Olen 38v mies ja ainakin 20vuotta kärsinyt todella pahasta paniikkihäiriöstä, ahdistuksesta, masennuksesta. Elin pakokauhun ja epätoivon tunteen vallassa ennen brintellixin aloitusta. En päässyt ovesta ulos vuosiin ilman päihteitä tai rauhoittavia ja söinkin n.20vuotta bentsodiatsepiineja joiden koin olevan ainoa lääke joka auttaa ahdistukseen. Tämä on ensimmäinen masennuslääke joka auttaa itsellä yhtä hyvin kuin bentsot mutta ilman sedatiivista vaikutusta. Suosittelen koittamaan jos elät epätoivossa ahdistuksen/masennuksen syövereissä. Ja lääke alkoi itsellä auttamaan viikossa. Olin yksi niistä joka vannoi bentsojen olevan ainoa auttava lääke ahdistuneisuuden hoidossa olin väärässä. Toivon kovasti että kaikki te jotka kamppailette mielenterveys ongelmien kanssa tulette saamaan rauhan ja onnellisuuden takaisin elämäänne. Älkää menettää uskoa vaikka se on koetuksella ihan varmasti. Voimia!
Brintellix
Anonyymi-ap
1
616
Vastaukset
- Anonyymi
Että sillai. Jollekin positiinen kokemus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.202605Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant982499- 2021354
- 941261
- 1211238
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2891184Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,18984Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211959Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �12957- 60877