Identiteettivarkaus

Anonyymi-ap

Miksi firmat pitää niin heppoisia turvakärjestelyjä? Otin kuvan ajokortistani Fiksuvuokraus-palveluun ja ilmeisesti se on sieltä sitten vuotanut rikollisiin käsiin. Foksu-viokrauksella ei ole edes puhelinpalvelua, mistä tiedän etteivät he ole rikollisia? Pitäisi itse hommata väärennetty ajokortti, että uskaltaa ottaa siitä kuvan mihinkään.

164

3095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikeusministeri Henriksson: "Hallituksen tulee pohtia, voidaanko henkilötunnuksen vaihtamista nopeuttaa Vastaamon tietomurron uhrien auttamiseksi." (HS.fi)

      Valuuttakauppias: "Jos minun nimikaima töppöilee winkkarissa, julkaistakoon rikollisen sotu, osoite ja mielellään valokuvakin. Hymyillään kun tavataan."

      Hiihaa, hienoja näkemyksiä. Identiteettivarkaus ei ole Valuuttakauppiaan mukaan vakava asia, vaan jopa positiivinen asia. Ainakin tapahtumalla saa ja tulisi nauraa.

    • Kas , onko täällä tämä jonkinlainen winkkaripartiolaisten salainen kolo, jonne köyhtyneet koijarit voivat yhdessä kerääntyä itkemään maailman pahuutta ja omaa kovaa kohtaloaan sekä samalla syyttelemään minua?

      Oikea käsi pipsimittarin päällä pyydän teitä rehellisesti vastaamaan tähän kysymykseeni: minäkö se nusaisin teidän vähät rahanne?

      Jos minä oikein muistan, teillähän oli oma kerho, jonne ei köyhiä kaivattu? Sinne päästäkseen piti ensin löytää muutama tonni joko omalta tililtään, pankista, naapurin tililtä tai vanhan äitimuorin säästöistä. Vasta sitten pääsi liittymään Winclubin jäseneksi ja silloinkin vain sponsorin liittämänä.

      Mistä lähtien tämän maailman ahneiden ”pelimiesten” pohjaton tyhmyys on minun syytäni tai minun vastuullani?

      Saa vastata. ;)))

      • Anonyymi

        Hubaa tuo roolileikkisi. Voit poistaa toisen profiilisi ja keskittyä trollaamaan vain yhdellä.
        Tosin sullahan noita rekattuja sontalinkonimimerkkejä on useampia. Ihme vajukkipappa olet.


    • Anonyymi

      Minä en tuota Vincapitaa ole juurikaan lueskellut.
      Nyt kun on ajankohtaisena ongelmana Suomessa päästä ajantasalle että missä mennään oikeasti Suomessa nyt , niin miksi minä kuulen ulinaa ja vinkunaa jos yritänkin sisäistää että mikä tuossa Kailajärven hommassa meni pieleen?
      Onko juttu tapahtunut tällä vuosituhannella? Olisiko kellokoneisto pysähtynyt ja seisonut liian kauan paikallaan? Ruostunut peräti?

      • "...niin miksi minä kuulen ulinaa ja vinkunaa...".
        Winkkarin pipsimittari siellä vaan ottaa kierroksia. Taas on loistavat valuuttakauppakelit tulollaan. ;)


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        "...niin miksi minä kuulen ulinaa ja vinkunaa...".
        Winkkarin pipsimittari siellä vaan ottaa kierroksia. Taas on loistavat valuuttakauppakelit tulollaan. ;)

        Älä viitti pipsimittareista höpöttöö.
        Kukaan ei edes luota siihen etten ole rukannut oman vanhan autoni matkamittaria, ilmeisesti.
        Ajantasaistietojen keruu on ongelma. Pipsimittarreita saat itse ihmetellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitti pipsimittareista höpöttöö.
        Kukaan ei edes luota siihen etten ole rukannut oman vanhan autoni matkamittaria, ilmeisesti.
        Ajantasaistietojen keruu on ongelma. Pipsimittarreita saat itse ihmetellä.

        Juupajoella meni viikonloppuna mittarit nollille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juupajoella meni viikonloppuna mittarit nollille.

        Olet Juupajoen oma vähäpoika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet Juupajoen oma vähäpoika.

        Höpö, höpö. Luulet luutaa helikopteriksi. Ryhdistäytymisen aika on alkanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, höpö. Luulet luutaa helikopteriksi. Ryhdistäytymisen aika on alkanut.

        Ryhdistäytymisen aika jatkuu.
        Se koskee myös talousasioissa kompuroineita kansalaisia. Surullista, mutta elämä on ja elämä jatkuu.


    • Anonyymi

      ValkkuMoktarin katkeruus juontaa ajalta, kun sukulaismies puhui hänet ympäri sioittamaan Winkkariin. Molemmat hävisivät rahansa valtiolle ja siinä sitä onkin mukavat joulupöytäkeskustelut.

      Sopii väärentää piin desimaalit ja varastaa muiden verotiedot. Katkeruus velvoittaa.

      • Anonyymi

        Ei valuuttakauppias sijoitanut latiakaan.
        Ei ole tehnyt rikosilmoitustakaan, koska se olisi taannut rahat takaisin takuun .

        Kakkakatakkimies sanoi, ettei rahoja palauteta, kyllä ne vaan tuli mutta ilman korkoa.
        Jakamatta on vielä muutama miljoona, ne menee sitten valtion kirstuun.

        Nyt on huijareilla mahdollisuus tuomioiden purkuun ja saada näistä "palautus" miljoonista osa itselle takaisin, on hiukka kiire, nopeet syö hitaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei valuuttakauppias sijoitanut latiakaan.
        Ei ole tehnyt rikosilmoitustakaan, koska se olisi taannut rahat takaisin takuun .

        Kakkakatakkimies sanoi, ettei rahoja palauteta, kyllä ne vaan tuli mutta ilman korkoa.
        Jakamatta on vielä muutama miljoona, ne menee sitten valtion kirstuun.

        Nyt on huijareilla mahdollisuus tuomioiden purkuun ja saada näistä "palautus" miljoonista osa itselle takaisin, on hiukka kiire, nopeet syö hitaat.

        Olipa tuossa typerä ja paljon ihan höpöä sisältänyt teksti. Jopa Valkulta todellinen rimanalitus. On se katkeraa hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei valuuttakauppias sijoitanut latiakaan.
        Ei ole tehnyt rikosilmoitustakaan, koska se olisi taannut rahat takaisin takuun .

        Kakkakatakkimies sanoi, ettei rahoja palauteta, kyllä ne vaan tuli mutta ilman korkoa.
        Jakamatta on vielä muutama miljoona, ne menee sitten valtion kirstuun.

        Nyt on huijareilla mahdollisuus tuomioiden purkuun ja saada näistä "palautus" miljoonista osa itselle takaisin, on hiukka kiire, nopeet syö hitaat.

        Moktar-Valuuttakauppias: "Ei valuuttakauppias sijoitanut latiakaan."

        Eikö sioitanut?

        Valuuttakauppiaan ja hänen rahansa puhui mukaan sukulaismies, jolle hän on ikuisesti katkera. Rahat meni valtiolle, mutta "hienot" ja "mukavat" yhteiset muistot ja joulupöytäkeskustelut tuli tilalle. Oi niitä aikoja, kun katkeruus vielä oli arvossaan.


    • ”Valuuttakauppiaan ja hänen rahansa puhui mukaan sukulaismies….”

      https://yle.fi/aihe/a/20-10003500
      Ihmisen mieli on kumma kapistus. Mieltä järkyttävät traumaattiset tapaukset voivat johtaa siihen, että mieli kehittää valemuistoja. Ne ovat jonkinlaista mielen terapiaa ja lääkettä siihen, ettei nuppi vallan kosahda. Olet näemmä kehittänyt itsellesi tällaisen vääristymän, joka lääkitsee herkkää mieltäsi, ystäväni Trölli.

      Suon mielelläni sinulle tämän lohdun ja avun. Ymmärrän minä hätäsi, kun ulosotto vaan jatkuu ja jatkuu. Mazda on viety, muija lähtenyt ja sukulaiset naureskelevat selkäsi takana.

      Mitäs läksit, kikkelis kokkelis. ;)))

    • Anonyymi

      Pipsimittarisi sekoilee.
      (kikkeliskokkelis)
      Vastuuntuntoiset suomalaiset ovat huolissaan tämänaamuisesta Iltasanomien väitteestä: poliisi ei enää kykene huolehtimaan suomalaisten turvallisuudesta.
      Miten sinä voit myötävaikuttaa suomalaisten turvallisuudentunteen vahvistamiseen?
      Kikkeliskokkelis ei riitä.

    • Anonyymi

      "Valuuttakauppiaan ja hänen rahansa puhui mukaan sukulaismies, jolle hän on ikuisesti katkera. Rahat meni valtiolle, mutta "hienot" ja "mukavat" yhteiset muistot ja joulupöytäkeskustelut tuli tilalle. Oi niitä aikoja, kun katkeruus vielä oli arvossaan."

      Valkku vakuutti ja vannoi, että ei ole katkera sukulaismiehelle. Uskoo joka haluaa.

      • Toivotaan, että tämä fiktiosi edes hiukkasen helpottaa kurjaa oloasi. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Toivotaan, että tämä fiktiosi edes hiukkasen helpottaa kurjaa oloasi. ;)))

        Tuotatuota... En nyt mitään fiktiota ota kontolleni. En ole sinusta lukenut juurikaan mitään.

        Et ole huomannut sitä seikkaa, josta tämänpäiväinen Iltalehti kirjoitti.
        Eli vastuuntuntoiset suomalaiset ovat huolissaan siitä että poliisi on tavallaan nostanut kädet pystyyn sallimalla lehden kirjoittaa ettei poliisi enää pysty suojelemaan tavallisia suomalaisia tallaajia.
        Kuulutko nettimölyäjiin vai vastuuntuntoisiin suomalaisiin, joita poliisin ilmaisema huoli huolestuttaa? Saa vastata, ole hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotatuota... En nyt mitään fiktiota ota kontolleni. En ole sinusta lukenut juurikaan mitään.

        Et ole huomannut sitä seikkaa, josta tämänpäiväinen Iltalehti kirjoitti.
        Eli vastuuntuntoiset suomalaiset ovat huolissaan siitä että poliisi on tavallaan nostanut kädet pystyyn sallimalla lehden kirjoittaa ettei poliisi enää pysty suojelemaan tavallisia suomalaisia tallaajia.
        Kuulutko nettimölyäjiin vai vastuuntuntoisiin suomalaisiin, joita poliisin ilmaisema huoli huolestuttaa? Saa vastata, ole hyvä!

        Valuuttakauppias: "Jos minun nimikaima töppöilee winkkarissa, julkaistakoon rikollisen sotu, osoite ja mielellään valokuvakin. Hymyillään kun tavataan."

        Valuuttakauppias on aina kannattanut sitä, että ne, jotka töppäilevät, saavat ansionsa mukaan. Sen takia on vain hyväksi että netissä jaetaan henkilötunnuksia ja pankkitilitietoja.

        Jos hetu joutuu vääriin käsiin jaettavaksi, tietää silloin, että on tullut mokailtua. Näin Valkku on meitä muita opettanut.


    • Anonyymi

      "Valkku vakuutti ja vannoi, että ei ole katkera sukulaismiehelle. Uskoo joka haluaa."

      No molemmat hävisivät rahansa, se oli heille sukulaismielessä positiivista.

    • Anonyymi

      >>>> Valkku jatkaa: "Sillä eihän viranomainen suorittaessaan lain mukaista tehtäväänsä voi mitenkään rikkoa tietosuojalakia. Kas kun viranomaisen on toimittava vain lain mukaisesti eikä siinä voi säveltää Aimon toivomia mustalla tussilla maalailuja, vaikka haluja ehkä olisi. Kuulustelukertomuksia on julkaistu vain siltä osin ja vain siinä laajuudessa, kuin on ollut tarpeellista tämän asian ratkaisemiseksi. Se on tällaista, että kun rikoksen teosta kärähtää, kyllä se nimikin julki tulee. Kikkeliskokkelis, mitäs läksit. Asia numero yksi on se, että julkinen asiakirja on julkinen asiakirja." <<<<

      Valuuttakauppias halusi siis kertoa, että 3250 ihmisen koko nimi, muuntelematon syntymäaika ja koko henkilötunnus, koko osoite, puhelinnumero sekä täydellinen pankkitilin numero on ollut PAKKO myydä ja julkaista. Ei siis ollut muita mahdollisuuksia.

      Kikkeliskokkelis - eipä tehdä asioita enää samalla tavalla, vaikka Moktar niin haluaisi vieläkin. Poliisilla on ja oli myös aikaisemmin mahdollisuus toimia toisin, mutta koska poliisi pystyi julkaisemaan täydelliset henkilötiedot, se myös julkaisi. Olihan ennenkin kirkkojen eteisessä häpeäpaalu.

      Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Valkku sen sijaan kaipaa vanhoja hyviä aikoja, jolloin koulu- ja työpaikkakiusaaminen oli suotavaa, armeijassa simputtaminen sallittua ja hyve sekä henkilötietojen julkaiseminen mahdollista - sehän oli osa rangaistusta vaikka henkilö olisikin ollut syytön. Nyt syyttömiä oli tosin vain 3244 kpl , kun syyllisiä oli peräti kuusi.

      Kun on pelolla ja pellolla kasvatettu, sellaisena myös elää, on Valkku todennut omasta elämästään. Ei käy kateeksi tuota karvareuhkamiestä.

      • Anonyymi

        Jep.


    • Anonyymi

      Ei uskoisi, että 15 vuotta vanha juttu jossa sijoittajat menetti rahansa huijareille, aiheuttaa näin suuria tunteita.

      Asioista pitäsisi päästä yli, olisiko aika jo Wincaput elokuvalle, kirjoja on julkaistu useita, niitä voi löytää divareiden alelaatikoista, kun asia ei kiinosta 99.9999 % kansasta. Asia on taputeltu.

      • Anonyymi

        Sinisellä nikillä, Valkku, sinisellä vaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinisellä nikillä, Valkku, sinisellä vaan....

        Ulkoministerin tiedotustilaisuudessakin vilkkuu sininen, juuri nyt.
        Ohimenevää värioppia...


      • Anonyymi

        Wincaput on tosiaan jo taputeltu. Ja piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wincaput on tosiaan jo taputeltu. Ja piste.

        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauretaan yhdessä. ;)

        Mille me tällä kertaa nauretaan yhdessä? Nauretaanko Moktarille ja hänen mummolleen ja maahantulopolitiikalleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mille me tällä kertaa nauretaan yhdessä? Nauretaanko Moktarille ja hänen mummolleen ja maahantulopolitiikalleen?

        Moktarin Nuasjärven puhtaalle kuhalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mille me tällä kertaa nauretaan yhdessä? Nauretaanko Moktarille ja hänen mummolleen ja maahantulopolitiikalleen?

        Kyl se sopii jeh


    • Huomaan, että jälleen kerran taitamattomat ja tietämättömät torvelot intoutuvat huutelemaan minun nimissäni sijoitusvinkkejä. Lienee aika kerrata perusasiat.

      A. Älkää sijoittako velkarahalla.
      Aivan liian moni "sioittaja" kantoi klubiin pankista, sukulaisilta tai naapureilta kinuttua rahaa. Pöljimmät kantoivat klubiin lastensa säästötkin. Velkavipu on kuitenkin sellainen värkki, että se kopsahtaa aina ensimmäisenä sijoittajan omaan otsaan. Sitä pitää varoa.

      B. Tuotto ja riski ovat aina sidoksissa toisiinsa. Pörssisijoituksen pitkän aikavälin tuotto on n. 7-8%. Siihen on hyvä verrata sijoitusten tuottoa ja riskiä.

      Puheet satojen prosenttien vuosituotosta eivät ole tästä maailmasta. Jokainen saa toki pelata lottoa, mutta silloinkin pelipanoksen tulee olla suhteessa tuloihin ja varallisuuteen. Pelihulluudella ei ole mitään tekemistä sijoittamisen kanssa. Sijoittamisen lähtökohtana on lisätä varallisuutta ennustettavalla tavalla, ei menettää varoja.

      C. Kannattaa mieluummin kuunnella kauppakorkeakoulun rahoituksen professori Vesa Puttosen neuvoja sijoittamisesta kuin elämässään epäonnistuneen tissibaarin pitäjän antamia sijoitusvinkkejä.

      D. Kun muija otti mukulat ja lähti, ei kannata jäädä yksin itkemään elämän kovuutta. Peliongelmaasi saat apua täältä:
      https://thl.fi/fi/web/alkoholi-tupakka-ja-riippuvuudet/rahapelit/rahapeliongelman-hoito-ja-tuki/apua-rahapeliongelmaan

      E. Lopuksi vielä sijoitusvinkki
      Pörssikurssit ovat olleet alhaalla tovin aikaa. Nyt kannattaa ostaa vakavaraisen yhtiön osakkeita. Itse ostin viime viikolla hieman Koneen osakkeita. Arvioisin, että nousupotentiaali on 20 -30% muutaman seuraavan vuoden aikana. ;)

      • Anonyymi

        Yleensä, kun tekee juuri päin vastoin kuin Moktar-Valkku haluaa tehtäväksi, asiat onnistuu.

        Tuo heppu kuvittelee olevansa kaikkien asioiden asiantuntija, erityisesti lain ja oikeuden, tekniikan, sijoittamisen, ympäristön, metsästyksen ja kalastuksen, politiikan sekä varsinkin maahanmuuton. Tälle asialle me tietenkin nauramme yhdessä varsinaisen räkänaurun! 😆

        Heppu on vain kolmen asian asiantuntija: minä, minä ja minä itse.


      • Anonyymi

        Hyvä kommentti Valuuttakauppiaalta
        Luulen ettei hän ehkä olekaan koskaan ollut karvareuhkamies Moktar Gubta.
        Voin tietysti olla väärässäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommentti Valuuttakauppiaalta
        Luulen ettei hän ehkä olekaan koskaan ollut karvareuhkamies Moktar Gubta.
        Voin tietysti olla väärässäkin.

        Ehkä Moktar on se Valkun sukulaismies, jonka kanssa he yhdessä sioittivat Wincapitaan.


      • Anonyymi

        Suksihan sinäkin MoktarValkku lähimpään metsään manillaköytesi mukanasi. Leppoisaa reissua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommentti Valuuttakauppiaalta
        Luulen ettei hän ehkä olekaan koskaan ollut karvareuhkamies Moktar Gubta.
        Voin tietysti olla väärässäkin.

        Valitettavasti olet väärässä, luulosi ei ole tiedon väärti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommentti Valuuttakauppiaalta
        Luulen ettei hän ehkä olekaan koskaan ollut karvareuhkamies Moktar Gubta.
        Voin tietysti olla väärässäkin.

        Sinisellä nikillä, ValkkuMoktar, sinisellä vaan lupasit kirjoittaa...


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommentti Valuuttakauppiaalta
        Luulen ettei hän ehkä olekaan koskaan ollut karvareuhkamies Moktar Gubta.
        Voin tietysti olla väärässäkin.

        Noinko se dementia vaikuttaa?
        https://postimg.cc/DJSj1ZBv
        Surullista sellainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suksihan sinäkin MoktarValkku lähimpään metsään manillaköytesi mukanasi. Leppoisaa reissua.

        En voi.

        Kirjallisten lähteiden mukaan sotamies Joose Keppilä vei sen köyden. Myöhemmin Joosen vaimo katkoin köyden metrin pätkiksi. Köyden pätkät on tietojeni mukaan haudattu tunkioon. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        En voi.

        Kirjallisten lähteiden mukaan sotamies Joose Keppilä vei sen köyden. Myöhemmin Joosen vaimo katkoin köyden metrin pätkiksi. Köyden pätkät on tietojeni mukaan haudattu tunkioon. ;)))

        Juttusi ei kiinnosta ketään. Olet valehtelija, kyllä kaupasta köyttä löytyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juttusi ei kiinnosta ketään. Olet valehtelija, kyllä kaupasta köyttä löytyy.

        "...kyllä kaupasta köyttä löytyy."
        Kyse olikin manillaköydestä.

        Luonnonkuituköysiä tuskin löytyy rautakaupasta. Tilaamalla manillaköyttä vielä saa. Perinneveneilijät näitä vielä käyttävät. Jos vene on viimeisen päälle ahvenanmaalainen postivene, siihen ei punaiset muoviköydet oikein sovi. ;)


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        En voi.

        Kirjallisten lähteiden mukaan sotamies Joose Keppilä vei sen köyden. Myöhemmin Joosen vaimo katkoin köyden metrin pätkiksi. Köyden pätkät on tietojeni mukaan haudattu tunkioon. ;)))

        Epäilen että Soraisen ja Marjakeisarikin välinen sopimus viulusta hiertää suomalaisia enemmän kuin veneen hamppu- tai tekokuituköydet


    • Anonyymi

      MoktarValkku yrittää hädissään vääntää sutkina vitsiä asiasta. Trolli mikä trolli, ja sekundatyyppi.
      1 hit.

    • Anonyymi

      Tummelia ja manillaköyttä aina auliisti muille tarjonneena lestavelttokelli ei uskalla omaa naruaan käyttää hyödykseen.

      • Anonyymi

        Eikä kelpuuta hamppuköyttä. Oikea vellihousu se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kelpuuta hamppuköyttä. Oikea vellihousu se on.

        Olisko sulla köydelle käyttöä kun lääkitys ei näytä auttavan.

        Hirressä ensimmäiset 2 minuuttia on hankalia, mutta kyllä se siitä helpottaa. Suosittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko sulla köydelle käyttöä kun lääkitys ei näytä auttavan.

        Hirressä ensimmäiset 2 minuuttia on hankalia, mutta kyllä se siitä helpottaa. Suosittelen.

        Älä nyt Valkku hermoile, vaan pane materiaali hankintaan. Kyllä tuollaiselle vellihousulle hamppuköysi välttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko sulla köydelle käyttöä kun lääkitys ei näytä auttavan.

        Hirressä ensimmäiset 2 minuuttia on hankalia, mutta kyllä se siitä helpottaa. Suosittelen.

        Omakohtaisesti asian kokeneena epäonnistuit.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ohutta tosin, mutta pimpulareuhkakenokaulalle juuri sopiva, jos omansa on kiljupäissään kadottanut saunapolulleen.


      • " Kaupasta saa"

        -Ei tämän myymälän valikoimassa
        Itse ajattelen niin, että minimivaatimus järjelliselle kirjoittamiselle on se, että kirjoittaja on lukenut ja ymmärtänyt edes omat viitteensä. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        " Kaupasta saa"

        -Ei tämän myymälän valikoimassa
        Itse ajattelen niin, että minimivaatimus järjelliselle kirjoittamiselle on se, että kirjoittaja on lukenut ja ymmärtänyt edes omat viitteensä. ;)))

        Kyllä sen etsimäsi muiden toivomana löydät.


      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eli taas körtti-lesta-rauhansananen valehteli väittämällä, että sotamies Joose Keppilä vei köyden. Saattoi viedä yhden köyden, mutta ei se talo tai maailma siihen kaadu. Turha on siis Moktarin vedota siihen, ettei manillaa ole saatavilla. Jos olisit halunnut, olisit sen löytänyt itsekin; nyt sinua on autettu asiassasi tarpeeksi. Tee se, mitä kehotit jo reilu kymmenen vuotta sitten lähimmäisiäsi tekemään. Myös sukulaismies tukee sinua päätöksessäsi. Tsemppiä.


      • "Kierretty 3 päinen karkeapintainen ja öljytty luonnonköysi. Öljytyn pinnan vuoksi tätä köyttä ei suositella sisustuskäyttöön."
        Tämä on hyvä.

        Sieluni silmin näen talvisen tukkimetsän, pankkoreet ja pakkasessa höyryävän hevosen hengityksen. Vaan menneet ovat hevoset, pokasahat, kirveet ja jätkäpojat. Moto siellä metsässä yksinään möyryää kuin järjetön luontokappale.

        Hyvin te googlaatte, kiitos siitä. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        "Kierretty 3 päinen karkeapintainen ja öljytty luonnonköysi. Öljytyn pinnan vuoksi tätä köyttä ei suositella sisustuskäyttöön."
        Tämä on hyvä.

        Sieluni silmin näen talvisen tukkimetsän, pankkoreet ja pakkasessa höyryävän hevosen hengityksen. Vaan menneet ovat hevoset, pokasahat, kirveet ja jätkäpojat. Moto siellä metsässä yksinään möyryää kuin järjetön luontokappale.

        Hyvin te googlaatte, kiitos siitä. ;)))

        Mene nyt jo kauppaan, se on kaikkien toive.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene nyt jo kauppaan, se on kaikkien toive.

        Tai yritä löytää menneisyydestäsi se hetki jolloin huomasit omassa argumentinnissa jonkin virheen.
        Minä tein sen taas tänään ja ongelmat ovat edelleen samat mutta oma sukulaset hyssyttelevät, puolesta tai vastaan.


    • Anonyymi

      "Manillaköysi on valmistettu Abaca-luonnonkuidusta, joka on väriltään tummempaa kuin sisal. Soveltuu esimerkiksi veneilyyn. Yhdessä kiepissä 24 mm manillaa on noin 26,3 kg ja 110 m. Vetomurtolujuus 3850 kg. Yhdessä kilossa on noin 4 täyttä metriä.

      Älä MGValkku ulise paIIinaamana taas, vaan hae oma köytesi Vantaan Taloon.com-myymälästä, Palvelumyymälä Tammisto.
      Löytyy hyllystä.

      • Anonyymi

        Tämä on hyvä ohje.
        Käytännöllinen, kun ne omat mokat kaikille on se rajanveto.
        Psykiatritkin lakoovat kuin eilinen luoko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvä ohje.
        Käytännöllinen, kun ne omat mokat kaikille on se rajanveto.
        Psykiatritkin lakoovat kuin eilinen luoko.

        "Käytännöllinen, kun ne omat mokat kaikille on se rajanveto."

        Moktarin kohdalla ongelma on se, että vika on aina muissa. Pahaa oloaan uliseva MGValkku paIIinaamana ei ole koskaan tehnyt virhettä. Valkkumoktar totesi jo vuosia sitten, että mummonsa ja uskonsa kasvatti hänet täydelliseksi, virheettömäksi. Sana anteeksi, tai olen pahoillani, ei kuulu hänen sanavalikoimaansa, sillä miksi täydellinen pyytäisi anteeksi mitään, koska virheet ovat kohdallansa mahdottomia.

        Kerran MG-Valkku tosin totesi, että hän on pahoillaan muiden puolesta, sillä he ovat niin pahasti väärässä. Asia taisi koskea sitä, kun Winkkarissa henkilötunnukset ja pankkitilitiedot pantiin vapaaseen myyntiin, koska se oli ainoa oikea tapa. Sen jälkeen tunnettujen jäsenten valokuvat julkaistiin yhteisen hyvän nimissä, jolloin Valkku hakkasi hykerrellen ja innoissaan karvaisia käsiään yhteen, koska tuollainen asia on vain moderni häpeäpaalu. Oppivatpahan käyttäytymään, jos oppivat.

        Valkku lopetti yhteenvedollaan, jossa hän mainitsi, että jos hän joskus tahallaan valehtelisikin tai väärentäisi omia tietojaan, taitojaan tai asioita yleensä, kyseessä on joka tapauksessa jonkun muun tekemä virhe. Häntä ei pidä syyllistää siitä, että muiden kirjoittajien ymmärrys ja näkemykset ovat vajaita. Maailma ei ole koskaan täydellinen - omien puheidensa mukaan Moktar on. Minä, minä ja minä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Käytännöllinen, kun ne omat mokat kaikille on se rajanveto."

        Moktarin kohdalla ongelma on se, että vika on aina muissa. Pahaa oloaan uliseva MGValkku paIIinaamana ei ole koskaan tehnyt virhettä. Valkkumoktar totesi jo vuosia sitten, että mummonsa ja uskonsa kasvatti hänet täydelliseksi, virheettömäksi. Sana anteeksi, tai olen pahoillani, ei kuulu hänen sanavalikoimaansa, sillä miksi täydellinen pyytäisi anteeksi mitään, koska virheet ovat kohdallansa mahdottomia.

        Kerran MG-Valkku tosin totesi, että hän on pahoillaan muiden puolesta, sillä he ovat niin pahasti väärässä. Asia taisi koskea sitä, kun Winkkarissa henkilötunnukset ja pankkitilitiedot pantiin vapaaseen myyntiin, koska se oli ainoa oikea tapa. Sen jälkeen tunnettujen jäsenten valokuvat julkaistiin yhteisen hyvän nimissä, jolloin Valkku hakkasi hykerrellen ja innoissaan karvaisia käsiään yhteen, koska tuollainen asia on vain moderni häpeäpaalu. Oppivatpahan käyttäytymään, jos oppivat.

        Valkku lopetti yhteenvedollaan, jossa hän mainitsi, että jos hän joskus tahallaan valehtelisikin tai väärentäisi omia tietojaan, taitojaan tai asioita yleensä, kyseessä on joka tapauksessa jonkun muun tekemä virhe. Häntä ei pidä syyllistää siitä, että muiden kirjoittajien ymmärrys ja näkemykset ovat vajaita. Maailma ei ole koskaan täydellinen - omien puheidensa mukaan Moktar on. Minä, minä ja minä itse.

        Valkku väärensi piin desimaalit, koska se oli kaikkien yhteinen etu.

        Valkku varasti erään henkilön verotiedot ja esitti ne ominaan. ValkkuMoktar teki sen omien puheidensa mukaan pelkästään opetustarkoituksessa.

        Mitään ilkeyttä tai vääryyttä Valkku ei ole koskaan sietänyt tai harjoittanut. Hänelle vertaileva sana koulukiusaaminen on tuntematon käsite ja työpaikkakiusaaminen on hänelle puolestaan kirosana. Moktar on kuvaillut muualla itseään siten, että hän on hieno, varakas ja arvostettu mies. Herrasmies isolla H:lla, yhteiskunnan tukipilari. Muut toki voivat olla eri mieltä, mutta muiden mielipiteet eivät Valkkua kiinnosta. Näin mummo ja uskonto häntä jo lapsena opettivat.


      • Anonyymi

        Kokeile ensin, kiikussa on hyvä olla, ei rasitu polla, wincaputt istumista nolla,.

        Pulustaja istuu kodis ja lompakko kärpäslätkänä, ainut mikä toimii on katkeruus, kun ei tullut rikkauksia, syy Adan, valkun, sallan, appelsiinin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile ensin, kiikussa on hyvä olla, ei rasitu polla, wincaputt istumista nolla,.

        Pulustaja istuu kodis ja lompakko kärpäslätkänä, ainut mikä toimii on katkeruus, kun ei tullut rikkauksia, syy Adan, valkun, sallan, appelsiinin..

        Älä Moktar selitä turhaa! Taas sininen väri unohtui.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä Moktar selitä turhaa! Taas sininen väri unohtui.

        Eihän toki. Sininen fontti, kuva ja kirjoitustaitoni ovat edelleenkin ennallaan.

        Haukut väärää puuta kuten vanhuudenhöperö lintukoira. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Eihän toki. Sininen fontti, kuva ja kirjoitustaitoni ovat edelleenkin ennallaan.

        Haukut väärää puuta kuten vanhuudenhöperö lintukoira. ;)))

        Mene nyt jo ostoksille, osoite on annettu. Pliis.


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Eihän toki. Sininen fontti, kuva ja kirjoitustaitoni ovat edelleenkin ennallaan.

        Haukut väärää puuta kuten vanhuudenhöperö lintukoira. ;)))

        Älä turhaan kehu itseäsi, sekundaa se vaan on MoktarValkun kirjoittelu. Kovin otat aina nenuusi.


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Eihän toki. Sininen fontti, kuva ja kirjoitustaitoni ovat edelleenkin ennallaan.

        Haukut väärää puuta kuten vanhuudenhöperö lintukoira. ;)))

        Mutta et ymmärrä höökösen pöläystä binauraalisesta äänestä siitäkään huomimatta että se piti "keksiä" juuri Wincapitatyyppisten rikosten takia.

        Tuolla tasolla johdat HARHAAN influenssereita. Ja influensserit ovat ja pysyvät kansakunnan kasvavana voimavarana.
        Boomerit rapistuvat, se on luonnollista kehitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta et ymmärrä höökösen pöläystä binauraalisesta äänestä siitäkään huomimatta että se piti "keksiä" juuri Wincapitatyyppisten rikosten takia.

        Tuolla tasolla johdat HARHAAN influenssereita. Ja influensserit ovat ja pysyvät kansakunnan kasvavana voimavarana.
        Boomerit rapistuvat, se on luonnollista kehitystä.

        Voitko sanoa tuon saman asian suomeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko sanoa tuon saman asian suomeksi.

        Sitä vaan, että Moktarin pitäisi jo olla matkalla kaupoille. Tuote on hänelle jo valmiiksi katsottu, vaikka oikeaoppinen käyttö jääkin lopulta hänen itsensä varaan. Tai köyden varaan. Siis molempien varaan.


    • Eivät kelvanneet sijoitusneuvoni pelihullulle. Normaali sijoitustoiminta on älyä ja kärsivällisyyttä vaativaa pitkäjänteistä toimintaan. Siihen ei liity suuria tunteita. Pelihullu ei saa tavallisesta sijoitustoiminnasta addiktionsa vaatimia nopeita palkintoja ja rangaistuksia.

      Sijoitustoiminnan sijaan täällä on jankutettu köysitä, nauruista ja Tummelista. Ymmärrän tämänkin näkökannan. Sydämen kyllyydestä suu puhuu.

      Minulla ei kuitenkaan ole itsetuhoisia ajatuksia, enkä siten ole kiinnostunut köysitempuista. Toisin on sinulla, jolla muija ja mukulat ovat lähteneet lätkimään, vouti vierailee kerran viikossa vuokrayksiön ovella ja appiukko jaksaa jankuttaa siitä kolmen tonnin lainasta, jonka tyhmyyttäsi suttasit klubiin.

      Evoluution on armoton, tyhmän eväät syödään ensin. Sitä se vaan oli. ;)))

      • Anonyymi

        Mene nyt jo kaupoille, nettikin toimii, tuotetta löytyy. Valehtelusi läpi on jo aikaa sitten nähty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene nyt jo kaupoille, nettikin toimii, tuotetta löytyy. Valehtelusi läpi on jo aikaa sitten nähty.

        Jankuti jankuti - jospa yrittäisit kasvaa aikuiseksi. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Jankuti jankuti - jospa yrittäisit kasvaa aikuiseksi. ;)))

        Sinä et siihen ole itse kyennyt, useammallakaan trollihahmollasi, etkä kykene. Ihme hiippari.


      • Anonyymi

        Kerrohan, trolli, miksi sinä et opi kirjoittamaan?
        Kuin apukoululaisen tekemää tekstiä suollat.


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa Valuuttakauppiaan näkemys anonyymin kirjoittajan identiteetistä?
      Minä en usko pätkääkäänValuuttakauppiaan kuvauksesta, miten kurjaa anonyymin elämä on.

    • Anonyymi

      Valkkua ei kiinnosta mitkään ikävät identiteettivarkaudet, sillä ne ovat hänen sanojensa mukaan vain positiivisia.

      • Anonyymi

        Suhmuroijat ovat söhränneet kaiken syteen ja saveen.
        Ei synn y lasta, ei paskaa.


    • Anonyymi

      Valkkumoktaria vihataan kaikkialla, missä hän kirjoittaakaan. Valkku väärensi piin desimaalit ja varasti toisen henkilön verotiedot, ja esitti ne ominaan. On Moktarilla näkemys myös mahdollisiin identiteettivarkausongelmiin.

      Oikeusministeri Henriksson: "Hallituksen tulee pohtia, voidaanko henkilötunnuksen vaihtamista nopeuttaa Vastaamon tietomurron uhrien auttamiseksi." (HS.fi)

      Valuuttakauppiaaalla oli kuitenkin ollut vastaus jo pitkään: "Jos minun nimikaima töppöilee winkkarissa, julkaistakoon rikollisen sotu, osoite ja mielellään valokuvakin. Rehellisesti ja vilpittömästi voin vakuuttaa, että nautin tilanteesta. Hyreksien ja hymyssä suin käyn nukkumaan, valoisalla miellellä herään uuteen aamuun. Maailmassa on luvassa paljon hyvää ja paljon naureskelun aihetta. Olin ahne ja tyhmä, ja minua vietiin kuin vesikelkkaa Kuopion torilla. Köyhällä on köyhän huvit, heippa taas. Hymyillään kun tavataan."

      TOISTETAAN:"... julkaistakoon rikollisen sotu, osoite ja mielellään valokuvakin. Rehellisesti ja vilpittömästi voin vakuuttaa, että nautin tilanteesta...."

      Moktar itse väittää olevansa hieno ja arvostettu sekä varakas mies, mutta kyllä muiden in silti häntä parasta vain halveksua.

      • Anonyymi

        Valuuttakauppias: "Kun kerran itse on liput liehuen ja setelitukko kourassa rynnännyt mukaan kusetukseen, vastatkoon kukin omalla nimellään seurauksista."

        Näin Valkku päätti antaa vahvan tukensa KRP:lle, kun DVD-levyt oli pantu myyntiin. Jäsenten ihan oma vika!

        Valuuttakauppias: "Kerroin jo aiemmin, että parempi se on, että siellä on sinun naamasi ja sotusi julki. Eipä sitten ole riskiä, että minua epäiltäisiin Winkkarijäsenyydestä."

        Todellinen Taivaan Isän ykkösedustaja tässä maassa. Mummonsa ja uskonsa kasvattama.


      • Anonyymi

        Montakohan kierrosta pitää samaa asiaa humpata, että Valuuttakauppiaalta saisi vastauksen tähän aikaa sitten esitettyyn kysymykseen...?

        -Olisiko sinulla, Valkku, antaa Vastaamon kiristyksen uhreille vastaavanlaisia lohdutuksen sanoja kuin annoit Winkkarin jäsenille?

        Ei ole Moktar lausunut mitään mummonsa ja uskonsa opettamia lohdun sanoja kiristyksen uhreille. Sellainen on identiteettivarkauksien ja Moktarin välinen suhde. Minä, minä ja minä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montakohan kierrosta pitää samaa asiaa humpata, että Valuuttakauppiaalta saisi vastauksen tähän aikaa sitten esitettyyn kysymykseen...?

        -Olisiko sinulla, Valkku, antaa Vastaamon kiristyksen uhreille vastaavanlaisia lohdutuksen sanoja kuin annoit Winkkarin jäsenille?

        Ei ole Moktar lausunut mitään mummonsa ja uskonsa opettamia lohdun sanoja kiristyksen uhreille. Sellainen on identiteettivarkauksien ja Moktarin välinen suhde. Minä, minä ja minä itse.

        Olisi hauska kuulla Moktarin sukulaismiehen näkemys asiaan. Kun kerta yhdessä Valkun kanssa puuhailivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi hauska kuulla Moktarin sukulaismiehen näkemys asiaan. Kun kerta yhdessä Valkun kanssa puuhailivat.

        Sannaa jumaloiva valkkumoktar hylkäsi kätensä murtaneen hammasmajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannaa jumaloiva valkkumoktar hylkäsi kätensä murtaneen hammasmajan.

        Rauhansananen. Mitä lie sitten tarkoittaakaan, mutta väärille teille on johtanut. Yhteiskunnan kannalta ei ole kyllä hyvää mainosta, mutta saattaa tapansa mukaan kyllä valehdellakin. Sielunvihollinen on tainnut napata siitä otteen, niin rumasti se puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannaa jumaloiva valkkumoktar hylkäsi kätensä murtaneen hammasmajan.

        Onko ValkkuMoktar sossu vai vihervassari? Puhuu silti välillä kuin hyväkin kokkari, mutta vihaa perussuomalaisia ja ihannoi kristillisdemokraatteja. Ei tiedä, onko se lintu vai kala.


    • ”Olisiko sinulla, Valkku, antaa Vastaamon kiristyksen uhreille vastaavanlaisia lohdutuksen sanoja”.
      On toki. Vallankin kun noin kauniisti pyysit.

      Tässä lohdutuksen sana Vastaamon tietomurron kohteiksi joutuneille:
      Olet joutunut rikoksen kohteeksi ja luottamuksellisia terveystietojasi on yritetty käyttää rikoksen välineenä. Rikos on törkeä ja loukkaa syvästi oikeudentuntoani. Kaikki myötätuntoni on sinun puolellasi. Hyvä uutinen on se, että teosta epäilty on nyt saatu kiinni. Oikeusvaltion toimii aina rikoksen uhrien puolesta rikoksen tekijää vastaan.

      Valuuttakauppias- oikeuden puolesta. ;)))

      • Anonyymi

        Oikeusministeri Henriksson: "Hallituksen tulee pohtia, voidaanko henkilötunnuksen vaihtamista nopeuttaa Vastaamon tietomurron uhrien auttamiseksi." (HS.fi)

        Valuuttakauppiaaalla oli kuitenkin ollut vastaus jo pitkään, kymmenen vuotta: "Jos minun nimikaima töppöilee winkkarissa, julkaistakoon rikollisen sotu, osoite ja mielellään valokuvakin. Rehellisesti ja vilpittömästi voin vakuuttaa, että nautin tilanteesta. Hyreksien ja hymyssä suin käyn nukkumaan, valoisalla miellellä herään uuteen aamuun. Maailmassa on luvassa paljon hyvää ja paljon naureskelun aihetta. Olin ahne ja tyhmä, ja minua vietiin kuin vesikelkkaa Kuopion torilla. Köyhällä on köyhän huvit, heippa taas. Hymyillään kun tavataan."

        Valuuttakauppias tänään: "Valuuttakauppias- oikeuden puolesta."

        On hienoa nähdä, miten aika on kuluttanut sekä rusot Moktarin poskista että rosot Moktarin teksteistä. Oli hienoa kuulla tuosta pehmeästä tekstistä, että Valuuttakauppias esiintyy nykyisin oikeuden puolesta.


    • Vertaillaan nyt hieman tapauksia.

      A. Tietovuodon kohde
      Vastaamon asiakas joutui tietomurron uhriksi hoitaessaan terveyttään. Winkkarin asiakas sai henkilötietonsa julki osallistuessaan ahneuttaan rikolliseen toimintaan.

      B. Lakiviitteet
      https://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1992/19920785
      13 § Potilasasiakirjoihin sisältyvien tietojen salassapito
      ”Potilasasiakirjoihin sisältyvät tiedot ovat salassapidettäviä”
      Vastaamon asiakkaan terveystiedot ja henkilöllisyys ovat lain mukaan pidettävä salassa.

      https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2007/20070381
      1 § Julkisuusperiaate
      ”Oikeudenkäynti ja oikeudenkäyntiasiakirjat ovat julkisia, jollei tässä laissa toisin säädetä.”
      Winkkarin jäsenen nimi, osoite ja toilailut klubissa ovat julkista tietoa heti, kun asia tulee esille oikeudenkäynnissä. Laki ei erittele rikoksen uhria, todistajaa tai rikoksesta syytettyä julkisuuden suhteen eriarvoiseen asemaan.

      C. Henkilöntunnuksen julkisuudesta
      https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1999/19990621
      Henkilötunnusta ei ole säädetty erikseen salassapidettäväksi. KKO:n ennakkopäätöksen mukaan (KKO:2004:15) viranomainen voi peittää asiakirjasta henkilötunnusten loppuosan, vaikka asiakirja muuten olisikin julkinen. Tämä on hyvä ja ymmärrettävä käytäntö.


      D. Julkaiseva taho
      Vastaamon asiakkaan nimiä ja potilaskertomuksia julkaisi rikollinen. Julkaisijaa epäillään rikoksesta.

      Winkkarin jäsenen nimiä ja osoitetietoja julkaisi poliisi viran velvoittamana. Poliisi sai oikeuskanslerin huomautuksen siitä, että hetuja ei oltu peitetty muuten julkisesta asiakirjasta.

      Edellä olevan tarkastelun perustella voimme nyt yhdessä todeta, että Winkkarin vertailu Vastaamoon on lopultakin vain kovin lapsellinen yritys uhriutua.

      Mitäs läksit. ;)))

      • Koska asiat tuppaavat ajan oloon unohtumaan, kerrataanpa vielä yhdessä, mitä mieltä oikeuskanslerinvirasto oli siitä, että poliisi julkaisi WinCapitan esitutkinta-aineistoa CD-levyllä ja vieläpä kauppasi levyä kuin helppoheikki rukkaisia.

        https://oikeuskansleri.fi/documents/1428954/105838907/okv_249_1_2011.pdf/73728bc3-f0bf-8d83-4c09-5d5c190125ab/okv_249_1_2011.pdf?t=1642143327678
        ”Asiassa saatuun selvitykseen viitaten katson, että keskusrikospoliisi ei ole menetellyt kantelussa tarkoitetun WinCapitan esitutkinta-aineiston julkiseksi tulon ajankohdan osalta lainvastaisella tavalla...Käytettävissäni olevan selvityksen perusteella minulla ei ole aihetta epäillä, että keskusrikospoliisi olisi esitutkinta-aineiston julkiseksi tulon laajuutta määrittäessään ylittänyt harkintavaltansa tai menetellyt muuten lainvastaisesti.”

        Näin se vaan on. Laillinen oli laillista silloin ja yhtä laillista se on tänäänkin.

        On hyvä, että minua ei vieläkään voida epäillä Winkkarin jäsenyydestä. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Koska asiat tuppaavat ajan oloon unohtumaan, kerrataanpa vielä yhdessä, mitä mieltä oikeuskanslerinvirasto oli siitä, että poliisi julkaisi WinCapitan esitutkinta-aineistoa CD-levyllä ja vieläpä kauppasi levyä kuin helppoheikki rukkaisia.

        https://oikeuskansleri.fi/documents/1428954/105838907/okv_249_1_2011.pdf/73728bc3-f0bf-8d83-4c09-5d5c190125ab/okv_249_1_2011.pdf?t=1642143327678
        ”Asiassa saatuun selvitykseen viitaten katson, että keskusrikospoliisi ei ole menetellyt kantelussa tarkoitetun WinCapitan esitutkinta-aineiston julkiseksi tulon ajankohdan osalta lainvastaisella tavalla...Käytettävissäni olevan selvityksen perusteella minulla ei ole aihetta epäillä, että keskusrikospoliisi olisi esitutkinta-aineiston julkiseksi tulon laajuutta määrittäessään ylittänyt harkintavaltansa tai menetellyt muuten lainvastaisesti.”

        Näin se vaan on. Laillinen oli laillista silloin ja yhtä laillista se on tänäänkin.

        On hyvä, että minua ei vieläkään voida epäillä Winkkarin jäsenyydestä. ;)))

        Eipä kerrata. Kerrotaan et eteläTurkista on löytynyt 6000 kuolonuhria.
        Kuinkahan paljon luku nousee tänään?


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Koska asiat tuppaavat ajan oloon unohtumaan, kerrataanpa vielä yhdessä, mitä mieltä oikeuskanslerinvirasto oli siitä, että poliisi julkaisi WinCapitan esitutkinta-aineistoa CD-levyllä ja vieläpä kauppasi levyä kuin helppoheikki rukkaisia.

        https://oikeuskansleri.fi/documents/1428954/105838907/okv_249_1_2011.pdf/73728bc3-f0bf-8d83-4c09-5d5c190125ab/okv_249_1_2011.pdf?t=1642143327678
        ”Asiassa saatuun selvitykseen viitaten katson, että keskusrikospoliisi ei ole menetellyt kantelussa tarkoitetun WinCapitan esitutkinta-aineiston julkiseksi tulon ajankohdan osalta lainvastaisella tavalla...Käytettävissäni olevan selvityksen perusteella minulla ei ole aihetta epäillä, että keskusrikospoliisi olisi esitutkinta-aineiston julkiseksi tulon laajuutta määrittäessään ylittänyt harkintavaltansa tai menetellyt muuten lainvastaisesti.”

        Näin se vaan on. Laillinen oli laillista silloin ja yhtä laillista se on tänäänkin.

        On hyvä, että minua ei vieläkään voida epäillä Winkkarin jäsenyydestä. ;)))

        > On hyvä, että minua ei vieläkään voida epäillä Winkkarin jäsenyydestä.

        Sukulaismiehesi kanssa olitte mitä ilmeisimmin jäseniä, ja yhdessä hävisitte rahanne valtiolle. Mikään muu ei voi selittää noin kamalaa katkeruutta Winkkaria ja sen jäseniä kohtaan. Mahdollisuus tietenkin on, että jäsenyys ja hävityt rahat olivat jonkun ydinperheen joukosta (lapset, puoliso, vanhemmat jne.). Valuuttakauppiaan "apinan raivolla" -hyökkäyksiä ja 20 - 30 000 viestiä aiheesta ei voi mitenkään muutoin selittää. Siis tietenkin pääpuolen sairaus pois lukien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > On hyvä, että minua ei vieläkään voida epäillä Winkkarin jäsenyydestä.

        Sukulaismiehesi kanssa olitte mitä ilmeisimmin jäseniä, ja yhdessä hävisitte rahanne valtiolle. Mikään muu ei voi selittää noin kamalaa katkeruutta Winkkaria ja sen jäseniä kohtaan. Mahdollisuus tietenkin on, että jäsenyys ja hävityt rahat olivat jonkun ydinperheen joukosta (lapset, puoliso, vanhemmat jne.). Valuuttakauppiaan "apinan raivolla" -hyökkäyksiä ja 20 - 30 000 viestiä aiheesta ei voi mitenkään muutoin selittää. Siis tietenkin pääpuolen sairaus pois lukien.

        Näin on.


    • Anonyymi

      "On hienoa nähdä, miten aika on kuluttanut sekä rusot Moktarin poskista että rosot Moktarin teksteistä. Oli hienoa kuulla tuosta pehmeästä tekstistä, että Valuuttakauppias esiintyy nykyisin oikeuden puolesta."

      Valkkumoktar on nykyisin melkoinen pehmo. Ennen vääryys, vääristely ja valehtelu olivat se asia, mitä hän kovasti kannatti.

    • Anonyymi

      Koska asiat tuppaavat ajan oloon unohtumaan, kerrataanpa vielä yhdessä:
      Heikosti ValkkuMG maahanmuuttoasiat hoitaa, talousrikoksiin ei tullut päätä eikä häntää, Winkkari vei omat ja velipoikansakin rahat, Talvivaaran asiat vierailevana asiantuntijana sotkettuaan ja Nuasjärven kuhat saastuttaessaan myös piin likiarvo meni väärennetyksi ansiostaan, ei rahkeet kuitenkaan riitä edes alaluokkalaisen tasolle kirjoittamisessa.
      Moktar.Gubta on vain trollausnimimerkki ja Moktar Gubta on karvahatusta vetäisty eli keksitty nimi.
      Suomessa ei ole kyseisen nimistä Suomen kansalaista eikä ulkomaillakaan Suomen kansalaisena.
      https://www.suomi24.fi/profiili/perseentervaaja
      https://www.suomi24.fi/profiili/MaailmanMatti
      https://www.suomi24.fi/profiili/Moktar.Gubta
      https://www.suomi24.fi/profiili/valuuttakauppias
      Vihapuheelle.Stoppia
      Valuuttakauppias
      MaailmanMatti
      Aavikon. ja Vuorten.
      Lautapäämies
      Rautalankakauppias
      Perseentervaaja
      Brynolf https://postimg.cc/DJSj1ZBv

      ja monen monta sataa muuta...

      • Anonyymi

        Useita kymmeniä tuhansia trollausviestejä ja sairaalloinen tarve tuoda itseään esille. Oleellista BrynolfMoktarille on kiusaamistarkoitus, riidan haastaminen ja huomion tavoittelu. Ellei kukaan välittäisi Moktarin viesteistä, Valkkumoktarin ajatukset kuolisivat omaan mahdottomuuteensa. Sen vuoksi Valkku osallistuu trollaamiseen vain foorumeilla, joissa on riittävästi hänen kanssaan eri mieltä olevia. Asiaa hänellä on tasan nolla prosenttia, ja vaikutusmahdolliuus ihan saman verran.


      • Vaikka nikkilogia muuten näyttääkin mielenkiintoiselta, se ei kuitenkaan vaikuta täysin tervepäisen harrastukselta. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Vaikka nikkilogia muuten näyttääkin mielenkiintoiselta, se ei kuitenkaan vaikuta täysin tervepäisen harrastukselta. ;)))

        Sinä et terveen papereita omista.


      • Anonyymi

        Tuo on tiedetty jo kauan. Pimpula pakenee nikkiensä suojiin, maahanmuuttopalstalle öykkäröimään ja anonyyminäkin trollaamaan tylsyyttään julistaen.


    • Anonyymi

      Miksi tuhatnikki on kiero vässykkä?

      • Tässä se nähtiin taas: nikkilogia kyllä nopeasti kypsyttää paksunkin lantun.:)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Tässä se nähtiin taas: nikkilogia kyllä nopeasti kypsyttää paksunkin lantun.:)))

        Kerro lisää siitä kun väärensit piin desimaalit.

        Kerro siitä kun varastit toisen ihmisen verotiedot ja esitit ne ominasi.

        Oletko aina ollut väärentelevä valehtelija?


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Tässä se nähtiin taas: nikkilogia kyllä nopeasti kypsyttää paksunkin lantun.:)))

        Nopeasti kypsyit.


      • Anonyymi

        Tuhatnikki vastaa sekavia kupolistaan soperrellen ja hymiöllä.
        Että ihan lanttuaan kehuu, ruokalaji sekin Brynolfilla.


    • Anonyymi

      Valkku piti hyvänä sitä, että Wincapitassa henkilötunnukset olivat vapaasti myynnissä. Se oli pelkästään rangaistusmielessä kaikille kohtuullista.

      • Anonyymi

        Henkilötunnuksen myynti on rangaistus ?

        Kuka käyttäisi uuvatti Wincaputin jäsenen henkilötunnusta, mihin sitä voisi käyttää ?

        Laittakaa nyt jo se korkki kiinni !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilötunnuksen myynti on rangaistus ?

        Kuka käyttäisi uuvatti Wincaputin jäsenen henkilötunnusta, mihin sitä voisi käyttää ?

        Laittakaa nyt jo se korkki kiinni !

        Sinisellä nikillä, Valkku, sinisellä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilötunnuksen myynti on rangaistus ?

        Kuka käyttäisi uuvatti Wincaputin jäsenen henkilötunnusta, mihin sitä voisi käyttää ?

        Laittakaa nyt jo se korkki kiinni !

        Tuhatnikkinen kiero vässykkä unohti taas sinisen värin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuhatnikkinen kiero vässykkä unohti taas sinisen värin.

        Tässähän se sininen fontti on ja on myös kuva. Enhän minä näitä ole kadottanut.

        Muistatkos, kun aiemmin jo kerroin sinulle, että varas ei jaksa mitenkään ymmärtää sitä, että maailmassa on myös rehellisiä ihmisiä. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Tässähän se sininen fontti on ja on myös kuva. Enhän minä näitä ole kadottanut.

        Muistatkos, kun aiemmin jo kerroin sinulle, että varas ei jaksa mitenkään ymmärtää sitä, että maailmassa on myös rehellisiä ihmisiä. ;)))

        Älä jatkossa ohita asiallisia kysymyksiä ja aihepiirejä, ethän?

        Kerro lisää siitä kun väärensit piin desimaalit.

        Kerro siitä kun varastit toisen ihmisen verotiedot ja esitit ne ominasi.

        Oletko aina ollut väärentelevä valehtelija?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä jatkossa ohita asiallisia kysymyksiä ja aihepiirejä, ethän?

        Kerro lisää siitä kun väärensit piin desimaalit.

        Kerro siitä kun varastit toisen ihmisen verotiedot ja esitit ne ominasi.

        Oletko aina ollut väärentelevä valehtelija?

        Sinulla on vilkas mielikuvitus. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Sinulla on vilkas mielikuvitus. ;)))

        Kerro lisää siitä kun väärensit piin desimaalit.

        Kerro siitä kun varastit toisen ihmisen verotiedot ja esitit ne ominasi.

        Oletko aina ollut väärentelevä valehtelija?

        Tuo olisi kiinnostavaa kuulla.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Moktarilla on tarvikehankinnat kesken, vaikka kaikki ovat asiaa toivoneet. Materiaalia on saatavissa paikan päällä kaupassa sekä netin välityksellä.

      • Anonyymi

        Materiaalin pysyvyys voi olla ongelma, sillä kaverihan on liukas kuin ankerias tai liero. Niljakas otus saattaa luikahtaa läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Materiaalin pysyvyys voi olla ongelma, sillä kaverihan on liukas kuin ankerias tai liero. Niljakas otus saattaa luikahtaa läpi.

        🤣😃☝☝👌


    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
      Ei tuo Moktar häpeä yhtään temppujaan...

    • Anonyymi

      Meinaako winkkarin sioittajilta palaa hihat?

      • Anonyymi

        Sinisellä, ValkkuMG, vain sinisellä nikillä lupasit kirjoittaa.


      • Anonyymi

        Valkku, sinisellä nikillä taas seuraavaksi, koska lupasit.

        Ps. Muista hengittää välillä, on ne maahantuloasiat ja piin desimaalien selvitysasiat olleet sinulle niin raskaita. Terveisiä sukulaismiehellesi, joka hävisi Winkkariin kaikki yhteiset rahanne.


    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

      Kovasti tuntuu menneen valkkumoktarin ihon alle.

      • Anonyymi

        Sinähän niistä olet tehnyt eniten poistoja, poistot on julkista tietoa !

        Tässä lista:
        Sama IP/mac 12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän niistä olet tehnyt eniten poistoja, poistot on julkista tietoa !

        Tässä lista:
        Sama IP/mac 12

        Älä Valkku höpise löpöä.


    • "Älä Valkku höpise löpöä."
      Eikös me sovittu jo vuosia sitten, että sinä osaat tunnistaa kirjoittajat pelkästään kirjoitustyylin perusteella? Itse myönsin nöyrästi, että minulla ei tätä taitoa ole, enkä siten edes yritä luokitella anonyymejä pellejä pelkän hajun tai kirjoitustyylin perusteella.

      Pelkästään sinun luokittele-urakkaasi helpottamaan sovimme silloin, että minä käytän sinisellä fontilla olevaa nimimerkkiä ja sen varmenteena vielä kuvaa. Sinäkin yritit käyttää sitä Capitrolli-nikkiäsi. Tosin sen nikin sinä tyhmyyttäsi hukkasit jo ensimmäisessä kurvissa. Minun olisi pitänyt muistaa kertoa sinulle, että ei se vielä riitä, että nikkiä alkaa vain käyttämään. Se pitää myös osata rekisteröidä omaan käyttöön.

      Niin tai näin. Mies pitää sen, minkä lupaa. Voit luottaa siihen, että minun kirjoituksissani on sininen fontti ja vielä kuva lisätunnisteena lukihäiriöisiä varten.

      Jos sinusta tuntuu siltä, että alat näkemään valuuttakauppiaita siellä ja täällä, asiasi voivat olla huonolla tolalla. Puhu tästä avoimesti läheistesi kanssa ja yritä ottaa asia puheeksi myös seuraavalla terkkarikäynnilläsi.

      Jaksamista sinulle, ystävä hyvä. ;)))

      • Anonyymi

        So däär


      • Anonyymi

        "Voit luottaa siihen, että minun kirjoituksissani on sininen fontti ja vielä kuva lisätunnisteena lukihäiriöisiä varten."

        Samalla tavalla me kaikki luotamme antamiisi (muilta varastamiisi) verotietohin sekä kuvaamiisi (väärentämiisi) piin desimaaleihin. Nauretaan yhdessä. 😅

        Olet jo parinkymmenen vuoden ajan antanut täällä itsellesi tulitukea puskista. Mummosi kasvatti sinut todella huonosti, sillä hän opetti että uskontosi varjolla saat olla milllainen pasc§#inen tahansa. Ja sehän sinä olet, koulu- ja työpaikkakiusaava sellainen. Sinua ja muita kaltaisiasi väärenteleviä valehtelijoita vihataan kaikkialla, missä kirjoitattekaan. 👎 Ja ihan syystä.


      • Anonyymi

        Moktar, miltä sukulaismiehestäsi nyt tuntuu? Hänhän hävisi teidän yhteiset sijoitukset Winkkarissa valtiolle.

        Oliko mukavat joulupöytäkeskustelut Nuasjärven kuhan ja jouluhauen ympärillä? Oliko nikkelin, sinkin ja elohopean kyllästämä kala suurta herkkua? Paikallisen lehden mukaan Nuasjärven kalan kysyntä ei ole suurta, sen sijaan mainehaitta oli suuri. On se Nuasjärven entisille ammattikalastajille sinun luojasi lykky, että joka lomamatkallasi ostat ison määrän mätää kalaa pakkaseen. Sinuhan ei ole elohopeakaan haittaa, koska edesmennyt äitisi juotti sinulle sitä jo tuttipullossa.


      • Anonyymi

        Uli uli MoktarValkku.
        Vai että ihan Egre?


      • Anonyymi

        Jauhat samoja juttuja ValkkuMG aina uudestaan, vaikka olet itse myöntänyt olevasi multinikki.
        Lue tätä palstaa ja kirjoituksiasi muistisi virkistämiseksi. ValkkuMGPerseentervaajaMaailmanMatti ja brynolfpimpulat siihen päälle muutamasata irtonikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moktar, miltä sukulaismiehestäsi nyt tuntuu? Hänhän hävisi teidän yhteiset sijoitukset Winkkarissa valtiolle.

        Oliko mukavat joulupöytäkeskustelut Nuasjärven kuhan ja jouluhauen ympärillä? Oliko nikkelin, sinkin ja elohopean kyllästämä kala suurta herkkua? Paikallisen lehden mukaan Nuasjärven kalan kysyntä ei ole suurta, sen sijaan mainehaitta oli suuri. On se Nuasjärven entisille ammattikalastajille sinun luojasi lykky, että joka lomamatkallasi ostat ison määrän mätää kalaa pakkaseen. Sinuhan ei ole elohopeakaan haittaa, koska edesmennyt äitisi juotti sinulle sitä jo tuttipullossa.

        Asun uudehkossa, velattomassa omakotitalossa ja minun pitäisi itse perustaa se moskeija.
        Anonyymi-ap
        2023-09-20 14:37:41

        Moktar.Gubta
        2023-09-20 13:37:34
        UUSI

        "Toivottavasti Moktar sinun naapuriisi tai alakertaan perustetaan Moskeija."
        Se olisi hieman vaikeaa.

        Asun uudehkossa, velattomassa omakotitalossa ja minun pitäisi itse perustaa se moskeija. Alakertaan rakentaminenkin voi tökkiä, kun talossa ei ole maanalaista kerrosta vaan maanvarainen laatta. Perustusten alle voi teoriassa kaivertaa jotenkin, mutta se pitäisi tehdä sivusta ja perustuksia häiritsemättä.

        Voisinko tehdä sen moskeijan pihalle erillisenä rakennuksena? Rakentamisoikeutta kyllä riittää, koska tonttini on iso.

        Kysyy, Moktar? ;)


    • Anonyymi

      Voi valkkua

      " En myöskään ole monipersoonallinen ilmiö kuten isä, poika ja pyhä henki.

      Kiinnitän siis vastauksenani tämän: Moktar Gubta."

      Moktar.Gubta on vain trollausnimimerkki ja Moktar Gubta on karvahatusta vetäisty eli keksitty nimi. https://postimg.cc/DJSj1ZBv
      Suomessa ei ole kyseisen nimistä Suomen kansalaista eikä ulkomaillakaan Suomen kansalaisena.
      https://www.suomi24.fi/profiili/perseentervaaja
      https://www.suomi24.fi/profiili/MaailmanMatti
      https://www.suomi24.fi/profiili/Moktar.Gubta
      https://www.suomi24.fi/profiili/valuuttakauppias
      Vihapuheelle.Stoppia
      Valuuttakauppias
      MaailmanMatti
      Aavikon. ja Vuorten.
      Lautapäämies
      Rautalankakauppias
      Perseentervaaja
      Brynolf

      • Anonyymi

        Valkku aka Moktar aka Tuhatnikkinen. Huutelee puskista aina tarvittaessa. Hän itse päättää tuon tarpeen, on hän sanonut. Turhake se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkku aka Moktar aka Tuhatnikkinen. Huutelee puskista aina tarvittaessa. Hän itse päättää tuon tarpeen, on hän sanonut. Turhake se on.

        700 000 euroa repii ValkkuGubtan rintaa, ei saa maksaa..eiiiiiii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        700 000 euroa repii ValkkuGubtan rintaa, ei saa maksaa..eiiiiiii!

        Kokein oikeus vie, sanoo adavalkku


      • Anonyymi

        TrolliValkkuMG ja hännystelijänsä aka Valkku itse anonyymina
        Moktar.Gubta
        2023-06-09 09:41:46
        UUSI

        "moktar miten on...".
        Vastaan: aborttioikeus on yhdyssana. ;)

        "..suhtautumisesi profeettasi syntiin?"
        Vastaan: perimätiedon mukaan profeetalle ei suoritettu aborttia. ;)
        Äänestä

        Anonyymi
        2023-06-09 13:53:36
        UUSI

        Buahahhahaaaaa- Moku vie pölvästejä narussa
        Äänestä


    • Anonyymi

      Moktar varasti Capitrollin identiteetin.
      Härski tyyppi!!!

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe