Mitähän varten tällainen foorumi on, kun kaikki oikeat potkunyrkkeilijät kirjoittavat omalla foorumillaan eikä täällä ole liikennettä juuri lainkaan? Joku yksittäinen kyselijä eksyy välillä tänne ja sitten joku satunnainen ohikulkija vastaa jotain. Tämäkin foorumi voisi olla vaikka muut lajit -foorumin alla.
Turha foorumi?
Jakkeli
3
774
Vastaukset
- Jakkeli
Taaskaan kukaan ei oo käyny kirjoittamassa mitään täällä. Pitäisiköhän laittaa ehdotus, että tällainen tyhjä foorumi poistetaan?
- poistaa
eihän ketään kikspoksning kiinnosta... siksi täällä ei siitä mitään jutellakaan.
Muutamat lajin harrastajat varmasti tulevat juttuun keskenään paremmin jossain muussa foorumissa...- Jakkeli
Kyllä aihe kiinnostaa monia mutta lajin miehet ja naiset ovat k..........com foorumilla. Sinne tulee paljon viestejä päivittäin ja ko. foorumi on parempi tietolähde kuin liiton sivut.
Siksi tämä foorumi voitaisiin poistaa tarpeettomana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje301377- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 57881
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654