Kassaneidin tissit fantasia

Anonyymi-ap

Kaarlo tuijotti niitä villi ilme kasvoillaan.Pitkästä aikaa hän näki täydelliset rinnat !
Pyöreät ja sopivankokoiset pallukat mustan , tiukan t-paidan alla
Hön tunsi elimensö kovettuvan

14

2575

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Painu niuvanniemeen pipipää

      • Anonyymi

        Painu niuvanniemeen pipipää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painu niuvanniemeen pipipää

        Sinä olet jo siellä!


    • Anonyymi

      Täyttä paskaa

    • Anonyymi

      Lyhyehkö novelliksi mutta painuu suoraan asiaan.

    • Anonyymi

      Siispä menin suoraan asiaan ja kysyin saako rintojasi hyväillä kun ne on noin kiihoittavat.
      Siihen kassaneiti hymyili ja sanoi.
      Kyllähän ne on kiinteät mun rinnat mutta ei niitä noin vaan voi hyväillä joka mies.
      Minä siihen että minä en olekkaan mikään joka mies vaan kylän uusi pastori ja pidän hyvää huolta kirkkomme nuorista jäsenistä .
      Ai jaa sanoi neiti. Miten hyvää huolta pidät meistä sitten. Saarnaamallako synnistä 😁.
      En minä saarnaa muuta kuin jumalanpalveluksessa muuten olen normaali mies jolla normaalit tarpeet ja vietit.
      Pääsetkö milloin töistä niin voit tulla tuohon viereiseen virastoon jossa olen myös iltaisin tavattavissa , soita vaan siinä ovella olevaa summeria niin tulen avaaman sulle oven.
      Lähdin siitä ostoksineni jossa oli oluttakin 8 tölkkiä
      Vietin iltaa sitten virastossani ja kaikki muut olivat jo lähteneet siltä päivältä pois koteihinsa tai mihin kukin menikään ja jäin yksin sinne ottamaan olutta ja oli minulla pöytälaatikossa väkevämpääkin joten sitäkin tuli otettua tylsyyteen.
      Klo 20 jälkeen soi summeri ja aattelin että joku siellä huvikseen soittelee sitä, mutta kurkistin kameraan ja näin että kassatyttöhän se siellä soittelee.
      Menin avaamaan oven ja sanoin että sinä tulit sittenkin mikä sun nimi on.
      Hän vastasi että olen Oona ja tulin uteliaisuuttani kun ei täällä pikkukylällä oikein mitään oo meille nuorille iltaisinkaan, astuen samalla sisään.
      No kiva oli että tulit kun tylsää se on minullakin kun olen uusi täällä, mennään tuonne yläkertaan siellä voimme tutustua paremmin toisiimme.
      Menimme ylös lepohuoneeseen jossa on kodinomainen tila vuoteineen ja pikku keittiökin pitkiksi venyneitä iltoja varten.
      Otin hänen takkinsa ja laitoin Hengariin huomasin samalla että hän oli vaihtanut päälleen tiukan t-paidan jossa rinnat oli vielä paremmin esillä ja nännit nöpötti ilman rintsikoita
      Istuimme sohvalle vierekkäin ja juttelimme niitä
      näitä mutta kuitenkin katse oli lähes aina hänen rinnoistaan.
      Hän kyllä huomasi sen sanoen Onko jotain likaa siinä mun paidassa kun katsot noin ja hymyili.
      Hymyilin ja sanoin on siinä jotain kyllä minäpäs pyyhin sitä jos se vaikka lähtee pois . Samalla laitoin käden hänen rintansa päälle hyväillen sitä ja kun pääsin vauhtiin niin puristelinkin molempia rintoja vuorotellen sanoen ettei taida nämä kyllä lähteä pois vaan kuultaako läpi jotain .
      Työnsin käteni hänen paidan sisään ja kyllä oli lämpimät rinnat upean tuntuiset kosketella .
      Nostin paidan helmaa ylös päin ja hän nosti kädet ylös että voin riisua hänen paidan poiskin.
      Siirryin lähemmäksi Oonaa ja suutelin hänen rintojaan ja aloin imee nännejä..
      Oona heittäytyi selälleen sohvalle ja suutelin sekä hyväilen häntä yhä alempaa ja alempaa käteni vaelsi hänen reisillään ja myös jalkovälistä jolloin Oona levitti jo jalkansa avasin housujen vetoketjun ja suukottelin yhä alempaa punaiset pikkarit oli kiihoittava näky joten riisuin hänen farkut pois samalla riisuin itseänikin bokseridille jossa kulli oli jo täydessä seisokissa ja sen Oona huomasi kun tarttuikin kulliin kiinni vetäen samalla bokserin nilkkoihin.
      Oona hyväili kulliani ja kohta hänen huulet olikin jo kullini ympärillä imemässä ja runkkaamassa kulliani.
      Oona sanoi haluutko pappi eksynyttä lammasta 😂😂. Johon vastasin riisumalla hänen pikkarit pois aloin nuolla Oonan pillua ..
      Oona saikin jo orkut ja sanoi nai mua mä haluun kullia.
      Eikä mua tarvinnut sen enempää houkutella kun kullini oli jo pakahtua suuhoidon jäljiltä ja Oonan pillu kosteena edessä ottaen naintia.
      Työnsin kullin tiukkaan pilluun johon kulli liukui sisään ja eestaas hyväillen Oonan herkimpiä alueita
      Kohta saimme orkut lähes samaanaikaan laskin sperman sisään kun tuntui että sinne se on tarkoitettu.
      Loppu yö kului samoissa merkeissä ja myös sen jälkeenkin monena yönä.
      Nyt meillä on yhteinen koti ja 3 pientä lastakin ne tosin vasta häiden jälkeen tulleita.

    • Anonyymi

      Kävin kerran kauppa-autossa jossa nuori nainen toimi sekä kuskina että myyjättärenä. Myyjättärelläpä oli oikein iloisen näköiset tissit. Ja hyvin näkyvillä.

      • Anonyymi

        Hyviä rintoja on ilo katsella ja upea kosketella🥰


    • Anonyymi

      Kassoilla on useasti hyvänäköisiä tissejä naisilla

    • Anonyymi

      Kaarlo yritti hillitä himojaan, muistutti itseään siitä että yli kuuskymppisen ukon ei pitöisi katsella parikymppisiä typyköitä .Hänellähän voisi olla jopa samanikäisiä lapsenlapsia..

      Ei helvetti! Eihän hän mikään pedofiili ole!

      Hetken hän malttoi mielensö , katseli tiskin takana oleviaa ruokalistaa, mutta tytön kääntyessä ottamaan leipää uunista, Kaarlon katse osui pakaroihin.Nekin olivat pyöreät ja kiinteät, kuin kaksi koripalloa mustien legginsien alla ,
      hön saattoi jopa erottaa stringien nauhan puolipallojen välissä..
      Ja tottakai tyttö jäinkuin kiusallaan tuohon asentoon, kumaratuen jotain alalaatikosta ottamaan, niin että Kaarlon mieleen tulvahti taas muistoja,muistoja lukemattomista paljaista pakaroista hänen edessään, kun hän nuorempana oli temmeltönyt naisten kanssa .
      Miksi ihmisen piti vanheta? Siis

      • Anonyymi

        Ulkonäöltään ,sisäisesti hön tunsi itsensä aina parikymppiseksi viriiliksi kolliksi
        Tyttö kööntyi ja huomasi Kaarlon katseen,


    • Anonyymi

      Tyttö tiskin takana katsoi häntä suoraan silmiin,hån ei hymyillyt enää.

      Hänen katseensa suuntautui alemmas,hån tuijotti epäuskoisen näköisenä alaspäin
      Tytön posket alkoivat punottaa ja hän puraisi huultaan..
      -Uih- pääsi häneltä tahaton huudahdus.
      Kasrlo katsoi taas kerran tytön pulleaa povea, joka alkoi kohoilla kiivaammin ,mies huomasi myös ohuen paidan alta. törröttävät nännit.
      Hän tunsi kuinka kulli jäykistyi entisestään. kiimainen polte nivusissa lisääntyi ja mies laski katseensa alemmas ja hätkähti.
      Hän oli taas kerran unohtanut vetää vetskarin kiinni käytyään EC: ssä.
      Paljas,suonikas kullihan sieltä näkyi täydessä temmissä!
      Kaarloa nolotti mutta yhä yltyvä kima sai hänet unohtamaan ujoutensa.
      Hän vilkaisi ympärilleen, kahvila oli edelleen tyhjä muista ihmisistä.

    • Anonyymi

      Upeat tissit,mies ajatteli,saisinpa vöhän purisrella niitä jaa imeä turpeita kovia nännejä! Ääh,kalukin jäykistyy

    • Anonyymi

      Tänään

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe