mitä mieltä olette seuraavasta:
focuksen keskuslukko toimii moitteetta, mutta avaimen "kaukosäätö" lakkasi yhtäkkiä toimimasta eli ei auton lukot tai yleensä mikään ei reagoi mihinkään mitenkään minkään avaimen nappien painallukseen?! Ostin jo uuden paristonkin ja vaihdoin sen paikalleen, mutta edelleenkään ei tapahdu mitään, vaikka miten painelis. Eli onko vika avaimessa? - vai "vastaanottimessa" (autossa) vai jossain muualla? Vai voiko olla, ettei mitään vikaa ole vaan pariston loputtua avain pitää vain käydä jossain, vaikka merkkiliikkeessä, herättämässä henkiin??
avain hyytyi ?
15
2061
Vastaukset
- olisi
loogisin vaihtoehto...........ihan oikeasti ohjekirjasta apua?
- countergear
aina ensin apuja, jos ei sielä löydy kannattaa toki soitella huoltoon ja kysellä neuvoa.
Pienen pirkka niksikirjaresetin saa toki aikaiseksi irroittamalla akusta hetkeksi piuhan (sen "-" merkkisen). mulla sama ongelma ja korjaantui siten että kaukosäätimen sisällä olevat kostusanturit mitkä koskettavat patteriin ovat melko löysiä taivutin niitä patteria kohti ja taas toimii. taitaa olla tyyppivika kun kaverilla sama juttu.
- Tepa
Kaverillasi on karvainen perse.
- v o k u s
ehkä se on tuo kosketushäiriö avaimessa. koitan väännellä niitä "jousia". mutta ohjekirjassa ei tällaiseen vikatilanteeseen löydy mitään, ei edes ehdotuksia, kun koko asiaa (vikatilannetta) ei siinä käsitellä. kiitos kommenteista! jos ei jousien vääntelyllä selviä, vien huoltoon.
- käy näin
v o k u s kirjoitti:
ehkä se on tuo kosketushäiriö avaimessa. koitan väännellä niitä "jousia". mutta ohjekirjassa ei tällaiseen vikatilanteeseen löydy mitään, ei edes ehdotuksia, kun koko asiaa (vikatilannetta) ei siinä käsitellä. kiitos kommenteista! jos ei jousien vääntelyllä selviä, vien huoltoon.
Itselläni kävi mondeossa noin joskus aikanaan. Joissakin kaukoissa pariston vaihtoon on aikaa 15sek. ja paristoa ei saa päästää loppuun, muuten kaukon muisti nollautuu. Ja eikun foordille uudelleenkoodaukseen, maksoi 100e
- homma
käy näin kirjoitti:
Itselläni kävi mondeossa noin joskus aikanaan. Joissakin kaukoissa pariston vaihtoon on aikaa 15sek. ja paristoa ei saa päästää loppuun, muuten kaukon muisti nollautuu. Ja eikun foordille uudelleenkoodaukseen, maksoi 100e
koodata itse,ohjeet käsikirjassa
- helppo
homma kirjoitti:
koodata itse,ohjeet käsikirjassa
Avaimen koodaaminen ajonestolle on helppoa, mutta ei ohjekirjasta sitä löydy, kuinka RC-kauko koodataan oville. Ei ainakaan mondeon kirjassa
- Kallis
käy näin kirjoitti:
Itselläni kävi mondeossa noin joskus aikanaan. Joissakin kaukoissa pariston vaihtoon on aikaa 15sek. ja paristoa ei saa päästää loppuun, muuten kaukon muisti nollautuu. Ja eikun foordille uudelleenkoodaukseen, maksoi 100e
"Ja eikun foordille uudelleenkoodaukseen, maksoi 100e "
Itse sain palvelun "kaupan päälle" kun ostin pariston heiltä... Toimeenpide kesti n. pari minuttia
- käy näin
Insert the ignition key and turn from position II (Ignition) to position 0 (All off) and back four times within three seconds.
Remove the ignition key. The locking control system is now in "learn mode" for the next 20 seconds and the red warning system LED (By the clock) stays on continuously to indicate this.
During the 20 seconds press one of the transmitter buttons. The remotes signal and code number is learned by the locking module and is indicated by flashing the warning system LED.
Wait until learn mode times out (20 seconds) or switch the ignition back to ON.- v o k u s
olet fiksu, kirjoita sama venäjäksi, että kadunmieskin ymmärtää.Voi helvetti, kun joillain on tarve pätemiseen.
- suomentaa
v o k u s kirjoitti:
olet fiksu, kirjoita sama venäjäksi, että kadunmieskin ymmärtää.Voi helvetti, kun joillain on tarve pätemiseen.
jotain suomi24 tampiota varten kun
tuo löytyy jostain brittiford sivuilta - suomennos
Niin eli suomennettuna: Avain virtalukkoon, ja käännät avainta 4 kertaa peräkkäin II-asennon (sytytysvirta päällä) ja 0-asennon välillä (0-2-0-2-0-2-0-2-0) ja otat avaimen pois virtalukosta. Tämä edellämainittu pitää tapahtua 3 sekunnin aikana.
Kun avain on otettu pois virtalukosta, pidät jotakin kaukosäätimen nappia pohjassa hetken, ja odottelet sen jälkeen n. puoli minuuttia. Avaimen pitäisi taas toimia. Tämä siis toimii ainakin mondeoissa, jossa RF-lähetin avaimessa (kuten focuksessa)
- että
saa edes joskus asiallisia viestejä täällä. mullakin hyytyi keskuslukituksen kauko, mutta yllä olevilla vinkeillä sain sen taas käyttöön. kiitokset siitä!
- Homma
Meillä kans sama juttu avaimen kans. Ohjeiden avulla saatiin se taas toimimaan. Kiitos vinkistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483