allergiaa

      Mieti vähän mitä kirjoitat.Jos ei asioista tiedä mitää on parempi olla hiljaa.
      Mulla ollut astma jalukuisia allergioita syntymästäni saakka,eli37v ja voin sanoa tietäväni asiasta jotain.
      Sä puhut täyttä paskaa,putsaile sä kehoos niin paljon ku huvittaa,mutta allergiaan se ei kyllä auta tippaakaan,siitä olen täysin varma.
      JOS JOKU HALUAA KESKUSTELLA ALLERGIOISTA,NIIN OTA YHTEYTTÄ [email protected]

      • liittyy...

        kaikissa tapauksissa (100%)pieniin suolinkaistoukkiin.Heti kun munat kuoriutuvat(mahalaukussa,välittömästi lian nielemisen jälkeen),mikroskooppiset toukat kulkevat keuhkoihin,ei suolistoon.Kuvitelkaa,mikä koetelemus keuhkoille,kun ne on täynnä pieniä matoja!Varhaislapsuuden viatonta yskää ei saisi laiminlyödäpelkänä "kuristustautina"Jos perheessä on asmaatikko koko perhe on hoidettava.Olis niin paljon kerottavaa tästäkin aiheesta mutta jätän asian tähän toteamalla JOKAINEN ON OMAN ONNENSA SEPPÄ.


      • Mira
        liittyy... kirjoitti:

        kaikissa tapauksissa (100%)pieniin suolinkaistoukkiin.Heti kun munat kuoriutuvat(mahalaukussa,välittömästi lian nielemisen jälkeen),mikroskooppiset toukat kulkevat keuhkoihin,ei suolistoon.Kuvitelkaa,mikä koetelemus keuhkoille,kun ne on täynnä pieniä matoja!Varhaislapsuuden viatonta yskää ei saisi laiminlyödäpelkänä "kuristustautina"Jos perheessä on asmaatikko koko perhe on hoidettava.Olis niin paljon kerottavaa tästäkin aiheesta mutta jätän asian tähän toteamalla JOKAINEN ON OMAN ONNENSA SEPPÄ.

        Millä/miten perhettä pitäisi hoitaa? Meillä astmaatikko lapsi ja olen kiinnostunut helpottamaan hänen oloaan..


      • harri
        Mira kirjoitti:

        Millä/miten perhettä pitäisi hoitaa? Meillä astmaatikko lapsi ja olen kiinnostunut helpottamaan hänen oloaan..

        moi.
        älä usko tuollaisiin huuhaa juttuihin,mulla ollu astma37v ja se on jonkun verran perinnöllinen tauti ja nykyisillä lääkkeillä lähes oireeton,eli sen olemassa oloa ei edes kunnolla huomaa.Voin sanoa varmuudella,ettei siihen mitää toukkia liity,vaan se on tuon höyrypään juttuja.
        Astma ei tänään ole vaarallinen tauti,mut mun nuoruudes,kun ei ollu piippuja vaan kohtaus lääkkeet pillereinä niin meinasin2kertaa menettää henkeni,mutta nykyään ei ole sellaista riskiä,kun on hyvät lääkkeet ja lääkäreiltä saa asiantuntevaa apua.
        hommaa lapsellese lääkitys jos ei jo ole,siis ennaltaehkäisevä sekä kohtauslääke ja tietysti allergia lääkitys jos on allergioita,jotka nekin on helppo selvittää tänäpäivänä.
        jos haluat keskustella lähemmin ota yhteyttä.
        [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe