Minun maailmassa ei ole ihmisiä joille uskallan puhua vaikka voisi olla minun mielestä en pysty siihen. Olen jo kohta vuoden ollut ihastunut erääseen vanhaan luokkalaiseen mutta erittäin nössönä ihmisenä en ole uskaltanut puhua hänelle olen vain odottanut olematonta tilannetta jossa hä puhuisi minulle olen tehnyt kaikki pikku vihjailut josta hän voisi älytä en tiedä onko hän jo älynnyt mutta vastausta ei ole tullut. Ollaan oltu kavereita jo lähinnä whatsapp in kautta. Jonka perusteella monet kaverit on älynnyt sen. Kaikki puhuminen on vaikeata vaikka ymmärrän että Hiljaa mitään ei tapahdu. Monet tavat kuulostaa hullulta ja myöskin mahdottomalta. Olen miettinyt että jos vaan odottaisi koska pelkään sitä vastausta jos hän vastaa ei niin voi käydä niin että en voi näyttää naamaani koulussa. Tämä aika on ollut elämäni paras ja ahdistavin sillä vaikka kuinka yritän niin en yritä huolella.
Avautuminen
Anonyymi-ap
2
246
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ihastunut aiemmin? Ja oletko ihastunut muihin nyt samaan aikaan?
- Anonyymi
Pelko jotta on erilainen kuin muut.
Pelko ettei sitten hyväksytä yhteiskuntaan.
Pelko että kaverit hylkää.
Mutta samalla on pelko ettei löydä kumppania.
Ajaako pelko elämääsi?
Mitäs jos otat rakkauden ja annat rakkauden johtaa elämääsi?
Ja ihan joka asiassa annat rakkauden johtaa, jopa kaupassa käymisessä rakkaus johtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437