Naisten jumppatrikoot ovat entistä mukavammat

Vuosien mittaan salilla käydessäni olen kiinnittänyt huomiota naisten lisääntyneeseen trikoiden käyttöön. Aiemmin ne olivat enemmän tällaista tyyppiä https://images.app.goo.gl/bqALhYchxwbpZZCTA

Jossain kohtaa tälläkin palstalla joku mies on epäillyt trikoiden käytön liittyvän naisten paljastelunhaluun, mutta naiset ovat vakuuttaneet naisten pukeutuvan vain itselleen ja trikoiden olevan vaan todella mukavat.

viime vuoden aikana olen huomannut trikoiden käyvän entistä "mukavammiksi", koska tikoiden takasauma on ruvennut kaivautumaan yhä syvemmälle peppuvakoon: https://www.onemorerep.fi/trikoot/1504-20489-seek-seamless-scrunch-tights.html?gclid=CjwKCAiAwc-dBhA7EiwAxPRylEQJ_Ce_X6DyGY1RYFspI4DzIkEtDg4STjeF9OnrPvfwkLkLiufkFxoCSUUQAvD_BwE#/koko-m/vari-forrest

Mitenhän mukavia niistä vielä tuleekaan ja koskahan niistä tulee niin mukavia, että miehet hylkäävät omat löysät shortsinsa ja collegehousunsa ja siirtyvät stringeihin ja trikoisiin ensin urheillessa ja sitten kadulla?

32

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa-a. Kyllähän tuo yksi alusvaatefirma mainostaa miehille alushousuja, joita ei edes huomaa. Kovasti tiukkoja näkyy niistäkin osa olevan. En mä kyllä noita monien miesten juostessa ja pyöräillessään käyttämiä trikoita kauhean löysiksi menisi sanomaan. Ihan näkyy jokainen osa anatomiasta.

      • Anonyymi

        Mutta en mä siis oleta niiden miesten käyttävän niitä itsensä mieliksi tai koska ne olisivat hyvät juostessa tai pyöräillessä. Jotain eksihibitionisteja ja itsensäpaljastajia nuo varmasti kaikki ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta en mä siis oleta niiden miesten käyttävän niitä itsensä mieliksi tai koska ne olisivat hyvät juostessa tai pyöräillessä. Jotain eksihibitionisteja ja itsensäpaljastajia nuo varmasti kaikki ovat.

        Minä kyllä tykkään. mursu Pena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä tykkään. mursu Pena.

        Persu m una? Johan on nimimerkki


    • Anonyymi

      Aika kamalat 🤣 onkohan tuossa tehty kuva muokkausta?

    • Anonyymi

      Nuo näyttävät kieltämättä miehen silmiin erityisen käyttömukavilta, malli missä ahteri pakataan oikeaan muotoon missä se ei ehkä luontaisesti ole :D, joko noihin myydään täytefileitä samoin kuin rintaosaston tuplakumpuihin?

    • Ehkä naisten pukkarissa asuu joku patriarkaatti-tonttu, joka pakottaa naiset laittamaan tuollaiset laitteille päästäkseen.

    • Anonyymi

      Kyllä. Olen vetänyt ne päälleni ja jumppaillut. Tunnen itseni jo todella kiinteäksi.

      -Mies 58 v

      • Jaa, no kuvassa piti näkyä collegehousut, mutta olkoon nyt sitten näkymättä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jaa, no kuvassa piti näkyä collegehousut, mutta olkoon nyt sitten näkymättä.

        Siellä on noi pilkut välissä, niin too ohjelma ei tajua. Mutta jos koko ritirimpsun vain maalaa ja kopioi selaimeen kenttään niin toimii ihan hyvin.


      • randombypasser kirjoitti:

        Siellä on noi pilkut välissä, niin too ohjelma ei tajua. Mutta jos koko ritirimpsun vain maalaa ja kopioi selaimeen kenttään niin toimii ihan hyvin.

        Aaa, okei. Minä en niistä mitään tajua. 😆👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Aaa, okei. Minä en niistä mitään tajua. 😆👍

        En minäkään, mutta höpötän sujuvasti 🙄🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        En minäkään, mutta höpötän sujuvasti 🙄🤣

        Näköjään. 😂👍


    • Eihän nuo ole enää trikoot, nehän pitkälahkeiset persiöt (persiö=string)

    • Anonyymi

      Mun mielestä jo noi edellisetkin trikoot oli liikaa. Kun naiset on niin pahalla päällä, kun toppi kiristää tissejä ja trikoot persettä. Miksei naisetkin vois olla normaalisti hupparissa ja collegehousuissa.

    • Anonyymi

      Nyt kun mä katoin noita trikoita. Niin nyt ne perse ja tissi mainokset pyörii koko ajan tässä mun koneella. Miten voi olla noin luonnottomat. Miten noi voi ees pukee. onks se joku kutiste sukka.

    • Anonyymi

      Salilla nuo ymmärrän, mutta en kassajonossa.
      Jättäkää meidän miehet edes hetkeksi rauhaan.

      AV

      • Anonyymi

        Voi ne olla miehelläkin kassajonossa :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ne olla miehelläkin kassajonossa :(

        Jollain Freddie Mercyryllä?
        Eipä siinnä mitään, jos noin olisi. Se ei häiritsisi yhtään.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollain Freddie Mercyryllä?
        Eipä siinnä mitään, jos noin olisi. Se ei häiritsisi yhtään.

        AV

        Eikun tavallisilla mattimeikäläisillä. Kyllä naisena teki ihan pahaa, että piti näkkärihyllyä alkaa katselemaan. Pukeutukaa vaatteisiin kun tulette kauppaan. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun tavallisilla mattimeikäläisillä. Kyllä naisena teki ihan pahaa, että piti näkkärihyllyä alkaa katselemaan. Pukeutukaa vaatteisiin kun tulette kauppaan. :(

        Sovitaan siis niin ettei tuo ole soveliasta sukupuoleen katsomatta.
        Mennään sinne salille jos haluaa kiinteitä tai niitä löysiä pakaroita nähdä ja arvioida.
        Ongelmanahan eivät ole löysät:)

        AV


    • Anonyymi

      Hei täällä.minä osmo 68 vuotiaasta nuori ja käytön rikoita joka päivä bingossa nyt menen keittämään pannu kahvia

    • Anonyymi

      Sellaiset trikoot on ehdottomasti mukavimpia, missä oikein selvästi näkyy ja pullottaa oikea kamelinvarvas!

      • Sn on varmaan seuraava kehitysaste trikoissa.


    • Anonyymi

      Ihan tavallisia trikoita on salilla ja jumpissa näkynyt vuosikymmeniä, ei tuollaisia.

    • Anonyymi

      Voisko mies pukeutua tuollaisiin trikoisiin, ei kai naista haittaa vaikka mela erottuisi??

      • Voisi varmaan, mutta miehet eivät halua muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.


    • Anonyymi

      Minä en valita. Katselen mielellään maisemia.

      -keinovaginamies-

      • Samat sanat.

        Minua vain huvittaa naisten kiertely syystä, miksi he niitä pitävät. Ymmärrän, että tavalliset trikoot voivat olla esim juoksijalle tai hiihtäjälle erinomaiset pienemmän ilmanvastuksen vuoksi, mutta noin niin kuin arkikäytössä tai salillakaan ei ole juuri muita perusteita kuin halu näyttää hyvältä ja seksikkäältä varsinkaan noille pyllytrikoille.

        Eivät naiset ole tässä tekopyhyydessä yksin.

        Kyllä miehetkin perustelevat monta turhaa hankintaa (kuten moottoripyörä, ylisuuri/tehokas auto) ns järkisyillä.


    • Anonyymi

      Jospa ap keskittyisi nyt johonkin merkityksellisempään kun naisten jumppatrikoot💩

      • Naisten jumppatrikoot nostavat huomattavasti elämänlaatuani, joten ne ovat merkitykselliset minulle.

        Ne ovat vähän sama asia kuin kukkaset tai joulukuusen koristeet. Tosin tuollaiset piukat jumppatrikoot aiheuttavat paljon enemmän tuntemuksia, kuin kukkaset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe