Käräjille..

Anonyymi-ap

Eikö se ole nyt ens viikolla se, kun Repo on käräjillä? Ketähän muita siellä on haastettuna puolesta tai vastaan?

15

1318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koko Haapavesi!

    • Anonyymi

      Ja kaikki muutkin pilkkaajat

    • Anonyymi

      Mikä on aiheena?

      • Anonyymi

        Kunnan lakkauttaminen


    • Anonyymi

      Rakkautta, voimia ja tukea Ilkalle. Ahkeralle totuuden puhujalle ja heikompien puolustajalle. Olen seurannut pitkään Ilkan tekemisiä. Arvostan. Voimia oikeustaisteluun. Toivon että voitat oikeudessa ja että ajojahtaajat joutuisivat omakohtaiseen vastuuseen. Ei iole helppo osa olla kepu vastus Haapavedelkä. Kun seuraavat kunnallisvaalut tulee, niin äänestämme sinua Ilkka puolison kanssa. Niin kauan kun jaksat olla persuissa, me annetaan äänet teille. Olet tehnyt kovan työn! Pidä pintasi !!!!

      • Anonyymi

        Runollista ah niin runollista kuin rakkauskirje tai sammakon kutukurnutusta..


      • Anonyymi

        💓😍😘


      • Anonyymi

        Repo on hyvä opettaja. Ja on elämänsä loppuun opettaja. Hänellä on ammatti. Voimia kaikille,olet kuka tahansa. Opettajalle sydämiä ja voimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Repo on hyvä opettaja. Ja on elämänsä loppuun opettaja. Hänellä on ammatti. Voimia kaikille,olet kuka tahansa. Opettajalle sydämiä ja voimia.

        Niin ja Repo on vähempiosaisten asiall. Kukaan ei kuuntele. Asiat olisivat toisin,jos arvostettais pientä ja kaunista. Se ei kaikille käy. Niin suuuuuuuuuurta ja mahtavaa pittää olla. Miettikääpä???????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja Repo on vähempiosaisten asiall. Kukaan ei kuuntele. Asiat olisivat toisin,jos arvostettais pientä ja kaunista. Se ei kaikille käy. Niin suuuuuuuuuurta ja mahtavaa pittää olla. Miettikääpä???????

        Eihän kukaan normaalijärjellä varustettu ihminen jaksa kuunnella älämölöä loputtomiin...

        Mutta pidä sinä persujumalasi ja muista kumartaa selkä notkeana itään päin...
        Huomioit kyllä pian persehtiväsi kaikille muille....


    • Anonyymi

      Onko tämä näistä tämän foorumin kirjoituksista vai siitä, kun opettajan työt loppu?

      • Anonyymi

        Vai siitä, että sylkenyt ihmisten päälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai siitä, että sylkenyt ihmisten päälle?

        on kyllä ollut huono kotikasvatus ja käytöstavat tyyystiin hukassa..


    • Anonyymi

      Huomenna mennään.

    • Anonyymi

      Paljonkohan tässäki paloi verorahoja kun kävi esittämässä muunneltua tuomareille.
      2 päivää istutti virkamiehiä käräjillä.
      Väittää ettei oo kirjoituksia tehnyt mutta Haapavetistä päätöksentekoa blogissaan myöntää kaikki kirjoittelut.
      Eli puolustus perustuu silkkaan valheeseen.
      Ja vielä saa jatkaa Haapaveden PS sihteerinä vaikka oikeudessa väittää toista blogissaan.

      http://haapavetistapaatoksentekoa.blogspot.com/2021/03/ilkka-revon-nakemys-karnan-esille.html?m=1

      " Mikko Kärnä on tuonut esille kirjoittamiani kannanottoja facebookissa kirjoittamistani kirjoituksista. Piirin puheenjohtaja on ollut minuun yhteydessä ja olemme keskustelleet asiasta. Poistin hänen pyynnöstää facebook.profiilini ja esitti, että jos aion siellä vielä kirjoitella, niin hienovaraisemmin pitää kirjoittaa. En ota siihen kantaa enempää.

      Ensinnäkin Kärnän poimima kommentti joka koski Iltalehden uutisointia on aivan eri merkityksessä kuin miten Kärnä on sen tulkinnut ja kansalle esittänyt. Kannanottoni on puhtaasti haiseva kannanotto...."

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1631
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1102
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      817
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe