Minun maailmassa ei ole ihmisiä joille uskallan puhua vaikka voisi olla minun mielestä en pysty siihen. Olen jo kohta vuoden ollut ihastunut erääseen vanhaan luokkalaiseen mutta erittäin nössönä ihmisenä en ole uskaltanut puhua hänelle olen vain odottanut olematonta tilannetta jossa hä puhuisi minulle olen tehnyt kaikki pikku vihjailut josta hän voisi älytä en tiedä onko hän jo älynnyt mutta vastausta ei ole tullut. Ollaan oltu kavereita jo lähinnä whatsapp in kautta. Jonka perusteella monet kaverit on älynnyt sen. Kaikki puhuminen on vaikeata vaikka ymmärrän että Hiljaa mitään ei tapahdu. Monet tavat kuulostaa hullulta ja myöskin mahdottomalta. Olen miettinyt että jos vaan odottaisi koska pelkään sitä vastausta jos hän vastaa ei niin voi käydä niin että en voi näyttää naamaani koulussa. Tämä aika on ollut elämäni paras ja ahdistavin sillä vaikka kuinka yritän niin en yritä huolella.
Avautuminen
Anonyymi-ap
2
246
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ihastunut aiemmin? Ja oletko ihastunut muihin nyt samaan aikaan?
- Anonyymi
Pelko jotta on erilainen kuin muut.
Pelko ettei sitten hyväksytä yhteiskuntaan.
Pelko että kaverit hylkää.
Mutta samalla on pelko ettei löydä kumppania.
Ajaako pelko elämääsi?
Mitäs jos otat rakkauden ja annat rakkauden johtaa elämääsi?
Ja ihan joka asiassa annat rakkauden johtaa, jopa kaupassa käymisessä rakkaus johtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321327
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488