Onko joku nuorempi nainen vailla hyväilyjä

Anonyymi-ap

Varmaan joku nuorempi nainen haluaisi että saisi hyväilyjä osakseen.
Hyväilisin varoen kättäsi ja siitä sitten olkapäitä, selkää , sitten etupuolelta sun rintoja joita puristelisin paidan päältä ja sitten työntäisi käden paidan sisään jotta voisin hyväillä sun paljasta vatsaa ja ylempää sun trehakoita rintojasikin😉

19

64

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      trehakoita ???

      • Anonyymi

        Terhakoitapa hyvinkin😜


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­N­­y­­m­f­­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17691083e

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Olisi mieleistä jos joku vanhempi herra olisi mulle kiva ja alkaisi hyväillä minua kun menisin käymään hänen luonaan vaikka lainaamassa porakonetta että saisin taulun seinälle.
      Tämä mies sanoisi että voi kyllä tulla auttamaan sua kun tää pora on hiukan raskas käsitellä kiviseinässä.
      Niimpä menisimme yhdessä mun asuntoon ja mies sanoisi että ota imuri millä imet samalla pölyn pois kun hän poraa ja niin teimmekin.
      Poratessa huomasin hänen jäntevät käsivartensa ja isot kourat jotka taitavasti käyttivät konetta.
      Huomasin myös kuinka hän syrjäsilmällä aina katseli minun vartaloani kun käytin imuria , olihan mun rintani siinä lähes hänen kasvojen vierellä.
      Se oli vähän kiihoittavaa kun olin haaveillut hänenlaisesta vanhemmasta miehestä ja tunsin hänen jo entuudestaan että on luotettava mies.
      Homman valmistuttua kiitin ja sanoin voinko tarjota jotain juotavaa kiitokseksi.
      Hän hymyili ja sanoi . Ainahan sitä jotain voi hyvässä seurassa juoda. Niimpä päätin ottaa jääkaapista pari olutta juotavaksi .
      Tunsin että hän katsoi minua kun menin jääkaapille mittaili minua takaa päin , niimpä kumartuin pylly pystyssä ottamaan oluet alahyllyltä mitään kiirehtimättä että olisi miehelle kunnolla katsottavaa ja yllättävän pitkään etsinkin sopivaa juotavaa.
      Nousin ylös ja toin muutaman oluen pöytään ja pyytäen häntä istumaan siihen sohvaan kun ei muuta istuinta ollut .
      Katsoin itseäni jotta ompa pölyinen tämä paita taisi senverran pöly lentää päälle kuitenkin. Alkaen kädellä pyyhkien ottamaan enempiä pölyjä pois ja toivoen että hänkin tulisi vaikka avuksi siihen ja niinhän hän tulikin pyyhkien olkapäiltäni ja selästä pölyä pois jotka kuitenkin osin karisi rintojenikin päälle ja kuin vahingossa hän alkoi pyyhkiä pölyä rintojenikin päältä.
      Minä venytin paitaa niin että rinnat tulivat paremmin esille ja varsinkin kovettuneet nännini sillä eihän minulla ollut rintsikoita alla ollenkaan ja hän kyllä huomasi sen .
      Niimpä hän alkoi hyväillä rintojani kuin vahingossa lisää sanoen että ei taida irrota pöly sun rinnoista joten pitäiskö heittää koko paita pois ettei sotkeennu sohva.
      Katsoin häntä ja huomasin katseesta että hän haluaa hyväillä paljaita rintojani ja olihan jo juotu muutamat oluet loppuun että oltiin molemmat jo päästy rentoutumaan.
      Nikmpä kiskaisin paidan pois paljastaen rintani hänelle ja sanoin ettei mulla tosin ole rintsikoita alla .
      Hän vastasi ei noin upeat rinnat kaipaa rintsikoita ne kaipaa hyväilyjä vaan, samalla alkaen hyväillä niitä .
      On sulla upeat rinnat olenkin niitä katsellut aina kun ollaan kohdattu . Hän nojautui minuun päin ja alkoi imeä rintojani ...upeeta miten hyvältä tuntui kun hän imi niitä hyväillen ja puristellen juuri sopivasti.
      Kohta hän sanoi että on sun housutkin pölyiset pitäisikö nekin riisua alkaen samalla vetää niitä pois.
      Olin jo niin kiimaisena etten vastustellut vaan aloin avata hänenkin housujaan auki ottaen esille mahtavasti seisovan paksun kullinsa jota aloin hyväillä ja nuoleskella sekä ottaa huulien väliin runkattavaksi .
      Pilluni oli jo kunnolla kiimainen ja pikkarit märät kun lopetin kullin runnkkaamisen niin hän riisui itsensä alasti ja veti märät pikkarinikin pois tullen mun päälle työntäen kullinsa mun kiimaiseen pilluuni .
      Hyvin se liukui varoen sisään ja tunsin kuinka pilluni venyi paksun kullin edessä . Luulin että repeekö mun pillu mutta sinne se upposi ja kyllä alkoi tuntuu hyvälle noin paksu kulli sisälläni.
      Nyt hän imi taas mun rintoja pitäen kulliaan sisällä paikoillaan ja tunsin että kohta räjähdän nautinnosta.
      Sitten kulli alkoi liikkua pillussani ja voi valtava miten se tuntui hyvälle noin mahtava kulli tekee ihmeitä mun pillussa aattelin.
      En kestänyt pitkään kun sain elämäni rajuimman orkun kun tärisin ja pillu supistelee ..huusin varmaan kova en enää muista kun teki niin hyvää tää mies.
      Kun sain orkun laantumaan hän alkoi uudestaan liikkuttelee kullia sisälläni huokailin ja nautin...puristelin hänen rintalihaksiaan ja sanoin on sulla mahtava kulli..
      Kohta tuntui että saan uuden orkun etten kestä enää pitkään . Kohta olin huipussa ja sain orkun ja tunsin kun spermaa syöksyi sisääni valtava määrä enkä muistanut ettei mulla ollut ehkäisyä ollenkaan, mutta ei se silloin haitannut .
      Makasimme siinä vielä jonkin aikaa kulli sisälläni ja hän suuteli mua ympäri kaulaa ym nousten Kohta pois sanoen olet kyllä paras nainen mitä olen pannut ikinä sehän lämmitti mieltäni.
      Mentiin vielä suihkuun pesee itsemme ja hän pesi kyllä muakin vielä nautinnollisesti.
      Hän jäi vielä oluelle ja kiitin häntä taulujen asennuksesta. Hän tuumasi että kyllä tälläisiä reikiä poraa mielellään toistekin jos on sellaisen tarvis ja on kyllä muutamat reiät vielä porailtu senkin jälkeen jotta tauluja on nyt seinällä aika paljon jos ymmärrät mitä tarkoitan😉
      Terttu 24v

    • Anonyymi

      Olisin mielellään ollut sun asemassa kun on tuollainen naapurin mies🙊

      • Anonyymi

        Kyllä olisi kiva sua hyväillä tai joku muu nuorempi neito


    • Anonyymi

      😉❤

    • Anonyymi

      Vittu kun ihmiset on tyhmiä. Kuvitellaan, että netistä aukeaa jos livessä ei onnistu. Tämä koskee kumpaakin sukupuolta! Miten helvetissä asiat sujui aikanaan kun oli vain yle teksti-tv. Tai miten oli ennen 1980 lukua kun ei ollut mitään. Tai yleisesti aikaa nettiä ja kännykkää! Typeriä tarinoita piti kertoa kasvotusten.

      • Anonyymi

        Niimpä mieti sitä hiljaa itseksesi niin ehkä oivallat miksi.


    • Anonyymi

      Silloin käytiin suoraan asiaan ja pantiin parrua perseeseen.

      • Anonyymi

        Noinko. Itse tyydyn pilluun en ala perseeseen homostelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinko. Itse tyydyn pilluun en ala perseeseen homostelee

        Et saa sitä pesääkään kaappihomo runkkari


    • Anonyymi

      Kyllähän ne hyväilyt olis kivoja saada🥰

      • Anonyymi

        Naisen hyväily on Kyllä mielipuuhaa ja nautinnollista kun on upea nuori vartalo


    • Anonyymi

      Luotettava mies täällä on joka tykkää antaa hyväilyä ja suukkoja sulle nuorekas nainen 🥰

    • Anonyymi

      Savossa ei ole sellaisia naisia vapaana ainakaan tai ovat liian ujoja.

      • Anonyymi

        Hyväily tekisi kyllä hyvää jos on osaava ja hellä mies🙊. N23 V


      • Anonyymi

        Niinkö sulle kävi. No harmi sun puolesta😂😂


    • Anonyymi

      Uu­s­i s­­­eksi­­­tea­­­tteri ava­utu­­­u Su­­ome­­­en! Ku­­­tsu­­mme kai­­­kki­­. Il­mo­it­­­tau­­tumine­­n ry­­­hmä­­ämme tä­­äl­­l­­­ä 👉 http://ameliachau.com/H/J4o0T0

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe