Piti vaihtaa Nokialaiset uuteen. Auton mittarissa 109 tuhatta.

Anonyymi-ap

Eli ensiasennus renkaat menivät vaihtoon. Huollossa sanottiin, että vaihda rengas, ei ole enää turvallinen. Alla oli ensiasennusrengassarja.
Ajoin rengasliikkeeseen, nyt ovat alla uudet renkaat. Hämmästyivät, että ei ole tullut näin vanhoja renkaita, leimasta lukien - ne olivat alkuperäiset.
Autolla oli toissa vuonna katsastuksessa 97 tuhatta mittarissa, ... nyt tuo 107 tuhatta. vm 1997 mallin Renault. Eihän tuon auton ikä ole paljoa, renkailla yli 20 vuotta. Äkkiä menee runko entiseksi, näyttäisi siltä.

Kuinkahan tämän päivän renkaat ovat kestävyydeltään, mene ja tiedä. Ehkä minun ikäni loppuu ennen.

5

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jäi sanomatta, että kulutuspintaa oli riittävästi ja nastatkin tallessa- suurin osa. Runko vain pyki renkaassa.

• Anonyymi

korjataan tuo ikä 1998 vuosimallin Renault.
      Tämähän nuortuu ihan silmissä.

• Anonyymi

Huhuh ,,,yli kymmene vuotta nasta kuin nasta ei tee yhtään mitään.....ex muijan golfissa oli juurikin tuollaiset melkein kymmen vuotta täyttävät nastarenkaat ja pintaa yllinkyllin kun ei paljoa ajella mutta kun niillä jäi sutimaa ja takarenkaissa nasta oli pohjassaan ja eturenkaissa aivan ylhäällä mutta pitoa ei ja meteliä voi jeessus no kun on kitkoihin tottunut ei tulisi pieneen mielenkään lähteä ajelemaan rukalle nastoilla on on sentään premium tai melkein v60 2018.

• Anonyymi

Autoissa on aina kesärenkaat ensiasennusrenkaina.
      Kyllä vanhat nastarenkaat kestää vuosia jos ei paljon aja ja ajaa varovasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      758
    3. 47
      674
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      633
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      623
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      611
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      605
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37