Emännän siskoa.
Haaveilen salaa
19
1004
Vastaukset
- Anonyymi
Yöks. 🤢
- Anonyymi
Voi aapeli kaapeli väkivaltarikollinen Nuppulinna tuomio.
- Anonyymi
Maista herkkua.
- Anonyymi
Sika!
- Anonyymi
J..a senkin sika
- Anonyymi
Anna mennä. Haaveile oikein kunnolla. Haaveet on vain haaveita..
- Anonyymi
Kumpaa niistä?
- Anonyymi
Nuoremmalle ei kelpaa, joten vanhempi on ainoa vaihtoehto. Siskon mies taitaa olla kuitenkin äänetön nykyisin, joten veikkaan, että aloittaja on trolli, joka tietää ja tunteet henkilöt.
Tämä päättelyä sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoremmalle ei kelpaa, joten vanhempi on ainoa vaihtoehto. Siskon mies taitaa olla kuitenkin äänetön nykyisin, joten veikkaan, että aloittaja on trolli, joka tietää ja tunteet henkilöt.
Tämä päättelyä sivusta.Hyvä oon se nuorempi. 😂
- Anonyymi
Taitaa emäntä saada pitää ukkonsa, ei muille kelpaa😂.
- Anonyymi
Oi oi oi o iooooo
- Anonyymi
Maistoin herkkua
- Anonyymi
Oletko todella aikuinen mies? Sairaat on unelmasi, mieti todella minkälaista vahinkoa tuommoinen voi aiheuttaa, jos yrität tehdä unelmista totta.
- Anonyymi
Kelpasi ennen ja varmasti tulevaisuudessa,omistavat alkoholisoituneet puolisot.
- Anonyymi
Vuokra emännän vai talkkarin emännän? Vähän voisit tarkentaa?
- Anonyymi
Molemmat kaatuvat.
- Anonyymi
Vaarallinen harrastus...
- Anonyymi
Olen pannut kolmea emännän siskoa vuosien varrella ja kaikki ovat kuin mitään ei olisi tapahtunut.
- Anonyymi
Ootko niin kova kyntäjä, että piti nostaa kuollut lanka kertoaksesi tuon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262926Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252068Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121578- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71298Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381206- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102892