Tulevana kesänä serkun poika menee rippikouluun. Mitä antaisi lahjaksi. Ei mitään kallista kannata ehdottaa. Työtön olen. Serkun poika pelaa jääkiekkoa ja jalkapalloa.
Mitä rippilahjaksi
Anonyymi-ap
1
132
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun asemassa tekisin itse kortin ja kortti kirje kuoreen.Sen sisään 10 tai 20e. Pienistä rahasumista kasvaa suurta. Kun useampi antaja. Tai sitten vain se kortti ja 1 ruusu.Kukaan ei paheksu on fakta. Rippikoulua ei käydä Lahjojen takia!Ihmistä ei mitata sillä mitä lahjoja antaa ja kuinka kalitaa. Vaan saapu paikalle siloin kun on kutsuttu ja jakaa juhlan,vaikka tyhjin käsin.Ei hävettävää sekään.Mutsien mutsi Itä Helsingistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949