Hei kaikki kiinassa käyneet.
varasin juuri liput Shanghaihin ja viisumi pitäis kuulemma olla. Minkälainen projekti se on? Kestääkö kauan? Minkä hintainen? Lento lähtis kesäkuun puolessa välissä. joten onko minulla jo kiire.
Kiinan lähetystön nettisivut jumitti koko-ajan, en saanut sieltä mitään irti joten kannattaako sinne soittaa?
Kiitoksia todella paljon avusta!!
Viisumin hankinta
8
1847
Vastaukset
- Mikael
Itse pistin tänään viisumihakemuksen,
matkatoimiston kautta.Kuulemma viikko menee
ja 53 egeä maksaa.Halvemmalla pääsee kun
hakee itse suoraan lähetystöstä,muistelen että
käsittelyaika neljä päivää,passi ja kuva
hakemuksen mukaan.- Lilli
Niin ja visakaavakehan kannattaa printata netistä
http://www.chinaembassy-fi.org/eng/lsfw/t106283.htm
ja täyttää ennen konsulaattiin menoa!
- GGH
Single-entry 22e, double-entry 33e, nopea käsittely. Itse hoidin asian konsulaatissa.
- Viisuminhakija
kuin helsingistä voi viisumia hakea kirjatulla kirjeellä. Passi, kuva, kuitti maksusta ja hakemus kirjeenä suurlähetystöön maksetun paluukirjeen kera. Hyvin on toiminut joka kerta ja täsmällisesti. Eikä sulla ole vielä hätääkään. Viimeksi johtuen muista matkoista sain viisumin paluupostissa torstaina ja lauantaina oli lähtö (perjantain olin varautunut kääntämään koko Suomenmaan ylösalaisin jos kirjettä ei olisi tullut :)...
- Tanja
Kiinan suurlähetystö sijaitsee kulosaaressa, mukaan kannattaa ottaa passi ja muutama valokuva. Käsittely kestää n. pari päivää ja maksaa palttiarallaa 25 e. On voimassa kuukauden. Viisumi kannattaa hakea paikan päältä, silloin sen saa hyvinkin nopeasti..
- juuso
Voimassaolo 22 euroo maksavalle kertaviisumilleni oli kyllä 6 kk, kun sen Kulosaaren konsulaatista hain...
- Joppe
juuso kirjoitti:
Voimassaolo 22 euroo maksavalle kertaviisumilleni oli kyllä 6 kk, kun sen Kulosaaren konsulaatista hain...
Lähdössä lähiaikoina Kantoniin (Guangzhou).Onko kenellä kokemusta hotelleista? Tarkoitan turistihotelleja,ei niitä jotka firma maksaa.Netin mukaan löytyy suhteellisen halpuja,laadukkaita 3-4 tähden hotelleja.Mutta ovatko netti välittäjät luotettavia,meinaan että kämppä odotaa kun saapuu hotelliin. Kai se toimii,mutta olisi kiva kuulla kokemuksia ja miksei myös hotellin nimiä.
- Masa
Kiitoksia kaikille vastauksista! Nyt voin ihan rauhassa valmistella matkaa. Laitan paperit postiin heti viikonlopun jalkeen. Kiitoksia viela kerran ja oikein mukavaa kesan jatkoa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882