Rakkaudessa parasta on se

Anonyymi-ap

Kun saa palata kotiin missä ensimmäisenä vastaan kävelee hymy, halaus ja pusu.

67

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo koirat ovat tosi tunnollisia

• Anonyymi

Oli taas sellanen vastaus että hohhoijakkkaa eikä oo kyse koirasta kun ihan ihmisten välisestä rakkaudesta.

• Anonyymi

Vaimo raskaana, paljasjalkaisena taaperon kanssa liekassa kotona. Voi sitä onnea.

• Anonyymi

Ihana! Tuli hymy. Onnea teille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana! Tuli hymy. Onnea teille.

Et huomannut sanaa liekassa. Mitä onnea se on. Olet SELVÄSTI mies. Eli sovinistipska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et huomannut sanaa liekassa. Mitä onnea se on. Olet SELVÄSTI mies. Eli sovinistipska.

Ai anteeks. Sovitaan vaan että olen sovinistimies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai anteeks. Sovitaan vaan että olen sovinistimies.

Perun tän anteeksi pyynnön. Voit mennä suksimaan vittuun. Minä oon rakkauteni ansainnu ja sen tulen saamaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perun tän anteeksi pyynnön. Voit mennä suksimaan vittuun. Minä oon rakkauteni ansainnu ja sen tulen saamaan!

Ei tarvii kun YKSI ihminen ja mieli on taas virkee. Enkä ikinä enää kuuntele palstaisia. Aion olla onnellinen JOKA PÄIVÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehhehhee. Ennen lortto lankee kun maa valkenee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehhehhee. Ennen lortto lankee kun maa valkenee.

Nyt sitten horo menet muualle horoileen ja annat muiden olla onnellisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt sitten horo menet muualle horoileen ja annat muiden olla onnellisia.

Kamalaa mihin keskustelut täällä menevät. Tein aloituksen rakkaudesta ja tässä minä AP puhun horoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässäkin minä eli ap.

• Anonyymi

Juu ja miehen valmiiksi laittana ruoka sekä siivottu koti.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tätä täytyykin miettiä että miten sitä tanssitaan. Varmaan sitten meksiko tyyliin eli rytmikkäästi.

• Käveliskin. Ei kävele.

• Anonyymi

Eipä oo minullakaan kävellyt vastaan puolisomielessä hymy halaus ja pusu mutta välillä kyllä kävelee hymyjä montakin vastaan. Nyt on kova ikävä niitä hymyjä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä oo minullakaan kävellyt vastaan puolisomielessä hymy halaus ja pusu mutta välillä kyllä kävelee hymyjä montakin vastaan. Nyt on kova ikävä niitä hymyjä.

Puoliso löytyy, mutta ei tule hymy, halipusuja vastaan, kun harvoin. Niin harvoin, että ihan surettaa. Hymyjä näkee kyllä toisinaan kauppa tms. käynnillä.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Puoliso löytyy, mutta ei tule hymy, halipusuja vastaan, kun harvoin. Niin harvoin, että ihan surettaa. Hymyjä näkee kyllä toisinaan kauppa tms. käynnillä.

Se on kyllä harmi jos puolison kanssa ei ole sellaista. Kun juuri sen kanssa olis kiva olla näin. Minä tulisin vastaan hymyllä halilla ja pusulla mutta nyt olen saanut tyytyä hymyyn, joskus useampaan ja siis ihan minun kodissa ei kaupassa, sielä en saa hymyjä.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä harmi jos puolison kanssa ei ole sellaista. Kun juuri sen kanssa olis kiva olla näin. Minä tulisin vastaan hymyllä halilla ja pusulla mutta nyt olen saanut tyytyä hymyyn, joskus useampaan ja siis ihan minun kodissa ei kaupassa, sielä en saa hymyjä.

On se harmi. Toinen ei ole hymy, halipusu tyyppiä. Pärjäilee ilman näitä hyvin. Paremmin kun minä.

Noo lapset hymyilee ja halii. Omat siis. Äiskän mussukat. 😊

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

On se harmi. Toinen ei ole hymy, halipusu tyyppiä. Pärjäilee ilman näitä hyvin. Paremmin kun minä.

Noo lapset hymyilee ja halii. Omat siis. Äiskän mussukat. 😊

Se on kyllä perseestä. Kodissa olis hyvä pitää hyvä henki yllä. Sitten mitä olen tutustunut aiheeseen, kaikki huono olo ja päivän ärsytykset olis hyvä heittää pois ennen kun astuu ovesta sisään. Oon itsekin elänyt sillä tavalla että olin tietenkin aina vilpittömästi onnellinen kun näin toisen mutta se toinen ei ollut. Sitten huomasin ahdistavan ilmapiirin mikä kasvoi ja koti on minulle todella rakas paikka. Valitsin kodin.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä perseestä. Kodissa olis hyvä pitää hyvä henki yllä. Sitten mitä olen tutustunut aiheeseen, kaikki huono olo ja päivän ärsytykset olis hyvä heittää pois ennen kun astuu ovesta sisään. Oon itsekin elänyt sillä tavalla että olin tietenkin aina vilpittömästi onnellinen kun näin toisen mutta se toinen ei ollut. Sitten huomasin ahdistavan ilmapiirin mikä kasvoi ja koti on minulle todella rakas paikka. Valitsin kodin.

Kaikkeen tottuu. Kun se on toisen normi ettei ole tyyppiä, joka kaipaa haleja tai pusuja, eikä hymyilykään ole tavatessa tapana.

Joo, joskus voi olla tarpeen punnita koti vai suhde..

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Kaikkeen tottuu. Kun se on toisen normi ettei ole tyyppiä, joka kaipaa haleja tai pusuja, eikä hymyilykään ole tavatessa tapana.

Minä ajattelen että kaikki ketkä on rakastuneet, ainakin pusun antaa kun näkee rakkaansa. Aina ei ehkä hymyilytä mutta kyllä se kuka on tärkeä, huomioidaan jollain positiivisella tavalla.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Tai ainakin minulle se on tärkeää että vaikka olis potkittu päähän, tiedän että pääsen turvalliseen kainaloon ja olen sinne toivottu.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä ajattelen että kaikki ketkä on rakastuneet, ainakin pusun antaa kun näkee rakkaansa. Aina ei ehkä hymyilytä mutta kyllä se kuka on tärkeä, huomioidaan jollain positiivisella tavalla.

Niinno, ei minun kumppani pussaa nähdessä eikä lähteissä, kuin joskus. Riippuu fiiliksestään. Yleensä ei.

Positiivinen tapa on, moi. 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Tai ainakin minulle se on tärkeää että vaikka olis potkittu päähän, tiedän että pääsen turvalliseen kainaloon ja olen sinne toivottu.

Nojoo. Kivahan se on. Minä halaan kyllä oli mikä oli. Lapset kuin kumppaninkin. Jälleennäkeminen päivän velvollisuuksien jälkeen on ihanaa.

• G-LoveR kirjoitti:

Niinno, ei minun kumppani pussaa nähdessä eikä lähteissä, kuin joskus. Riippuu fiiliksestään. Yleensä ei.

Positiivinen tapa on, moi. 😄

Tänään kävi kyllä aamulla halimassa lähteissään. Oli kiva. ❣️

• G-LoveR kirjoitti:

Muutenkin oli tässä viikonpäivät tunteet vähän pinnassa, kun vanhemmistani toinen oli aivoveritulpan vuoksi sairaalassa ja jännitettiin miten toipuu. Luultiin TIAksi, mutta olikin tulppa mikä oli aivoissa käynyt.

Niin erityisesti jotenkin kaikki läheisyys haleina erityisesti silloin on spessua. Tuntui hyvältä hakea vanhempi kotiin tänään ja halata häntäkin oikein mojovasti, onneksi olet siinä. Olet rakas.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Hyvä. Koskettelu on tärkeetä. Jotain siinä on mikä lähentää paljon. Tykkään koskettaa. Se on ihanaa ja rauhottavaa. Kiva kun oot saanu kosketuksen ja koskea takaisin. Oon kateellinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. Koskettelu on tärkeetä. Jotain siinä on mikä lähentää paljon. Tykkään koskettaa. Se on ihanaa ja rauhottavaa. Kiva kun oot saanu kosketuksen ja koskea takaisin. Oon kateellinen.

Yym, joo. Silloin aina tunnen itseni tärkeeksi, kun saan haleja. Minulle halaaminen on yhtä luontevaa, kuin hengittäminen. Joten se tulee niin luonnostaan rakkaita kohtaan, etten aina edes mieti asiaa, mutta tarkoitus on aina sama, rakkaus ihmistä kohtaan.

• G-LoveR kirjoitti:

Yym, joo. Silloin aina tunnen itseni tärkeeksi, kun saan haleja. Minulle halaaminen on yhtä luontevaa, kuin hengittäminen. Joten se tulee niin luonnostaan rakkaita kohtaan, etten aina edes mieti asiaa, mutta tarkoitus on aina sama, rakkaus ihmistä kohtaan.

Mun isäni oli kova halimaan mun ollessani pieni ja opin häneltä, että se on osa arkistakin tunteidennäyttöä ja rakkauden osoittamista, kuten hellyys nimetkin. Ja tukan silittely. ❣️

Se on kotoa omaksuttu tapa näyttää, olet rakas minulle.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Mun isäni oli kova halimaan mun ollessani pieni ja opin häneltä, että se on osa arkistakin tunteidennäyttöä ja rakkauden osoittamista, kuten hellyys nimetkin. Ja tukan silittely. ❣️

Se on kotoa omaksuttu tapa näyttää, olet rakas minulle.

Niinpä. Suomalaiset kun ei osaa kertoa sanoilla tunteita, siks ne kosketukset on tärkeitä juuri että edes sillä näytetään tunteet. Amerikassa on arkea sanoa lapsillekin rakastan. Suomessa ei oo sellaista ja se vanhempien antama läheisyys on tärkee.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Suomalaiset kun ei osaa kertoa sanoilla tunteita, siks ne kosketukset on tärkeitä juuri että edes sillä näytetään tunteet. Amerikassa on arkea sanoa lapsillekin rakastan. Suomessa ei oo sellaista ja se vanhempien antama läheisyys on tärkee.

No mun vanhemmat osaa ja minä osaan. Sekä sanoilla, että halaamalla ja silittelemällä.

Mutta en ole yhdenkään kumppanini vanhempien nähnyt ikinä osoittavan rakkautta puhein tai halein edes lapsiaan (kumppaneitani ex, nykyinen) kohtaan. Tai vanhemmat toisiaan. 🤷🏼‍♂️

Eikä mun kumppanitkaan ole osanneet osoittaa niin sanoin tai kosketuksin tunteitaan, kuin sängyssä minulle.

On se ehkä vaikeeta toisille..

• G-LoveR kirjoitti:

No mun vanhemmat osaa ja minä osaan. Sekä sanoilla, että halaamalla ja silittelemällä.

Mutta en ole yhdenkään kumppanini vanhempien nähnyt ikinä osoittavan rakkautta puhein tai halein edes lapsiaan (kumppaneitani ex, nykyinen) kohtaan. Tai vanhemmat toisiaan. 🤷🏼‍♂️

Eikä mun kumppanitkaan ole osanneet osoittaa niin sanoin tai kosketuksin tunteitaan, kuin sängyssä minulle.

Mieheni nyt käy kuitenkin halimassa lapsiamme, heidän yöunille käydessä. Kuten minäkin halaan, peittelen ja toivotan hyvät yöt. Saatetaan myös jutella jos sydämellä on lapsella jotain mitä haluaa jutella ennen kun nukkuu.

Pussaan päähän, halaan ja sanon usein hyvää yötä rakas ja nimensä jne. Tai äiskä rakastaa sua ihan hirmusti, oot maailman ihanin ja nimi.. Jne.

Usein kuulen lasteni sanovan, että oot maailman paras ja ihanin äiti, rakas ja en haluis ikinä päästä halia irti äitistä. Isoja tunteita.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Minun vanhemmilta ei läheisyyttä herunut. Enkä usko että he edes olivat rakastuneita johtuen yhdestä ja parista syystä. Mutta olenkin käynyt läpi niitä asioita ja vain siksi että olen varmasti aivan vastakohta ja niin siinä kävikin.

• Anonyymi kirjoitti:

Minun vanhemmilta ei läheisyyttä herunut. Enkä usko että he edes olivat rakastuneita johtuen yhdestä ja parista syystä. Mutta olenkin käynyt läpi niitä asioita ja vain siksi että olen varmasti aivan vastakohta ja niin siinä kävikin.

Ikävää. 😐

Niinhän se usein menee, joko tulee samanlainen tai vastakohta.

Minusta tuli alkoholin suhteen vastakohta, isällä oli nuorena rairai. Ei nyt enää vuosikymmeniin. Ja aloin inhota rilluttelua. Sen lieveilmiöitä. Oli juoppo miesystäväkin, viimeinen niitti.

Mutta tunteidennäyttö, sanoitus sen opin kotoa ja erityisesti juuri isältäni.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Mieheni nyt käy kuitenkin halimassa lapsiamme, heidän yöunille käydessä. Kuten minäkin halaan, peittelen ja toivotan hyvät yöt. Saatetaan myös jutella jos sydämellä on lapsella jotain mitä haluaa jutella ennen kun nukkuu.

Pussaan päähän, halaan ja sanon usein hyvää yötä rakas ja nimensä jne. Tai äiskä rakastaa sua ihan hirmusti, oot maailman ihanin ja nimi.. Jne.

Usein kuulen lasteni sanovan, että oot maailman paras ja ihanin äiti, rakas ja en haluis ikinä päästä halia irti äitistä. Isoja tunteita.

Ihana! Tuli hymy! Arvostan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole toivottu.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana! Tuli hymy! Arvostan!

Kiitos. Toivon, että osattais välittää lapsillemme se tieto ja tunne, että he ovat meille tärkeistä tärkeimmät. Ja ainakin minulle elämäni parhainta mitä olen ikinä saanut elämältä. Ja toivon, että he ymmärtävät että olen aina valmis olemaan heidän tukenaan ja taistelemaan rinnallaan, milloin vaan minua tarvivat.

Olen ihan ekana äiti ja vasta sitten muuta ja muita varten.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Kiitos. Toivon, että osattais välittää lapsillemme se tieto ja tunne, että he ovat meille tärkeistä tärkeimmät. Ja ainakin minulle elämäni parhainta mitä olen ikinä saanut elämältä. Ja toivon, että he ymmärtävät että olen aina valmis olemaan heidän tukenaan ja taistelemaan rinnallaan, milloin vaan minua tarvivat.

Olen ihan ekana äiti ja vasta sitten muuta ja muita varten.

Montako lasta sulla ätmel on tai tarkemmin siis tällä sinun alter egolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako lasta sulla ätmel on tai tarkemmin siis tällä sinun alter egolla?

Ketä kiinnostaa kun kysipää se on joka tapauksessa. ap

• Rakkaudessa parasta on se, että tietää saavansa toiselta tukea, olkapään, halauksen ja kuuntelijan kun maailma yrittää kampittaa ja elämä vetää välistä. Tietää, ettei ole yksin tällä matkalla.

• Anonyymi

Totta ja koti on sielä missä sydän on.

• Anonyymi

Ja voi kertoo kaikki

Tietää saavansa tukea

Vaikka mitä ois sattunu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja voi kertoo kaikki

Tietää saavansa tukea

Vaikka mitä ois sattunu

Toivon joskus olevani halielämäasä

Nuorena se ei kuulunut kulttuuriin

Pusuista puhumattakaan

• Anonyymi kirjoitti:

Totta ja koti on sielä missä sydän on.

Vai olisiko niin, että se sydän on kotona, eikä koskaan poistu sieltä 😊

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Vai olisiko niin, että se sydän on kotona, eikä koskaan poistu sieltä 😊

Kokemuksesta sanon, koti ei ole paikka vaan tunne.

• Anonyymi

Luultavasti toinen vaan kysyisi mikä sua vaivaa. Jos hymyilisin. 😂

• Anonyymi

Apaattinen, jähmettynyt, puhumaton jääpuikkomies.

• Anonyymi

Sunlaiselle toivon että löydät kaltaises.

• Tuohan se olisi mukavaa... Ehkä vielä joskus.

• Anonyymi

Tiiäkkö

Mun tekis mieli kävästä Costa Ricassa ja Japanissa

• Anonyymi kirjoitti:

Tiiäkkö

Mun tekis mieli kävästä Costa Ricassa ja Japanissa

Japanissa tykkäisin käydä minäkin. Monessa muussakin paikassa...

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Japanissa tykkäisin käydä minäkin. Monessa muussakin paikassa...

Et oo tainnu ikinä päästä tätä palstaa kauemmas matkustamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Et oo tainnu ikinä päästä tätä palstaa kauemmas matkustamaan.

Kyllä olen ikinä päässyt aika kauaksi. Nyt ihan viime vuosina en ole käynyt Norjaa kauempana.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hyvää yötä ihana kuuma mies videolta. Pelastit minun päivän ja biisikin on aivan upee.

• Anonyymi

Oot mies videolta ihana. Luulen että osaat kohdella naista hyvin. Toivottavasti luuloni osuu oikeeseen.

• Anonyymi

Sellaisesta suhteesta haaveilen. Olisi rakastettu ja saisi rakastaa takaisin. Näyttää tunteensa ja olla yhdessä, arjessa ja juhlassa. Saunoa yhdessä ja pitää hyvänä.

• Anonyymi

Joo no mene tekeen asialle jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo no mene tekeen asialle jotain.

En minä yksin voi tehdä mitään. Ajattelen niin että ne ihanat vanhemmat miehet voisivat tulla juttelemaan kunhan koittaa kevät ja kesä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä yksin voi tehdä mitään. Ajattelen niin että ne ihanat vanhemmat miehet voisivat tulla juttelemaan kunhan koittaa kevät ja kesä.

Good luck for that.

• Anonyymi

N. 20vuotta sain nauttia tosta. Valitettavasti nykyinen kumppani ei ole fyysinen/tunteellinen nainen. Kyllä elämä on paljon paskempaa kun läheisyyttä ei saa tarpeeksi.. Ehkä joskus tulevaisuudessa löytää uuden.

• Anonyymi

Palstalla tuntuukin olevan naimisissa olevia keneltä puuttuu kaikki parisuhteesta. Parempi että eroatte ja opitte sillä arvostamaan asioita mitä parisuhteessa pitäisi saada.

• Anonyymi

Mies on puhumaton mörökölli. Aseks ?

• Anonyymi

Aloitus ei ole tarkoitettu arvuutteluun onko minulla mies. Minulla ei ole miestä. Osaan siltikin arvostaa läheisyyttä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      327
      7839
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2196
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1876
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1432
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1297
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1281
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      172
      1249
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1220
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1091
    10. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      139
      1047
    Aihe