Siivoojan hygienia

Anonyymi-ap

Hei te haisijat hoi!
Voisitteko käydä suihkussa, dödöä kainaloon ja puhtaat vaatteet töihin tullessa kiitos??!! Ei ole liikaa vaadittu. Ärsyttää suunnattomasti asiakkaitakin hien ja paskan haju,kun toimistoissa tms. Pyörähtää haisuli ja kammolemu jää pitkäksi aikaa leijumaan ilmoille. Yleensä näillä epähygieenisillä taplaajilla ei muutenkaan leikkaa kovin vahvasti. Sen olen huomannut.

9

907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ettet vaan itse haise. Hyvä on toisia syyttää, kun saa istua, ei tarvitse ateria nostaa kuin tauolla.

    • Anonyymi

      Itsellä on vakikohde,jossa haisee työstönesteet sun vessat. Kun on vaan pakko tulla myös ne toimistot siivoamaan.
      Siivoaisitteko itse?
      Ja kiertävillä siivoojilla, monta kohdetta päivään. Joka kohteesta likaliemiroiskeet vaatteisiin,kiireen hiki. Sanoisitko saman putkimiehelle? Kiinnostais tietää tuo,kun lasketko putkimiestä kotiiisi ensinkään,jos vähän särkyy ja vuotaa.
      Vaatikaa ennemmin säälluset vuorot,ja tauotus kuntoon siivoojille! Ja riittävästi työvaatteita.

    • Anonyymi

      Olen itse siivooja ja pidän todellakin huolen hygieniastani. Kävin tässä eräs päivä apteekissa ja tiskin takana oli vähän isompi kaveri.. aivan järkyttävä hien löyhkä tunki nenääni siihen asiakkaan puolelle. Luulisi ettei tuollaisessa duunissa haise kun seisoo paikallaan päivät pitkät..

      • Anonyymi

        Kyllä juurikin näin..perushygienia se pitää olla kunnossa. Eriasia raskaan työn tekemisen hiki. Tottakai jokainen ruumillista työtä tekevä hikoaa, mutta se ettei haisisi kuin jätelava jo töihin tullessaan niin siitä tässä on kyse. Normaali hiki ei haise vaan ne bakteerit hien kanssa. Elikkäs peseytyminen ja puhtaat vaatteet ihan alasta riippumatta. Toimistosiivous varsinkin on kevyempää ,kuin vaikkapa raksasiivous niin vois ajatella muitakin. Jotkin ihmiset tietty sairastaa jotain mikä lisää vahvasti hien hajua, eikä sille oikein ole parannusta, mutta ne jotka vaan eivät välitä ympäristöstään ja laiskuuttaan kulkevat paskoissaan niin tervettä järkeä hoi ja peseydy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juurikin näin..perushygienia se pitää olla kunnossa. Eriasia raskaan työn tekemisen hiki. Tottakai jokainen ruumillista työtä tekevä hikoaa, mutta se ettei haisisi kuin jätelava jo töihin tullessaan niin siitä tässä on kyse. Normaali hiki ei haise vaan ne bakteerit hien kanssa. Elikkäs peseytyminen ja puhtaat vaatteet ihan alasta riippumatta. Toimistosiivous varsinkin on kevyempää ,kuin vaikkapa raksasiivous niin vois ajatella muitakin. Jotkin ihmiset tietty sairastaa jotain mikä lisää vahvasti hien hajua, eikä sille oikein ole parannusta, mutta ne jotka vaan eivät välitä ympäristöstään ja laiskuuttaan kulkevat paskoissaan niin tervettä järkeä hoi ja peseydy!

        Itseni on täysin turhaa käydä yöllä suihkussa ennen vuoroon lähtöä- ja kuljen jalan, ihan kiva jossain miinus 12-20 c lähteä pää märkänä.Sensijaan vuoron jälkeen, kotiuduttua on kyllä suihkun paikka.
        Niin monella on se kiertävä työ. Saattaa olla jo tunteja puhkunut töitä useammassa kohteessa- hiki tulee. Hiki kuivaa kohdetta vaihtaessa, ja totta ihmeessä viimeiseen mennessä haisee jo.
        Itselläni on paikka jossa kyllä on ihan siivottavissa asioissa sitä öljyn kapukkaa, ja liemiroiskeet farkuilla haisevat omaan nenään kotiin päästyä. Pyykkään joka ilta. Jos teollisuuspaikan haju ei lähde, minkä sille mahtaa. Laitan kyllä pesuainetta niin että pitäis törky irrota.


    • Anonyymi

      Sano suoraan siivoojalle, että menee illalla suihkuun ja aamulla laita deodoranttia
      kainaloon ja puhtaat vaatteet päälle. Jos tämä tepsisi paremmin.

    • Anonyymi

      Siivoaminen on niin tärkeää työtä, että en valita. Joku voi alkaa valittamaan hajusteistakin. Olen itsekin siivonnut vessoja työkseni ja vaihdellut lakanoita.

      Miksi toimistotyöntekijät eivät itse voi siivota paikkojaan? Meillä ainakin edellisessä työpaikassa vietiin itse roskat pois. Siivooja kävi mopin kanssa pyörähtämässä.

      • Anonyymi

        Olen huomannut saman ,sontapirkon mukana tulee toimistoon inhottava työn ja hien haju.

        Voisiko tämän siivouksen hoitaa etänä, niin voisi rauhassa perehtyä markkinointiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut saman ,sontapirkon mukana tulee toimistoon inhottava työn ja hien haju.

        Voisiko tämän siivouksen hoitaa etänä, niin voisi rauhassa perehtyä markkinointiin.

        Oletkp reklamoinut siivoojasta? Käyttämäsi sana on loukkaava. Asiastahan saa ihan nätisti sanoa suoraan. Jopa siivoojan pomolle.
        ' työn ja hien haju'. Kun tekee fyysistä työtä,tulee hiki. Jos on vielä toimistojen lämmitys istuvia varten korkeampi,varmasti huhkija hikoaa. Itse lähden puhtaana töihin. Jo taukotuvasss patterit hohkaa kuumuutta,toimistoillakin on kuuma,ja tuotannon puoli on melko,likaisa. Kuinka ihmeessä itse kestät hikoamatta jos huhkit vsikkapa 8 h koko ajan liikkuen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1492
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1278
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      162
      1113
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      896
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      800
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      794
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      681
    Aihe