Dacian myynti noussut roimasti.

Anonyymi-ap

Vuodesta 2021 nousu on 21,7 %. Dacia on yksi kovista nousijoista Toyotan kanssa, tosin Toyota on aivan omilla lukemilla.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/39428e05-3e24-49b6-a084-92ff594baf95
Miksi maksaa turhasta, autolla kuljetaan eteenpäin ja kuljetetaan tavaraa tai ihmisiä, siinä se, se onnistuu oikein mallikkasti Dacialla. Kokemusta on nyt 1,5 vuotta, enkä ole katunut.

28

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niiden halpojen myynti nousee joita on ollut satavana. Ihan ymmärrettävä asia.

    • Anonyymi

      Miksi ostaa dacia kun samalla rahalla saa renault clion. Itse ostin aidon renaultin enkä ole katunut.

      • Anonyymi

        Nää jääräpää papat hommaa Dacian vaan Pertti Koivulan mörisevän äänen takia. Vaikka Dacia olisi kalliimpi kuin Clio niin silti ostaisivat. Helposti mörisevällä suomalaisella äänellä vedätettävissä nämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää jääräpää papat hommaa Dacian vaan Pertti Koivulan mörisevän äänen takia. Vaikka Dacia olisi kalliimpi kuin Clio niin silti ostaisivat. Helposti mörisevällä suomalaisella äänellä vedätettävissä nämä.

        Dacia saa isompana samaan rahaan.


    • Anonyymi

      Dacia mun riemu rasia. Kyllähän autossa pitää olla nahkainen ratti, neljä pyörää ja karvanopat.

      • Anonyymi

        Dacia mun riemu rasia. Kyllähän autossa pitää olla nahkainen ratti..........Ja kuskilla nahkasta tehty tukka !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacia mun riemu rasia. Kyllähän autossa pitää olla nahkainen ratti..........Ja kuskilla nahkasta tehty tukka !!!

        Galluppien mukaan Dacian omistaja ostaisi seuraavankin Dacian. Kumma vaan mikä niissä kiehtoo. 21,7 % nousu myynnissä on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Galluppien mukaan Dacian omistaja ostaisi seuraavankin Dacian. Kumma vaan mikä niissä kiehtoo. 21,7 % nousu myynnissä on paljon.

        Muihin automerkkeihin vaihdossa Dacioista ei mitään saa, joutuu vaan maksamaan "ongelmajätemaksun".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Galluppien mukaan Dacian omistaja ostaisi seuraavankin Dacian. Kumma vaan mikä niissä kiehtoo. 21,7 % nousu myynnissä on paljon.

        Niin 2020 3 autoa ja 2021 4autoa, myynnin kasvu 30%, huimaaaaa!!!!


    • Anonyymi

      Ostakee vaan dacia. Minä juon nyt kahvia ja ajan Renaultilla. Ps. Illalla saatan lirauttaa tilkkasen VSOP Renault konjamiiniä lasiin. Häh. Mitäs dacistit tähän sanoo.

      • Anonyymi

        Dacisti sanoo, että minulla on Renault konjakkia kotona ja voin nauttia sitä, jos haluan.


    • Anonyymi

      Minä lirautin vähän Renaulttia lasiin ja nautin ranskalaisella autolla ajoa! Kerran kävin Daciaa katsomassa autokaupassa mutta ei aiheuttanut toimenpiteita. Kuusivuotias Rellu toimii hyvin. Miksi vaihtaa toimivaa autoa. Miksi?

      • Anonyymi

        Dacia on ihan käypä peli. Puolitoista vuotta mennyt mukavasti, yksi polttimo on palanut, 2018 mallina ostin, alle 40 tuhatta ajettuna. Siinä on kaikki mitä autossa tarviikin. Helppo käyttää, tilava (Logan Stepway) simppeli kulkine. Ainut mitä tein oston jälkeen, laitatin kunnon kunnon ruostesuojauksen, koska en ole kova vaihteleen autoja, edellinen oli 24 v. Autot kestää kun ne huollattaa säännöllisesti ja pesee säännöllisesti, oli merkki mikä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacia on ihan käypä peli. Puolitoista vuotta mennyt mukavasti, yksi polttimo on palanut, 2018 mallina ostin, alle 40 tuhatta ajettuna. Siinä on kaikki mitä autossa tarviikin. Helppo käyttää, tilava (Logan Stepway) simppeli kulkine. Ainut mitä tein oston jälkeen, laitatin kunnon kunnon ruostesuojauksen, koska en ole kova vaihteleen autoja, edellinen oli 24 v. Autot kestää kun ne huollattaa säännöllisesti ja pesee säännöllisesti, oli merkki mikä tahansa.

        Dacia pääsi Mersun, Toyotan ja Lexuksen kanssa 70 % kerhoon merkkiuskollisuudessa.

        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/3807691c-4286-4cf6-8ca2-67e0d0109593


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacia on ihan käypä peli. Puolitoista vuotta mennyt mukavasti, yksi polttimo on palanut, 2018 mallina ostin, alle 40 tuhatta ajettuna. Siinä on kaikki mitä autossa tarviikin. Helppo käyttää, tilava (Logan Stepway) simppeli kulkine. Ainut mitä tein oston jälkeen, laitatin kunnon kunnon ruostesuojauksen, koska en ole kova vaihteleen autoja, edellinen oli 24 v. Autot kestää kun ne huollattaa säännöllisesti ja pesee säännöllisesti, oli merkki mikä tahansa.

        Käsittääkseni kaikkien polttimoiden pitäisi palaa, ei vain yhden, mutta... Lainaan tähän erään itä auton slogania: Laadulla on tekijänsä. Tämä ei vain päde Daciaan mitenkään.


    • Anonyymi

      Siis sinulla on jopa 1,5v kestänyt Dacia?! Toisaalta, eihän siitä vaihdossa mitään saa. Toki tässä maailmantilanteessa, tämän hallituksen ollessa vallassa, ei hirmuisen kallista, ainakaan uutta autoa kannata ostaa, mutta että Dacia?

      • Anonyymi

        Kävin Dacia kaupassa katsomassa uutta Sanderoa. Kahvi siellä oli laihaa ja nisut loistivat poissaolollaan. Eipä tullut kauppoja kun olen tottunut kunnon tarjoiluihin. Kävin sitten ostoksilla prismassa ja ostin kääretortun ja paketin saludoa. Kele, itse joutuu keittämään kahvit ja hankkimaan nisut.


      • Anonyymi

        "Siis sinulla on jopa 1,5v kestänyt Dacia?! Toisaalta, eihän siitä vaihdossa mitään saa. "

        Ranskassa on joutnut maksamaan merkkiliikkeessä noin 20 tkm ajetusta Daciasta jopa hieman enempi kuin uudesta vastaavasta, koska uusista ja käytetyistäkin autoista on ollut globaalin sirupuutteen vuoski pulaa.

        Mutta mutta, vaikuttaa mm. Duster pitävän yllättäväkin hyvin hintansa ihen normaaleissakin markkinaolosuhteissa.

        ps. Saisivat tehdä ulkoisella, sovelletulla Duster-fiiliksellä olevan pakettiautonkin, saattaisivat myydä hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin Dacia kaupassa katsomassa uutta Sanderoa. Kahvi siellä oli laihaa ja nisut loistivat poissaolollaan. Eipä tullut kauppoja kun olen tottunut kunnon tarjoiluihin. Kävin sitten ostoksilla prismassa ja ostin kääretortun ja paketin saludoa. Kele, itse joutuu keittämään kahvit ja hankkimaan nisut.

        Kahvi siellä oli laihaa ja nisut....Uskon että automyyjä tunsi sinut jo ennestään ja tiesi tulevat ongelmat ja järjesti sinut pois sieltä tuohon malliin


    • Anonyymi

      2020 myytiin 3autoa ja 2021 myytiin 4autoa, myynninkasvu % on niin suhteellista.

    • Anonyymi

      Dacia on hyvä auto mutta minä ajan aidolla ranskalaisella autolla Rellulla. Syön patonkia ja litkin ranskalaista punaviiniä.

      • Anonyymi

        Menkää kysymään Dacialla ajavilta miksi he tykkäävät autoistaan ja vaihtaisivat saman merkkiseen jos vaihtavat, niin minä tein, kehuivat autojaan ja kävin koeajamassa, ostin vähän käytetyn ja rahaakin jäi yli, miksi maksaa turhasta.
        En minä yhtään ihmettele 27 % myynnin kasvua.
        Ajelkaa te muut millä lystäätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkää kysymään Dacialla ajavilta miksi he tykkäävät autoistaan ja vaihtaisivat saman merkkiseen jos vaihtavat, niin minä tein, kehuivat autojaan ja kävin koeajamassa, ostin vähän käytetyn ja rahaakin jäi yli, miksi maksaa turhasta.
        En minä yhtään ihmettele 27 % myynnin kasvua.
        Ajelkaa te muut millä lystäätte.

        Ajakaa millä haluatte, minä ajan Dusterilla, enkä selittele miksi. Jos vaihdan johonkin toiseen, en kysy täältä neuvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajakaa millä haluatte, minä ajan Dusterilla, enkä selittele miksi. Jos vaihdan johonkin toiseen, en kysy täältä neuvoja.

        Sinun kannattaisi kysyä neuvoa tältä palstalta. Täältä saa näet ajankohtaista tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannattaisi kysyä neuvoa tältä palstalta. Täältä saa näet ajankohtaista tietoa.

        Sinun kannattaisi kysyä neuvoa tältä palstalta. Täältä saa näet ajankohtaista tietoa......Paras aprillipila tähän astisista !!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannattaisi kysyä neuvoa tältä palstalta. Täältä saa näet ajankohtaista tietoa.

        Paras tieto tulee sinulle kun keskustelet niitten kanssa joilla jo on Dacia tai on jo ollut. !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras tieto tulee sinulle kun keskustelet niitten kanssa joilla jo on Dacia tai on jo ollut. !!!

        Jeba niin se homma toimii parhaiten, että työnnetään pää pensaaseen ja ostetaan aina sama.


    • Anonyymi

      Minä päivystän tällä palstalla ja annan ilmaiseksi, siis ILMAISEKSI, hyviä ja asiantuntevia neuvoja Dacian omistajille. Luottakaa sanaani ja kysykää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      165
      6911
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4087
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2065
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1591
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      20
      1564
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe