Emännän siskoa.
Vastaukset 19
- Anonyymi
Yöks. 🤢
- Anonyymi
Voi aapeli kaapeli väkivaltarikollinen Nuppulinna tuomio.
- Anonyymi
Maista herkkua.
- Anonyymi
Sika!
- Anonyymi
J..a senkin sika
- Anonyymi
Anna mennä. Haaveile oikein kunnolla. Haaveet on vain haaveita..
- Anonyymi
Kumpaa niistä?
- Anonyymi
Nuoremmalle ei kelpaa, joten vanhempi on ainoa vaihtoehto. Siskon mies taitaa olla kuitenkin äänetön nykyisin, joten veikkaan, että aloittaja on trolli, joka tietää ja tunteet henkilöt.
Tämä päättelyä sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoremmalle ei kelpaa, joten vanhempi on ainoa vaihtoehto. Siskon mies taitaa olla kuitenkin äänetön nykyisin, joten veikkaan, että aloittaja on trolli, joka tietää ja tunteet henkilöt.
Tämä päättelyä sivusta.Hyvä oon se nuorempi. 😂
- Anonyymi
Taitaa emäntä saada pitää ukkonsa, ei muille kelpaa😂.
- Anonyymi
Oi oi oi o iooooo
- Anonyymi
Maistoin herkkua
- Anonyymi
Oletko todella aikuinen mies? Sairaat on unelmasi, mieti todella minkälaista vahinkoa tuommoinen voi aiheuttaa, jos yrität tehdä unelmista totta.
- Anonyymi
Kelpasi ennen ja varmasti tulevaisuudessa,omistavat alkoholisoituneet puolisot.
- Anonyymi
Vuokra emännän vai talkkarin emännän? Vähän voisit tarkentaa?
- Anonyymi
Molemmat kaatuvat.
- Anonyymi
Vaarallinen harrastus...
- Anonyymi
Olen pannut kolmea emännän siskoa vuosien varrella ja kaikki ovat kuin mitään ei olisi tapahtunut.
- Anonyymi
Ootko niin kova kyntäjä, että piti nostaa kuollut lanka kertoaksesi tuon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta843676Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4051350Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty381024Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72893Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä204856Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s286793Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto22750Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33661Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen23659Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan36624