Minun maailmassa ei ole ihmisiä joille uskallan puhua vaikka voisi olla minun mielestä en pysty siihen. Olen jo kohta vuoden ollut ihastunut erääseen vanhaan luokkalaiseen mutta erittäin nössönä ihmisenä en ole uskaltanut puhua hänelle olen vain odottanut olematonta tilannetta jossa hä puhuisi minulle olen tehnyt kaikki pikku vihjailut josta hän voisi älytä en tiedä onko hän jo älynnyt mutta vastausta ei ole tullut. Ollaan oltu kavereita jo lähinnä whatsapp in kautta. Jonka perusteella monet kaverit on älynnyt sen. Kaikki puhuminen on vaikeata vaikka ymmärrän että Hiljaa mitään ei tapahdu. Monet tavat kuulostaa hullulta ja myöskin mahdottomalta. Olen miettinyt että jos vaan odottaisi koska pelkään sitä vastausta jos hän vastaa ei niin voi käydä niin että en voi näyttää naamaani koulussa. Tämä aika on ollut elämäni paras ja ahdistavin sillä vaikka kuinka yritän niin en yritä huolella.
Avautuminen
Anonyymi-ap
2
188
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ihastunut aiemmin? Ja oletko ihastunut muihin nyt samaan aikaan?
- Anonyymi
Pelko jotta on erilainen kuin muut.
Pelko ettei sitten hyväksytä yhteiskuntaan.
Pelko että kaverit hylkää.
Mutta samalla on pelko ettei löydä kumppania.
Ajaako pelko elämääsi?
Mitäs jos otat rakkauden ja annat rakkauden johtaa elämääsi?
Ja ihan joka asiassa annat rakkauden johtaa, jopa kaupassa käymisessä rakkaus johtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1465475Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1363588"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1263329Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m363203Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi432704Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.392277- 222218
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2292166prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!
Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".111894Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk921804