Kokoomus, RKP ja Harkimo haluavat kaupallistaa keskiluokan venepaikat rikkaille.
Perussuomalaiset haluaa kieltää veneilyn kokonaan (haluaa kieltää kaiken muunkin).
Keskusta tahtoo venesäilytyksen maalle ja valtion maksamaan yrittäjille kuljetuskustannukset.
Vihreiden kannat jakautuvat. Toiset näkevät veneilyssä vain kerskakulutuksen, toiset saasteettomasti liikkumisen mahdollisuuden. Vihreiden painoarvo kokonaisuudessa on pieni, ei kannata äänestää.
Vasemmistoliitto tahtoo kieltää oikeudenmukaisuusperusteella, mutta vassareiden painoarvo on pieni.
Kristilliset on täysi arvoitus. Mastossahan on tavallaan ristejä. Joihinkin voi vedota.
Demarit ovat varmin valinta. Siellä on vielä äijäkööriä, joka suuttuu aina, kun mihin tahansa kansan oikeuksiin puututaan.
Äänestäisin demareita jos äänestäisin, mutta pidän heidänkin valintaansa vääränä, joten en äänestä lainkaan.
Vaalimietintöjä
Anonyymi-ap
3
108
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ovat "keskiluokan venepaikat"?????
- Anonyymi
Tarkoittanee talvisäilytyspaikkoja taajamien paraatipaikoilla, käyvät herrasväen esteettiseen silmään ikävästi. Herrasväki vain unohtaa että kun veneet häädetään tilalle ei välttämättä tulekaan rantapuistoa vaan uusi rivi neukkukuutioita ja sitten tajutaan, ettei ne veneenraadot talvella niin paha juttu ollutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423