Puhdistakaa

kehonne

niin loiset lähtevät ja allergia katoaa.Niin ja toisekseen kannattaa kattoa mitä syö.Keho tarvitsee määrätyt vitamiinit päivää kohti.Mutta jos on imeytymis häiriö se onkin jo toinen juttu.

4

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 37v allergiaa

Mieti vähän mitä kirjoitat.Jos ei asioista tiedä mitää on parempi olla hiljaa.
      Mulla ollut astma jalukuisia allergioita syntymästäni saakka,eli37v ja voin sanoa tietäväni asiasta jotain.
      Sä puhut täyttä paskaa,putsaile sä kehoos niin paljon ku huvittaa,mutta allergiaan se ei kyllä auta tippaakaan,siitä olen täysin varma.
      JOS JOKU HALUAA KESKUSTELLA ALLERGIOISTA,NIIN OTA YHTEYTTÄ [email protected]

• liittyy...

kaikissa tapauksissa (100%)pieniin suolinkaistoukkiin.Heti kun munat kuoriutuvat(mahalaukussa,välittömästi lian nielemisen jälkeen),mikroskooppiset toukat kulkevat keuhkoihin,ei suolistoon.Kuvitelkaa,mikä koetelemus keuhkoille,kun ne on täynnä pieniä matoja!Varhaislapsuuden viatonta yskää ei saisi laiminlyödäpelkänä "kuristustautina"Jos perheessä on asmaatikko koko perhe on hoidettava.Olis niin paljon kerottavaa tästäkin aiheesta mutta jätän asian tähän toteamalla JOKAINEN ON OMAN ONNENSA SEPPÄ.

• Mira
        liittyy... kirjoitti:

kaikissa tapauksissa (100%)pieniin suolinkaistoukkiin.Heti kun munat kuoriutuvat(mahalaukussa,välittömästi lian nielemisen jälkeen),mikroskooppiset toukat kulkevat keuhkoihin,ei suolistoon.Kuvitelkaa,mikä koetelemus keuhkoille,kun ne on täynnä pieniä matoja!Varhaislapsuuden viatonta yskää ei saisi laiminlyödäpelkänä "kuristustautina"Jos perheessä on asmaatikko koko perhe on hoidettava.Olis niin paljon kerottavaa tästäkin aiheesta mutta jätän asian tähän toteamalla JOKAINEN ON OMAN ONNENSA SEPPÄ.

Millä/miten perhettä pitäisi hoitaa? Meillä astmaatikko lapsi ja olen kiinnostunut helpottamaan hänen oloaan..

• harri
        Mira kirjoitti:

Millä/miten perhettä pitäisi hoitaa? Meillä astmaatikko lapsi ja olen kiinnostunut helpottamaan hänen oloaan..

moi.
        älä usko tuollaisiin huuhaa juttuihin,mulla ollu astma37v ja se on jonkun verran perinnöllinen tauti ja nykyisillä lääkkeillä lähes oireeton,eli sen olemassa oloa ei edes kunnolla huomaa.Voin sanoa varmuudella,ettei siihen mitää toukkia liity,vaan se on tuon höyrypään juttuja.
        Astma ei tänään ole vaarallinen tauti,mut mun nuoruudes,kun ei ollu piippuja vaan kohtaus lääkkeet pillereinä niin meinasin2kertaa menettää henkeni,mutta nykyään ei ole sellaista riskiä,kun on hyvät lääkkeet ja lääkäreiltä saa asiantuntevaa apua.
        hommaa lapsellese lääkitys jos ei jo ole,siis ennaltaehkäisevä sekä kohtauslääke ja tietysti allergia lääkitys jos on allergioita,jotka nekin on helppo selvittää tänäpäivänä.
        jos haluat keskustella lähemmin ota yhteyttä.
        [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2538
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      58
      1913
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      21
      1654
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      16
      1208
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      302
      1170
    6. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      258
      1013
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      993
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      52
      915
    9. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      913
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      108
      860
    Aihe