Uusi prius on hyvännäköinen ja KESTÄVÄ!

Anonyymi-ap

Melkoinen kaunotar prius !!!
Harmi että itse ajelen vain karheimmilla autoilla 4x4 usa autoilla ja vaimo samoin. Mutta jos toyotaan siirtyisin ja noihin mataliin niin tuo prius olisi 1.
On kaunis ja priushan on ollut hybridi kehityksen pioneeri muutenkin poija, selatkaa hieman historiaa niin tajuatte. Prius on osoittautunut kestäväksi ja todellakin hemmetin kestäväsi autoksi ja ei ole mutua luuloa vaan silkkaa historian tarkastelua ja se on totuus.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai tiedät sen olevan kestäväkin, melkoinen kristallipallo sulla.
      Kun hieman katsoo mitä Toyotan uutuudet on olleet, niin en olisi kovin luottavainen tuon keston suhteen. Pakkanen, ruostuminen ja monet viat ja takaisinkutsut on riivannut Toyotan viimeisten vuosien tuotantoa.

      • Anonyymi

        Voi voi, kaikkihan tietävät, että Toyota on laadukkain ja kestävin automerkki. Muistin virkistykseksi tuorein katsastustilasto:

        Kuusi parasta mallia:

        Honda HR-V 0,0 %
        Mazda CX-3 0,0
        Toyota COROLLA 0,0
        Volvo XC40 0,0
        Toyota AVENSIS 0,4
        Toyota RAV4 0,4


    • Anonyymi

      Minulla on lähes kuusi vuotta vanha ladattava uusin Prius ja mittarissa 120.000 km. Ei pienintäkään ongelmaa auton kanssa. Uskomattoman kestävä auto. Halpoja kilometrejä kotisähköllä. Säästö käyttövoimakuluissa 9000 euroa. En tarvitse kristallipalloa. Kokemus riittää.

      • Anonyymi

        Eikö kukaan ole kertonut, että nykyautot ovat kaikki vähintään yhtä luotettavia, ei alle 150 tkm ole mitään ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kukaan ole kertonut, että nykyautot ovat kaikki vähintään yhtä luotettavia, ei alle 150 tkm ole mitään ongelmia.

        VW AG:n valmisteissa on jo takuuaikana kovasti murheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW AG:n valmisteissa on jo takuuaikana kovasti murheita.

        Vaihda ihmeessä jo merkkiä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe