Olen itsekin innokas raudan kurittaja ja varallisuus tasostani johtuen, kuritan sitä kellarissa. Väännän ja käännän rautaa, karjahtelen ja piereskelen, murjon tankoon lisää vaan silloin kun groppa sanoo ei. Muljautan lumpioita ja lapa luita niin että kipu saa ikenet vuotamaan. Kipu kuolee huutamalla, alastomana lattialla, kokeilin sitä K-Supermarketin vihannes osastolla, ei toiminut, eikun takas osastolle.
Joskus katselen itseäni peilistä ja tulee vain yksi ajatus mieleeni, että mikä on elämäm tarkoitus? Elämä on kuin 20 kilon kiekko tangossa, niitä pitää olla molemmissa päissä tai elämäm kallistuu sille puolelle jossa ei ole. Jos taas on huoleton tyyppi eikä käytä lukkoja, kiekko voi lähteä liukuun ja elämäm hallinta menettyy. Olen myös huomannut että paahto leivän päällä juusto ja makkara pysyy paremmin kuin leivän alla ja pojat, olen ollut täällä jo kauan.
Rautaa kun kurittaa niin silmät vaan harittaa. Ei se mua haittaa mutta kerran kaksi ikäneitoa kysyi salilla että kumpaa mä katon, kun eivät saa selvää. Meinasin tulla hulluksi...
Valkoinen kurittaja
0
186
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639