60 v miehelle puoliso

Anonyymi-ap

Näin vanhemmiten rimaa on nostettava, ettei vaan saa kiukkuista ja äreetää luuskaa vaivoikseen soffalle flatustaan.

Mutta, mistäpä se normaalin naisen nyky aikana löytäisi?

25

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei mistää
      jos kuuskymppinen mies itse EI ole normaali

      turha silloin on fiksua ja normaalia naista edes etsiäkkää,

      katos alottaja kun ; VAKKA KANTENSA VALITAEE "

      sillon kaksi pöljää löytää toisen pöljän,

      ja kaksi tyhmää löytää toisen tyhmän,

      • Anonyymi

        piti olla "vakka kantensa valitsee" sori,


    • Anonyymi

      Ap on tehnyt asiallisen aloituksen joka ei poikkea omasta nni, olen nainen ja kyllästynyt kaljamahoihin miehiin joiden olemus löyhkää, olen siis itsekin etsinyt kumppania.

    • Anonyymi

      Tunsin heti amoriutta. Jokaiselle paria haluvalle paripuoli kuuluu. Nyt vain aloittaja ja 2023-01-04 20:17:15 arvioimaan toisiaan. Kannustan. Voi tulla hyvä, jos säyseä ja kaljamahaton kohtaavat.

    • Anonyymi

      Niinpä niin.
      Ei kukaan ole mielestään kiukkuinen, äreä luuska.
      Kai vastapuolessakin on vikaa jos naisesta sellainen tulee.
      Kyllä vereviä leskirouvia on pilvin pimein ikäisellesi "fiksulle" miehelle.
      Miehet kun kuolee nuorempana joten naisssa saattaa olla jopa valinnan varaa.
      Minulla on kumppani, otin varalta nuoremman etä en joudu uudelleen omaishoitajaksi.

    • Anonyymi

      Kun kaksi nuorta menee yhteen alkaa ns särmän hionta. Jos lopputulos on hyvä se kestää pitkään vaikka loppuun asti. Näillä kymmenillä särmän hionta on vaikeaa suorastaan mahdotonta. Olen yrittänyt sitä kerran mutta huonosti kävi. En ole viinaan menevä enkä väkivaltainen. Joskus olen vähän funtsinut, että olisko pitänyt sittenkin ottaa viinaa ja antaa luunappi. Oliskohan se muuttanut tilannetta.

    • Anonyymi

      Hmm, eräällä naisella oli suht mukava mies, tosin joi viinaa ei ollu väkivalaien, no sitten ukko lopetti juoisen ja alkoi treenaamaan , tulikin ihan hyvä kuntoisen olonen mutta, akkapa ei tykännyt ukon raitistumisesta, olihan saanut valittaa ja lykätä kaiken pahan olonsa ukon syyksi..

    • Anonyymi

      Toisin sanoen, jos löydät naisen, jolla on hyvä itsetunto pidä kiinni. Ne on harvassa

    • Anonyymi

      Minä en ole löytänyt ns. normaalia miestä koko ikänäni! Aina jonkinlainen huijarityyppi. Ahdistaa!

    • Anonyymi

      Aloittaja puhuu niin kauniisti ja arvostavasti naisista, että taitaa soffa jäädä tyhjäksi.

    • Anonyymi

      Kyllä huomaa jo tekstistäs miten naisia arvostat joten saat ihan ittekses siellä soffallas flatustaa ja munias raapia. En koskis pitkällä tikullakaan.

    • Anonyymi

      Tonikäset vain känttyröitä!

    • Anonyymi

      Luulisi sinäkin 60v. Niin vaimo on ollut jo katsottuna? Kuka enää 60v ylikin haluaa miestä kotinsa sotkee elämää ja päivärytmiään? Tietysti hän joka laskee rahassa ,mies tuo puolet rahaa kuluihin.

    • Äläs ny. Mun mies sanoi minut valitessaan et enää ei voi kauhean vaativa olla🤣. Ja siitäkin on jo yli 15 v aikaa.

    • Anonyymi

      Mummo jäi leskeksi n, 60 v ja oltuaan leskenä, n, 2-4 v otti hän uuden kuppanin ja tietääkseni tuo uusikaan kuppani ei sotkenut vaan osallistui huusholliin kykyjensä mukaan. eli onnellisempi on ihmisen elo kaksin kuin yksin ja katkerana.

    • Anonyymi

      Itse pohtinut asiaa ja päätynyt järjestelyyn, jossa kumpikin asuu omissaan ja näin hoitaa kotitalous hommansa ja sitten " kyläillään" ja kyllä, myös "yökylässä".

      Näin ei ala ahdistamaan tai tarvitse "kulmia hioa" vaan voi hyväksyä toisen täysin omana itsenään ja kunnioittaa toisen persoonaa.

      Mies vain.

    • Anonyymi

      Olen omillani toimeen tuleva 68-vuotias nainen, itsestäni huolta pitävä leski. Tässä iässä minua ei vähääkään kiinnosta ottaa vaivoikseni passattavaa, monisairasta miestä. Ikäiseni miehet ovat tapoihinsa tottuneet enkä ole kiinnostunut niitä muuttamaan koska se ei tule onnistumaan. Nukun yöni hyvin, yksin, omassa sängyssäni.

    • Anonyymi

      Kyllä ori nännin löytää. Ja muutakin. Ystävä jäi leskeksi 2 v sitten. Liittyi Eliittikumppanit systeemiin ja uusi löytyi 2 viikon päästä. Ei ole halpa mutta perusteellinen ja tavoitteena pitää olla vakava suhde.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos olisin 60 ja sinkku en kyllä ottais pirttihirmua , talvet viettäisin Thaimaassa , kesät täällä thai-hieromoissa :)

      Khraap

    • Anonyymi

      Vanhemmat naiset jotka ovat vapailla markkinoilla , heillä on usein alkoholi ongelma.
      Joka illan viinittelijöita, ei sellasta kukaan jaksa.

      • Anonyymi

        Eipä kannatsa kauheesti yleistää. Tuntemissani ei ainuttakaan naista jotka joka ilta viinittelee, miehille näkyy olut/lonkero kyllä maistuvan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naisena yli 60 plus. En itse soffalleni halua miestä eli puolisoa.Pärjän omilla tuloillani ja on oma itsenäisyys. Lapset on aikuisia ja lapsen lapset osa täysi ikäisiä.Miksi ottaisin vanhan miehen tähän asumaan? Kun halitsen rahan käytön ja omilani pärjän ,vaikka leipä kapea.Kyllä se suhde ok.Miehen on jaksetava lähtee ulokoilee, tansimaan ymm.Ongelle vaikka itä Helsingin meren ranoille ymm.Pilkoillä käyntikään ei pahaksi.Ei saa juoda ei tupakoida,Ei rahaa minulta lainata.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      408
      1633
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1318
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1230
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      851
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      840
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      192
      768
    Aihe