Hei! Olen eronnut 53-vuotias nainen ja koko aikuisikäni haaveillut lavatanssikulttuurista. Nyt saa haaveilu riittää, tuumasta toimeen mutta tanssikaveri puuttuu. Ensi kesänä haluan kiertää tanssilavoja Suomen kauniissa suvessa.
Rytmitaju minulla on tosi hyvä ja peruskuviot sujuvat mutta se varmuus puuttuu. Kun on hyvä viejä niin siinä ei sit nokka paljoa tuhise! Olisiko sinusta minulle mukavaksi tanssittajaksi kesälavojen iloksi, hyvät sosiaaliset taidot omaava ja huumorintajua omaava mies? Tutustutaan lenkkeilyn merkeissä näin ennen lavakautta?
Löytyisikö täältä herrasmiestä tanssikaveriksi
26
1046
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaiset ovat jo varattuja tai sitten kiertävät lavoja #vapaina# ilman vastuuta ;).
Kannattaa nyt heti itse rantautua lavoille yksin niin saa jonkinlaisen käsityksen lavamiehistä kesään mennessä.
On siellä varteen otettavaakin ainesta jotka eivät vapaudenkaipuisille naisille kelpaa.- Anonyymi
Taso on heikko lavoilla, discoon.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17692529G
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Voi sentään. Minulla niin kaunis ajatus siitä että sieltä voisi helmiä joukosta löytyä. Minnekkähän näin talviaikaan kantsis suuntautua? Jossa keski-ikä ei huitele sentään ihan sataa 😀
- Anonyymi
No riippuu ihan siitä missäpäin itse asut. Tuskin satoja kilometrejä lähdet ajelemaan talvipakkasilla tanssin tähden
- Anonyymi
Varo tota! Se on melko varmasti huuma. Huuma sai nimittäin pakit myös mielikuvitusnaiseltaan.
- Anonyymi
Huomenna lauantaina Ruusulinnassa Leif ja porukan keski ikä joku viiskymppiä mutta aina nuorempiakin löytyy.
Nuorempaa porukkaa on viikonpäästä perjantaina ja lauantaina orkestereista päätellen.
- Anonyymi
Tuskin tanssikaveri kotiovelle tulee koputtelemaan...
- Anonyymi
Kannattaisi yhteys tiedot, s-posti tms. laittaa jos olet tosissasi,etsintäsi kanssa.
- Anonyymi
Ei löydy. Tanssittajalle esitit aika lailla vaatimuksia, ja tuollaisia miehiä on hyvin vähän. Ja kerro ny jotain itsestäsikin.
- Anonyymi
Minä olen todellinen erikoismies ja pystyn keksimään daamille uuden erikoiskuvion joka kerran kun daami asettuu standardiasentoonsa lakanoiden väliin.
Lähetä nimesi ja postiosoitteesi niin ruvetaan kehittelemään yhdessä erikoiskuvioita. - Anonyymi
Kävikö aloittaja jo katsastamassa jollain lavalla miestarjontaa?
- Anonyymi
Tule Tallukkaan ensi pe -su.
- Anonyymi
Sopii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii
Sopii saattaa olla trolli mutta kyllähän Tallukassa naisia riittää.
- Anonyymi
Tallukassa 🔥 viikonloppu
On Leif & Neitoset.
Tänään perjantaina
Lavalle astuu tyylikäs herrasmies .
Ehkäpä ehdimme tanssia 😉
https://youtu.be/e2dgsl9Vrm8
Tango sujuu 🌞
- Anonyymi
Herrasmiestä? Täältä?
Enpä usko. Täällä vain uu.o.a. - Anonyymi
Luulen että viiskymppinen voisi löytää lavalta jopa herrasmiehen. Katselin itsekin sillä silmällä viikonloppuna.
Toki haluan pysyä vapaana joten asia ei minua koske. Luulen vain että pitäisi olla rohkea ja pyytää herroja kahville ....
Ehdotuksiakin tulee kaikenlaisia aika tasaisesti ja oman harkinnan mukaan voi sitten tehdä päätöksiä.
https://www.ruutu.fi/video/4227615- Anonyymi
Ei muuta kuin pure korvaan sitä mutta kysy ensin lupa ettei mene sexuaaliseksi häirinnäksi.
- Anonyymi
Onko Tallukassa puhtaat lakanat?
- Anonyymi
Ehtoja sovelletaan! Tenamenit ja tenaleidit sekä tilaus vaaditaan!
- Anonyymi
Ainahan ne tullessa on .
Tuupaskaa perjantaina 13 pv.
- Anonyymi
Tallukka on hyviä pe-su tarjouksia hotelliyöstä hyvällä aamupalalla. sauna ja isouima-allas ja poreallas.Tanswit on sekä pe että la iltana. Tosin Lahden keskustaankin voi tulla, kun esim. tänään on Pesäkalliolla Kyösti Mäkimattila. Silloin pää osa väestä on 35-55- vuotiaita.
- Anonyymi
Kyllä naiselle on aika vaikea löytyä tanssivaa miestä kun on 200 muuta kaverin puutteessa, tanssivat miehet niin harvassa ja mitä vanhemmaksi tulee sitä heikompaa löytää tanssin taitavaa joka on kiinnostunut vakisuhteesta. Juuri eilen keskustelin alle 60 naisen kanssa jolla uusi tanssi kaveri ja sanoi että jos tämä ei ota tulta niin saa heittää tanssikengät roskiin koska niin hyvää tanssi kaveria ei enää uutta löydy
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=KT44aQ_10XM
Tanssikaveri voipi olla lähempänä kuin arvaatkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34787091 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12561Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692338- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161532Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91381- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421217