Noniin läskipallerot nyt on taas se aika vuodesta kun on aika tehdä ryhtiliike! Alkoholia on taas ryystetty melkein vuoden verran kuin antiikin Roomassa konsanaan, sekä hiilaripaskaa syöty niin että suolet rutisee. Nouskaamme kohti terveellisempiä valintoja ja seesteistä oloa vaihtamalla hiilarit terveellisiin salaatteihin sekä alkoholi niin virkistävään melkein puhtaaseen hanaveteen.
Someen sekä kanssaihmisille tulee asiasta tiedottaa, jotta tämä asia ei jää keltään huomaamatta.
Kuukauden kuluttua kukaan ei enää päivityksiäsi kuitenkaan muista ja voit vaihtaa hapatuksesi takaisin normaaliin.
T.FeelTheFitness
Läskipallerot!
26
1531
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaa meillä suolet rutista, mutta järki sentään pelaa.
- Anonyymi
Miä syön ainakii lihatsuja tutsut tsut rasvasil nakeil
- Anonyymi
Kuka olet lihatsu-miäs? Orginaali jo tiedetäänkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka olet lihatsu-miäs? Orginaali jo tiedetäänkin
Elä siä ala.
- Anonyymi
Mä ainakin herkuttelen ja kulutan hiilareita samaan malliin. Ei kilot tartu, kun vähän persettään jaksaa liikuttaa ja pitää annoskoot kohtuullisina.
Tuollaiset karppien äärimmäisyydet on aivan perseestä! - Anonyymi
Noin sitä tuli taas pahamieli purettua, tällä kertaa läskipalleroihin. Mikähän on seuraava kohde...
- Anonyymi
Tämä teatteriesitys toistuu monen kohdalla joka hemmetin alkuvuosi. Toinen ajankohta itsepetokselle on syyskuu. Aikamoista pelleilyä.
- Anonyymi
Läskit herätys!
- Anonyymi
Aika rasistista huutelua. Minä ainakin olen kehooni ja itseeni tyytyväinen näin +100kg naisena, eikä minua varsinkaan miesten mielipiteet kiinnosta. Ei muuta kuin korkkarit kattoon siskot!
- Anonyymi
Kyllä minäkin satakiloista naista pumppaisin onnessani, siinä hommassa pehmeys on mahtavan tuntuista.
- Anonyymi
Ei liity rasismiin millään tavalla. Ylipaino on aina epäterveellistä eikä se asia lässyttämällä muuksi muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minäkin satakiloista naista pumppaisin onnessani, siinä hommassa pehmeys on mahtavan tuntuista.
Huutista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutista
Kyllä siinä huutoa kuuluu.
- Anonyymi
Talvella kannattaa vältellä pikkulintuja: Nokkivat vielä nälissään suihinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity rasismiin millään tavalla. Ylipaino on aina epäterveellistä eikä se asia lässyttämällä muuksi muutu.
Onhan se epäterveellistä. Vaan kun sellainen sairaus mikä painon nosti, eikä laske. Joo, syön terveellisesti, liikun. Turha täällä on mitään ihmisiin ja kenenkään painoon kirkua syytöksiä. Joku päivä saatat olla itse kasvotusten asian kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se epäterveellistä. Vaan kun sellainen sairaus mikä painon nosti, eikä laske. Joo, syön terveellisesti, liikun. Turha täällä on mitään ihmisiin ja kenenkään painoon kirkua syytöksiä. Joku päivä saatat olla itse kasvotusten asian kanssa.
Sairaus tai pikemminkin lääkkeet toki on eri juttu, mutta perin harvinaista se isossa kuvassa on. Pääasiassa läskistyminen kuitenkin on ihan omien elämäntapojen aikaansaannosta. Tuolloin se on ylipaino mikä aiheuttaa sairauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaus tai pikemminkin lääkkeet toki on eri juttu, mutta perin harvinaista se isossa kuvassa on. Pääasiassa läskistyminen kuitenkin on ihan omien elämäntapojen aikaansaannosta. Tuolloin se on ylipaino mikä aiheuttaa sairauksia.
Ensin tuli sairaus ja sen myötä ylipaino.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talvella kannattaa vältellä pikkulintuja: Nokkivat vielä nälissään suihinsa.
Talitintit tekivät tänään hyökkäyksen erään sairaalloisen ylipainoisen eläkeläisen kimppuun. Satuin näkemään parvekkeelta. Siinä sai kilometrejä nähnyt hatchbäkki kyytiä kun lähti kerrostalon pihasta renkaat sutien talitinttiparvi kintereillä. Talit sekä tintit kiellettävä!
- Anonyymi
Mutku kehopositiivisuus🤣🤣🤣
- Anonyymi
Naisen oikeus omaan kehoon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen oikeus omaan kehoon...
Miehen oikeus valita kelvollinen nainen...
- Anonyymi
Kohta silavat sulaa se on jämpti!
- Anonyymi
Nyt lähtee läskit.
- Anonyymi
Tänään salille räpläämään kännykkää 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään salille räpläämään kännykkää 🤣
.munaas räpläät kun katsot bubbly naisia
- Anonyymi
Nyt on Kinkku sukeltanu vatsanahkan alle ja vyötärysmitta on kasvanu useamalla sentillä.
Hyvä kävellä Haminan katuja samalla maha rytkyen tahdikkaasti. Voipi sanoa että Suokansa on ohittanu havujuhlan?!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6212218Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175231Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344798Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4712381Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142260Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931833FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01481Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu941328- 391236
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101215