Nyt taisi selvitä tämä kauan (joitakin) askarruttanut ongelma, nimittäin kuka paskoo liikenneympyröihin. Noh, hiehohan se...
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009305332.html
Nyt selvisi
19
227
Vastaukset
- Anonyymi
Kakki-ukolla on valepuku!
- Anonyymi
Vai onko niitä kaksi samassa valepuvussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko niitä kaksi samassa valepuvussa?
Kakki-ukko ja sukkahousumies...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kakki-ukko ja sukkahousumies...?
Siellä missä on sukkahousumies löytyy myös se sukkahousufantasioija eli kyseessä lienee 6-jalkainen hybridihieho. Harvinainen joka tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko niitä kaksi samassa valepuvussa?
Täytyy olla kaksi kun on noin iso. Eikä yksi jaksaaisi tehdä noin isoja liukumiinoja.
- Anonyymi
Tekikö pylpyrään hienon kakin, onko siitä kuvaa?
- Anonyymi
Ei tullut kuvattua talvella lumessa mutta kesäinen kuva on
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS5myd86ng0G_XeQSH44wIZQUglNCxZADbj6GOGBvXTjI8UiWL2rBCfY4iHrt04xsklZrI&usqp=CAU
- Anonyymi
äänestän liikenneympyräkakkijaa vuoden joensuulaiseksi. Kakista vaan värikuva Karjalaisen etusivulle. Kuvan ottajalle 550 € palkkio.
- Anonyymi
Kakin paikka on pylpyrässä. Pilkkoon linjatien valoristeykseen on tulossa uusi iso liikennepylpyrä! Kakkimisiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kakin paikka on pylpyrässä. Pilkkoon linjatien valoristeykseen on tulossa uusi iso liikennepylpyrä! Kakkimisiin!
tuskin onnistuu sekään. Eihän nuo osuneet vastakkain linjatietä ja ramppiakaan. Liukkaalla rekat jumissa parinkymmenen metrin välein ku ylämäki.
- Anonyymi
Nooo...oooh, yhtään kakkia ei liene yhdessäkään ympyrässä. Ainoastaan mielikuvituksissanne, joten huuta ja haata ovat puheenne.
- Anonyymi
Kakki on katsojan silmässä. Kakki pihalla kirkastaa pilvisenkin päivän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kakki on katsojan silmässä. Kakki pihalla kirkastaa pilvisenkin päivän.
Nythän tämä selvisikin. Kakki on siis vain tämän katsojan silmässä ja tämä katsoja jostain syystä pyöriskelee vain näissä ympyröissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kakki on katsojan silmässä. Kakki pihalla kirkastaa pilvisenkin päivän.
Putosi silmästä nenään
https://videos.metro.co.uk/pix/met/2017/04/03/11/3EE55EB200000578-0-image-a-8_1491217033545.jpg
- Anonyymi
MIKSI PURKIVAT MEILTÄ HAMMASLAHESTA POMMISUOJAN JA EI OO MEILLÄ MITÄÄN SUOJAA HAMMASLAHEN IHMISILLÄ JOS ALETAAN ATOMIJA VISKELEMMÄÄN JA OLLSAN SUOJATTOMIJA JA JOUVUTAAN KIVIJEN ALLE SUOJAUTUMMAAN HAMMASLAHENNIHMISET KUN VEIVÄT MEIJÄN POMMISUOJAN JA EI UUTTA TEHÄ TEE SINÄ KAUPUNNINJOHTOJA MEILLE UUSI SUOJA KUN OLLAAN SUOJATTOMIJA HAMMASLAHESSA
- Anonyymi
Pummisuojassanne ei ollut asianmukaisia kakkipaikkoja ja olisi tullut liian kalliksi modernisoida pummisuojanne ja rakentaa sinne kakkipaikat, siksi se piti purkaa.
Akuutissa pummisuojatarpeessa kehoitamme hakeutumaan lähimpään liikennepylpyrään ja odottamaan rauhassa sukkahousumiesten antamia ohjeita. Odottelun aikana on syytä välttää sumuvalojen käyttöä. Tarpeen tullen teidät evakuoidaan erkinpellin eksien pummisuojaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pummisuojassanne ei ollut asianmukaisia kakkipaikkoja ja olisi tullut liian kalliksi modernisoida pummisuojanne ja rakentaa sinne kakkipaikat, siksi se piti purkaa.
Akuutissa pummisuojatarpeessa kehoitamme hakeutumaan lähimpään liikennepylpyrään ja odottamaan rauhassa sukkahousumiesten antamia ohjeita. Odottelun aikana on syytä välttää sumuvalojen käyttöä. Tarpeen tullen teidät evakuoidaan erkinpellin eksien pummisuojaan.Mutta eikös ne sumuvalot ole näkymistä... varten? Heh, heh, heh...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eikös ne sumuvalot ole näkymistä... varten? Heh, heh, heh...
Tuossahan kiellettiin sumareita käyttämästä ettei atomi näe ympyrässä evakuointiohjeita tuovaa sukkahousumiestä odottelevaa hammaslahtelaista.
Takavaloista ei tarvitse varoitella sillä eiväthän ne monilla pala muutenkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438