Olen ihan noviisi näissä pakollisissa asioissa. Olen entisöinut Nuffin ja aion käyttää sitä linkoamiseen. Maantiellä on tieliittymä ja siksi kyselen viisaammilta. Miten kiinnittää esim. Kolmio ja mitä tarroja pitää laittaa, että kattaisi vaatimukset.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Hitaan ajoneuvon - kilpi ja valot ja vilkut kuntoon ja toimimaan sekä tietysti jarrut.
Yleisellä tiellä mukaanlukien tiehoitokunnan tiet tulee traktorissa olla liikennevakuutus.
Jos maantiellä nuffia ja linkoa kääntäessäsi tai ajaessasi joku ajaa perään tms. tulee melkoiset seuraamukset jos ei ole tarvittavia turvalaitteita valoja ja liikennevakuutus puuttuu.
Nämä asiat kannattaa pitää kunnossa. - Anonyymi
Kolmio perään niin korkealle kuin helposti saa. Kiinnitystapa vapaa. Valot ei ole pakollisia ellei niitä ole alunperinkään ollut mutta kannattaa silti laittaa niin saa ajaa pimeässäkin. Työvalot ei kelpaa ajovaloiksi ja muussa kuin työajossa ne ei saa olla päällä. Majakka kannattaa laittaa samoin vilkut ja äärivalot. Liikennevakuutus pitää olla ns.pihatraktoreissakin ja dieseliä tankkiin ettei tule veroseuraamuksia.
Heijastimia tulee ellei ole valoja. Traktorin ulkoääriin. Samoin linkoon kannattaa laittaa. Valkoinen eteenpäin keltainen sivulle ja punainen taakse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455