minkä ihmeen takia noita aurauskeppejä on joka vitun kävelytien vieres. minä heittelen joka ainoon kepin mettää tai piilotan lumen alle ku ei sellasia vittu tarvita. vai onko ihmiset nii sokeita ettei nää misä kävelee, en kyllä tajua mihi niitä tarvitaa mut sanokaa mitä sanotte mut mä heittelen ne pois ku niitä ei tarvita, ja jos valitus tulee nii tulkoot vittua mua kiinnosta jotkut kepit.
aurauskepit
13
436
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä hyvä
- Anonyymi
ettei sokeat ,eksy kartalta,
- Anonyymi
Olette siellä Kankoonpeessä fiksuja, koko sisäsiittoinen kyläpahanen samaa sukua.
Kirjoittajassa näkyy sitten tulos.- Anonyymi
Totta täällä on monen sortin hoitoa kaipaavia, tämä aloittaja tuntuu olevan kohtalaisen vaaraton muille kuin aurauskepeille.
- Anonyymi
Kyllä niitä tarvitaan,,,etkö sitä ymmärrä,,,,🥳
- Anonyymi
Sais antaa sulle sakot,jos yhdenkin merkin otat pois,,
- Anonyymi
Hirteen sais vetää sinut,jos yhdenkin merkin otat pois,,,
- Anonyymi
Taas on idiootti irrallaan. Näkyvät ne kepit kiinnostavan hyvinkin paljon.
- Anonyymi
Aurauskeppi on kuin liikennemerkki.Kumpaakaan ei tule poistaa omapäisesti.
- Anonyymi
Aloittaja kuulostaa samalta koulukiusaaja-tylleröltä joka aikanaan pyörällä ajellessaan riuhtoi auraskeppejä irti. Ainoa lapsi, kuten äitinsä. Matkivat ja kadehtivat itsetunnon puutteessa muita. Isovanhemmat kiertävät autolla kaupunkia, kyyläämässä ihmisten pihoja.
- Anonyymi
Matkijat on kyllä maanvaiva. Mun lapsi on saanut sellaisesta riesan joka matkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkijat on kyllä maanvaiva. Mun lapsi on saanut sellaisesta riesan joka matkii.
Matkijalle/kopioijalle ei kannata ikinä kertoa suunnitelmistaan. Esim. mitä haluaa lahjaksi tms. Kiiruhtaa vaan hankkimaan ko. asian itselleen heti ja leveilee sitten sillä. Toisaalta kannattaa johtaa harhaan hankinnoillaan niin saavat sitten näpeilleen kivasti kun huomaavat, että "puihin meni".
- Anonyymi
Kylläpä aloittajaa aurauskepit kiinnostaa. Taitaa olla sinulle fetissi? Asutko kenties aurauskepin kanssa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708