Kotihoivapalvelun tollot kuskit

Anonyymi-ap

Haukiputaan Kotihoivapalvelu, onko teidän kodinhoitajat tai mitä ne Toyota Aygolla köröttelevät mimmit ovatkaan, ihan tollukoita auton ratissa? Vai ajokortti saatu muropaketin kyljestä? Joka ilta ajetaan ajovalot pimeänä, niin edessä kuin takanakin. Poliisin olisi jo aika sakottaa.

14

1742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vimpelin Maisteri on levittänyt lonkeronsa kaikkialle , myös tännekin. Haukkuu kaikkea mitä eteen sattuu
      Hän on 43 vuotias eläkeläinen.

    • Anonyymi

      Jumalauta että ne kaahaa niillä autoillansa!

    • Anonyymi

      Täh! Köröttelevät? Perskutaralla nopeusrajat ei niille pikkutyojoille riitä ja kuten on nähty kun kopsahtaa niin pelti on ja tosissaan rytyssä.

    • Anonyymi

      Ne on niitä liikenteen ammattilaisia

    • Anonyymi

      Vaikeaa näyttää olevan. Noille voisi sanella:jos otat , et aja ja jos ajat et ota.

    • Anonyymi

      Se on hyvä että asiat voi ilmaista parilla eri tavalla, tärkeintä on että osaa ajaa, on ajokortti. Kelakortissakin joskus hyviä koodeja, on 112, 121. Niin tai näin, samahan tuo:D pääasia että hommat toimii, itsellä:)

    • Anonyymi

      Perin merkillistä on se, varsinkin nuorissa,xeteei ymmärretä elämästä yleensä yhtään mitään. Elämä on sykli, tilanteet muuttuu, voi tulla yllättäviä sairauksia, leikkauksiakin ynnä muuta vastoinkäymistä. Moni viiskymppinenkin hakee hyväksyntää muilta koko ajan, esim Facebookissa ja muutoinkin elää kulissia. Elämä on mitä on, lyhyt aika on, kuollaan kaikki, kannattaa ilo irti ottaa, omana itsenään.

    • Anonyymi

      Das ist finland:)

    • Anonyymi

      Saattaa kotihoidossa pelata palvelut asiakastyytyväisyyden kannalta vanhan ihmisen kohdalla paremmin. Usein on niin että onnellisempi mitä vähennän joutuu tiki kotioalveluakik jne käyttämään ja kun pakosti joutuu asioimaan virastoissa ja muissa niin usein pitää sanoa että mitä nyt yhteen kertaan sinulle(juoruakka)tämän asiani sanon.

    • Anonyymi

      Se on hyvä että väliin itse kelläin naurattaa, virastoissakin. Kerran nauratti yhtä hyvinkin paljon, "nosti luuria" ja totesi että tätä "virallista asiaa"minulla ei ole pakko todentaa:D

    • Anonyymi

      Virastojen virkaväkikin kirjoittaa joskus hyvin asialinjaa ja välillä hurtilla huumorilla. Hyvä jos joskus kahvit väärään kurkkuun menee:D

    • Anonyymi

      Hyvä alotus.. miksikö? Olen katellut pitkään yhden kaupungin kotihoidon autoja, siis autoja ja miettinyt, minkälaisia tolloja niillä ajelee? Joka saatanan kosla on runtussa sieltä täältä. Mitenhän ne hommat hoituu, kun edes autoja ei osata ajaa?

      • Anonyymi

        Ajokykyisyyys olisi hyvä tarkistaa erittäin vanhoilta ihmisiltä aika -ajoin. Kuten myös muu työ -ja toimintakykyisyys eri viroissa olevilta. On ihmisiä, joilla ei olisi terveydellisesti rahkrita toimia tietyissä viroissa.


    • Anonyymi

      Kirjoittaa kuka kirjoittaa, kiva jos johtoporukkakin kirjoittaa. Lapin reissut nyt kesäaikaankin käy, kuten esim kalajoki, niin voisi saada kiksejä ja ideoita. Aina on syy lähtö reissuillekin, aluesuunnittelun jne merkeissä. Katsoo aina vaan ettei mene ruoakaan väärään kurkkuun, kun jutustelee jonkin henkilön kanssa tilanteista yleensä, ettei nauru vie henkeä:D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9279
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3880
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2805
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2720
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2515
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2514
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1622
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1570
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe