aurauskepit

Anonyymi-ap

minkä ihmeen takia noita aurauskeppejä on joka vitun kävelytien vieres. minä heittelen joka ainoon kepin mettää tai piilotan lumen alle ku ei sellasia vittu tarvita. vai onko ihmiset nii sokeita ettei nää misä kävelee, en kyllä tajua mihi niitä tarvitaa mut sanokaa mitä sanotte mut mä heittelen ne pois ku niitä ei tarvita, ja jos valitus tulee nii tulkoot vittua mua kiinnosta jotkut kepit.

13

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä hyvä

    • Anonyymi

      ettei sokeat ,eksy kartalta,

    • Anonyymi

      Olette siellä Kankoonpeessä fiksuja, koko sisäsiittoinen kyläpahanen samaa sukua.
      Kirjoittajassa näkyy sitten tulos.

      • Anonyymi

        Totta täällä on monen sortin hoitoa kaipaavia, tämä aloittaja tuntuu olevan kohtalaisen vaaraton muille kuin aurauskepeille.


    • Anonyymi

      Kyllä niitä tarvitaan,,,etkö sitä ymmärrä,,,,🥳

    • Anonyymi

      Sais antaa sulle sakot,jos yhdenkin merkin otat pois,,

      • Anonyymi

        Hirteen sais vetää sinut,jos yhdenkin merkin otat pois,,,


    • Anonyymi

      Taas on idiootti irrallaan. Näkyvät ne kepit kiinnostavan hyvinkin paljon.

    • Anonyymi

      Aurauskeppi on kuin liikennemerkki.Kumpaakaan ei tule poistaa omapäisesti.

    • Anonyymi

      Aloittaja kuulostaa samalta koulukiusaaja-tylleröltä joka aikanaan pyörällä ajellessaan riuhtoi auraskeppejä irti. Ainoa lapsi, kuten äitinsä. Matkivat ja kadehtivat itsetunnon puutteessa muita. Isovanhemmat kiertävät autolla kaupunkia, kyyläämässä ihmisten pihoja.

      • Anonyymi

        Matkijat on kyllä maanvaiva. Mun lapsi on saanut sellaisesta riesan joka matkii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkijat on kyllä maanvaiva. Mun lapsi on saanut sellaisesta riesan joka matkii.

        Matkijalle/kopioijalle ei kannata ikinä kertoa suunnitelmistaan. Esim. mitä haluaa lahjaksi tms. Kiiruhtaa vaan hankkimaan ko. asian itselleen heti ja leveilee sitten sillä. Toisaalta kannattaa johtaa harhaan hankinnoillaan niin saavat sitten näpeilleen kivasti kun huomaavat, että "puihin meni".


    • Anonyymi

      Kylläpä aloittajaa aurauskepit kiinnostaa. Taitaa olla sinulle fetissi? Asutko kenties aurauskepin kanssa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe