Identiteettivarkaus

Anonyymi-ap

Miksi firmat pitää niin heppoisia turvakärjestelyjä? Otin kuvan ajokortistani Fiksuvuokraus-palveluun ja ilmeisesti se on sieltä sitten vuotanut rikollisiin käsiin. Foksu-viokrauksella ei ole edes puhelinpalvelua, mistä tiedän etteivät he ole rikollisia? Pitäisi itse hommata väärennetty ajokortti, että uskaltaa ottaa siitä kuvan mihinkään.

59

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ValkkuGubtakin varasti 6468e veronpalautustiedot itselleen.

• Anonyymi

Moktar Gubtan mahdolliset varkaudet ei minua erityisesti puhuttele tänään.
        Haapajärvelläkin paloi rivitalo viime yönä.

• Anonyymi

Joo, tuo oli Valkun ihan parhaita tempauksia. Se on kumma heppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, siis tuo veronpalautstietojen varastaminen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hurja identiteettivaras? Valkku poistatti originaalin 6468, 75 juttunsa. On se ketku, onneksi on tallessa kuvakaappauksena. Jonkun AnttiMikaelin verotietoja käytti. 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hurja identiteettivaras? Valkku poistatti originaalin 6468, 75 juttunsa. On se ketku, onneksi on tallessa kuvakaappauksena. Jonkun AnttiMikaelin verotietoja käytti. 😆

oletko miettinut mennä hoitoon ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oletko miettinut mennä hoitoon ?

Siis sinun kanssa samaan tai samanlaiseen paikkaan? Ei kiitos, pysy vain hoidossasi.

• Anonyymi

Oikeusministeri Henriksson: "Hallituksen tulee pohtia, voidaanko henkilötunnuksen vaihtamista nopeuttaa Vastaamon tietomurron uhrien auttamiseksi." (HS.fi)

Valuuttakauppias: "Jos minun nimikaima töppöilee winkkarissa, julkaistakoon rikollisen sotu, osoite ja mielellään valokuvakin. Hymyillään kun tavataan."

Hiihaa, hienoja näkemyksiä. Identiteettivarkaus ei ole Valuuttakauppiaan mukaan vakava asia, vaan jopa positiivinen asia. Ainakin tapahtumalla saa ja tulisi nauraa.

• Anonyymi

Onko Moktar Gubta ja Valuuttakauppias samalla puolella vai vastakkaisilla?
      Vai mahdollisesti yksi ja sama persoona?
      Kysyjä: Emmerdalen Malone (joka ANSAITEE saada vastauksen, koska huudot ja kuiskaukset mutta ei poliisit ja vartijat)

• Anonyymi

Tämä tuskin on tiedossa kuin vain harvoilla ja valituilla. On esitetty vahva epäilys ja julkinen salaisuus siitä, että sama henkilö kirjoittaa eri asioita tai eri foorumeille näillä kahdella rekatulla, sinisellä nimimerkillä. Sen lisäksi hän tietenkin antaa tukitukea omalle tekstilleen anonyyminä; osa Valuutta-Moktarille vakiintuneista nikeistä kuten Perseentervaaja, Maailman Matti, Brynolf Ruokavalio, Koulukiusaaja, Rautalankakauppias jne. ovat poistuneet vähitellen käytöstä.

Koskaan ei tiedetä, että M. Gubta ja Valuuttakauppias olisivat olleet missään asiassa ns. vastakkaisilla puolilla. Sekään ei ole tietenkään pois-suljettua, sillä ko. karvareuhkaa käyttävä jo iäkäs mies tunnetaan kovana valehtelijana ja juonittelijana. Hän väärentää piin desimaalit sekä varastaa muiden verotiedot saadakseen oman tahtonsa julki, läpi ja vallitsevaksi totuudeksi. MINÄ-, MINÄ ITSE- ja MINÄ ENSIN -huudot eivät kuitenkaan ole tehneet Valuutta-Moktarista suosittua tai edes pidettyä millään foorumilla, missä hän kirjoittaa. Yleensä häntä vihataan, eikä ruoho kasva siellä mihin hän jalkansa laskee.

Yleensä tämä henkilö, nämä henkilöt tai nämä nimimerkit aiheuttavat tahallista riitaa ja eripuraa kaikkialla kirjoittaessaan. Hänen (heidän) tiedetään olevan entinen koulukiusaaja tai koulukiusattu, josta on tullut nykyinen työpaikkakiusaaja, riidanhaastaja ja riidankylväjä. Hänestä (heistä) tulee samalla mieleen heinäsirkkalauma, joka jättää jälkeensä vain autiota ja tyhjäksi syötyä peltoa tai koiranpasco, joka on tarttunut kengänpohjaan.

Sinä todellakin ansaitsit saada tämän vastauksen. Ole hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä tuskin on tiedossa kuin vain harvoilla ja valituilla. On esitetty vahva epäilys ja julkinen salaisuus siitä, että sama henkilö kirjoittaa eri asioita tai eri foorumeille näillä kahdella rekatulla, sinisellä nimimerkillä. Sen lisäksi hän tietenkin antaa tukitukea omalle tekstilleen anonyyminä; osa Valuutta-Moktarille vakiintuneista nikeistä kuten Perseentervaaja, Maailman Matti, Brynolf Ruokavalio, Koulukiusaaja, Rautalankakauppias jne. ovat poistuneet vähitellen käytöstä.

Koskaan ei tiedetä, että M. Gubta ja Valuuttakauppias olisivat olleet missään asiassa ns. vastakkaisilla puolilla. Sekään ei ole tietenkään pois-suljettua, sillä ko. karvareuhkaa käyttävä jo iäkäs mies tunnetaan kovana valehtelijana ja juonittelijana. Hän väärentää piin desimaalit sekä varastaa muiden verotiedot saadakseen oman tahtonsa julki, läpi ja vallitsevaksi totuudeksi. MINÄ-, MINÄ ITSE- ja MINÄ ENSIN -huudot eivät kuitenkaan ole tehneet Valuutta-Moktarista suosittua tai edes pidettyä millään foorumilla, missä hän kirjoittaa. Yleensä häntä vihataan, eikä ruoho kasva siellä mihin hän jalkansa laskee.

Yleensä tämä henkilö, nämä henkilöt tai nämä nimimerkit aiheuttavat tahallista riitaa ja eripuraa kaikkialla kirjoittaessaan. Hänen (heidän) tiedetään olevan entinen koulukiusaaja tai koulukiusattu, josta on tullut nykyinen työpaikkakiusaaja, riidanhaastaja ja riidankylväjä. Hänestä (heistä) tulee samalla mieleen heinäsirkkalauma, joka jättää jälkeensä vain autiota ja tyhjäksi syötyä peltoa tai koiranpasco, joka on tarttunut kengänpohjaan.

Sinä todellakin ansaitsit saada tämän vastauksen. Ole hyvä.

Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos.

Toistan. Kiitos tiedottamisesta tammikuun 9 päivänä.

• Anonyymi

On yksi ja sama tyyppi, tosin jakautunut persoona.
        Multi-identiteettejä löytyy reuhkapäästä itätrolliin ja ruåttalaismuhamettilaiseen asti.
        ValkkuMGPimpulaBrynolfRuokalaji saa huomiota osakseen.

• Anonyymi

Miksi joku vanha juoppo esiintyy Valkun kuvassa ja vieläkin vanhempi 100- vuotias lehmänpersehattu Moktarinsa vastaavassa?
      Feikkipoikia molemmat.

• Anonyymi

Miksi? No, koska MG-Valkku haluaa huomiota. Keinot ovat hänelle täysin vapaat vääristely ja valehtelu mukaan lukien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi? No, koska MG-Valkku haluaa huomiota. Keinot ovat hänelle täysin vapaat vääristely ja valehtelu mukaan lukien.

Mitä Valkku on valehdellut ?

Sinä päivystävä persaukinen voit varmaankin valaista asiaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä Valkku on valehdellut ?

Sinä päivystävä persaukinen voit varmaankin valaista asiaa!

Tuo meni ilman sinistä väriä! Tarkkana nyt Moktar.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo meni ilman sinistä väriä! Tarkkana nyt Moktar.

Moktarin vastustaja on siltasairaala (tekoäly)

• Kas , onko täällä tämä jonkinlainen winkkaripartiolaisten salainen kolo, jonne köyhtyneet koijarit voivat yhdessä kerääntyä itkemään maailman pahuutta ja omaa kovaa kohtaloaan sekä samalla syyttelemään minua?

Oikea käsi pipsimittarin päällä pyydän teitä rehellisesti vastaamaan tähän kysymykseeni: minäkö se nusaisin teidän vähät rahanne?

Jos minä oikein muistan, teillähän oli oma kerho, jonne ei köyhiä kaivattu? Sinne päästäkseen piti ensin löytää muutama tonni joko omalta tililtään, pankista, naapurin tililtä tai vanhan äitimuorin säästöistä. Vasta sitten pääsi liittymään Winclubin jäseneksi ja silloinkin vain sponsorin liittämänä.

Mistä lähtien tämän maailman ahneiden ”pelimiesten” pohjaton tyhmyys on minun syytäni tai minun vastuullani?

Saa vastata. ;)))

• Anonyymi

Hubaa tuo roolileikkisi. Voit poistaa toisen profiilisi ja keskittyä trollaamaan vain yhdellä.
        Tosin sullahan noita rekattuja sontalinkonimimerkkejä on useampia. Ihme vajukkipappa olet.

• Anonyymi

Minä en tuota Vincapitaa ole juurikaan lueskellut.
      Nyt kun on ajankohtaisena ongelmana Suomessa päästä ajantasalle että missä mennään oikeasti Suomessa nyt , niin miksi minä kuulen ulinaa ja vinkunaa jos yritänkin sisäistää että mikä tuossa Kailajärven hommassa meni pieleen?
      Onko juttu tapahtunut tällä vuosituhannella? Olisiko kellokoneisto pysähtynyt ja seisonut liian kauan paikallaan? Ruostunut peräti?

• "...niin miksi minä kuulen ulinaa ja vinkunaa...".
        Winkkarin pipsimittari siellä vaan ottaa kierroksia. Taas on loistavat valuuttakauppakelit tulollaan. ;)

• Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

"...niin miksi minä kuulen ulinaa ja vinkunaa...".
        Winkkarin pipsimittari siellä vaan ottaa kierroksia. Taas on loistavat valuuttakauppakelit tulollaan. ;)

Älä viitti pipsimittareista höpöttöö.
        Kukaan ei edes luota siihen etten ole rukannut oman vanhan autoni matkamittaria, ilmeisesti.
        Ajantasaistietojen keruu on ongelma. Pipsimittarreita saat itse ihmetellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitti pipsimittareista höpöttöö.
        Kukaan ei edes luota siihen etten ole rukannut oman vanhan autoni matkamittaria, ilmeisesti.
        Ajantasaistietojen keruu on ongelma. Pipsimittarreita saat itse ihmetellä.

Juupajoella meni viikonloppuna mittarit nollille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juupajoella meni viikonloppuna mittarit nollille.

Olet Juupajoen oma vähäpoika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet Juupajoen oma vähäpoika.

Höpö, höpö. Luulet luutaa helikopteriksi. Ryhdistäytymisen aika on alkanut.

• Anonyymi

ValkkuMoktarin katkeruus juontaa ajalta, kun sukulaismies puhui hänet ympäri sioittamaan Winkkariin. Molemmat hävisivät rahansa valtiolle ja siinä sitä onkin mukavat joulupöytäkeskustelut.

Sopii väärentää piin desimaalit ja varastaa muiden verotiedot. Katkeruus velvoittaa.

• Anonyymi

Ei valuuttakauppias sijoitanut latiakaan.
        Ei ole tehnyt rikosilmoitustakaan, koska se olisi taannut rahat takaisin takuun .

Kakkakatakkimies sanoi, ettei rahoja palauteta, kyllä ne vaan tuli mutta ilman korkoa.
        Jakamatta on vielä muutama miljoona, ne menee sitten valtion kirstuun.

Nyt on huijareilla mahdollisuus tuomioiden purkuun ja saada näistä "palautus" miljoonista osa itselle takaisin, on hiukka kiire, nopeet syö hitaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tehnyt rikosilmoitustakaan, koska se olisi taannut rahat takaisin takuun .

Kakkakatakkimies sanoi, ettei rahoja palauteta, kyllä ne vaan tuli mutta ilman korkoa.

Nyt on huijareilla mahdollisuus tuomioiden purkuun ja saada näistä "palautus" miljoonista osa itselle takaisin, on hiukka kiire, nopeet syö hitaat.

Olipa tuossa typerä ja paljon ihan höpöä sisältänyt teksti. Jopa Valkulta todellinen rimanalitus. On se katkeraa hommaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moktar-Valuuttakauppias: "Ei valuuttakauppias sijoitanut latiakaan."

Eikö sioitanut?

Valuuttakauppiaan ja hänen rahansa puhui mukaan sukulaismies, jolle hän on ikuisesti katkera. Rahat meni valtiolle, mutta "hienot" ja "mukavat" yhteiset muistot ja joulupöytäkeskustelut tuli tilalle. Oi niitä aikoja, kun katkeruus vielä oli arvossaan.

• Anonyymi

Gubtaksi sukunimensä valheellisesti kertova Valkku on kieroin liero palstalla.

• Anonyymi

Limavana valuu sen perässä, niin kuin lieroilla tapahtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Limavana valuu sen perässä, niin kuin lieroilla tapahtuu.

Todellakin. Toki näkymätön.

• ”Valuuttakauppiaan ja hänen rahansa puhui mukaan sukulaismies….”

https://yle.fi/aihe/a/20-10003500
      Ihmisen mieli on kumma kapistus. Mieltä järkyttävät traumaattiset tapaukset voivat johtaa siihen, että mieli kehittää valemuistoja. Ne ovat jonkinlaista mielen terapiaa ja lääkettä siihen, ettei nuppi vallan kosahda. Olet näemmä kehittänyt itsellesi tällaisen vääristymän, joka lääkitsee herkkää mieltäsi, ystäväni Trölli.

Suon mielelläni sinulle tämän lohdun ja avun. Ymmärrän minä hätäsi, kun ulosotto vaan jatkuu ja jatkuu. Mazda on viety, muija lähtenyt ja sukulaiset naureskelevat selkäsi takana.

Mitäs läksit, kikkelis kokkelis. ;)))

• Anonyymi

Pipsimittarisi sekoilee.
      (kikkeliskokkelis)
      Vastuuntuntoiset suomalaiset ovat huolissaan tämänaamuisesta Iltasanomien väitteestä: poliisi ei enää kykene huolehtimaan suomalaisten turvallisuudesta.
      Miten sinä voit myötävaikuttaa suomalaisten turvallisuudentunteen vahvistamiseen?
      Kikkeliskokkelis ei riitä.

• Anonyymi

"Valuuttakauppiaan ja hänen rahansa puhui mukaan sukulaismies, jolle hän on ikuisesti katkera. Rahat meni valtiolle, mutta "hienot" ja "mukavat" yhteiset muistot ja joulupöytäkeskustelut tuli tilalle. Oi niitä aikoja, kun katkeruus vielä oli arvossaan."

Valkku vakuutti ja vannoi, että ei ole katkera sukulaismiehelle. Uskoo joka haluaa.

• Toivotaan, että tämä fiktiosi edes hiukkasen helpottaa kurjaa oloasi. ;)))

• Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

Toivotaan, että tämä fiktiosi edes hiukkasen helpottaa kurjaa oloasi. ;)))

Tuotatuota... En nyt mitään fiktiota ota kontolleni. En ole sinusta lukenut juurikaan mitään.

Et ole huomannut sitä seikkaa, josta tämänpäiväinen Iltalehti kirjoitti.
        Eli vastuuntuntoiset suomalaiset ovat huolissaan siitä että poliisi on tavallaan nostanut kädet pystyyn sallimalla lehden kirjoittaa ettei poliisi enää pysty suojelemaan tavallisia suomalaisia tallaajia.
        Kuulutko nettimölyäjiin vai vastuuntuntoisiin suomalaisiin, joita poliisin ilmaisema huoli huolestuttaa? Saa vastata, ole hyvä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuotatuota... En nyt mitään fiktiota ota kontolleni. En ole sinusta lukenut juurikaan mitään.

Et ole huomannut sitä seikkaa, josta tämänpäiväinen Iltalehti kirjoitti.
        Eli vastuuntuntoiset suomalaiset ovat huolissaan siitä että poliisi on tavallaan nostanut kädet pystyyn sallimalla lehden kirjoittaa ettei poliisi enää pysty suojelemaan tavallisia suomalaisia tallaajia.
        Kuulutko nettimölyäjiin vai vastuuntuntoisiin suomalaisiin, joita poliisin ilmaisema huoli huolestuttaa? Saa vastata, ole hyvä!

Valuuttakauppias: "Jos minun nimikaima töppöilee winkkarissa, julkaistakoon rikollisen sotu, osoite ja mielellään valokuvakin. Hymyillään kun tavataan."

Valuuttakauppias on aina kannattanut sitä, että ne, jotka töppäilevät, saavat ansionsa mukaan. Sen takia on vain hyväksi että netissä jaetaan henkilötunnuksia ja pankkitilitietoja.

Jos hetu joutuu vääriin käsiin jaettavaksi, tietää silloin, että on tullut mokailtua. Näin Valkku on meitä muita opettanut.

• Anonyymi

"Valkku vakuutti ja vannoi, että ei ole katkera sukulaismiehelle. Uskoo joka haluaa."

No molemmat hävisivät rahansa, se oli heille sukulaismielessä positiivista.

• Anonyymi

Uskon, että Valuuttakauppias ei ollut Winkkarin jäsen, vaan sukulaismies oli jäsen. Jokin ihan hillitsemätön vimma hänellä asiassa kuitenkin oli, sillä hän kävi KRP:n julkaisemat DVD-levyt sanasta sanaan läpi niitä täällä sitten lainaillen.

Valkku piti sukulaismiestään ja muita klubin jäseniä melko vaarattomina ja enemmänkin haitallisina yhteiskunnan loisina. Toki myös tunkit olivat Valkku-Moktarin mukaan syyllistyneet rikokseen, sillä "kun yhdessä tehdään niin yhdessä tuomitaan". Tämän Moktar haki joko Suomen laista tai H.C. Andersenin kootuista saduista, joka on toki Valkulle yksi ja sama kirja.

Muutamia parhaita otoksia Moktar-Valkun näkemyksistä, mukana erityisesti tietosuojalain tulkinta, henkilötunnusten ja pankkitilitietojen jakelu, joka on ihan oleellista identiteettivarkauksissa:

--

Valuuttakauppias: "Julkaistakoon rikollisen sotu, osoite ja mielellään valokuvakin. Winkkari on tosian tarjonnut viihdettä, huimia hyppyjä ja sirkustemppuja koko rahan edestä näiden muutaman vuoden aikana."

Valkku-MG: "Kerroin jo aiemmin, että parempi se on, että siellä on sinun naamasi ja sotusi julki. Eipä sitten ole riskiä, että minua epäiltäisiin Winkkarijäsenyydestä."

Valuuttakauppias-Moktar jatkoi: "Syyttömyysolettama on yliarvostettua, mutta minäpä osaankin pysyä erossa kaikesta laittomasta. Olisi todella törkeää ja kunnian vastaista, että minua - viatonta sivullista - edes epäiltäisiin Winkkarin jäsenyydestä ;)))"

Valkku tiivisti vielä asian ytimen: "Kun kerran itse on liput liehuen ja setelitukko kourassa rynnännyt mukaan kusetukseen, vastatkoon kukin omalla nimellään seurauksista. Jokainen normaalilla elämänkokemuksella varustetun kansalaisen tuli tietää se ja haistaa rikos jo kaukaa. Palataan sitten tähän winkkariasiaan, kun sponsseja päätyy satamäärin kanniskelemaan nilkassaan sitä valvontapantaa. Winkkarin jäsenistön suuri marssi kohti vaurauden aamunkoittoa oli kovasti koominen seikkailu. Lämmöllä ja syvällä ymmärryksellä minä tässä naureskelen."

Valkku jatkaa: "Sillä eihän viranomainen suorittaessaan lain mukaista tehtäväänsä voi mitenkään rikkoa tietosuojalakia. Kas kun viranomaisen on toimittava vain lain mukaisesti eikä siinä voi säveltää Aimon toivomia mustalla tussilla maalailuja, vaikka haluja ehkä olisi. Kuulustelukertomuksia on julkaistu vain siltä osin ja vain siinä laajuudessa, kuin on ollut tarpeellista tämän asian ratkaisemiseksi. Se on tällaista, että kun rikoksen teosta kärähtää, kyllä se nimikin julki tulee. Kikkeliskokkelis, mitäs läksit. Asia numero yksi on se, että julkinen asiakirja on julkinen asiakirja."

Valuuttakauppias: "Olisiko siellä Winkkarissa ollut sellainen ehdokasjäsenyys ensin? Siis sellainen, että jäsenehdokkaan tulee osoittaa tyhmyytensä ja maksukykynsä ja vasta sitten hyväksytään vakinaiseksi jäseneksi."

Valkku-Moktar jatkoi, että rikoksen uhri on aina syyllinen omaan kohtaloonsa: "Mitenpä minä mitenkään ja koskaan olisin itse vastuussa omista teoistani. Koko tallero-orkesterin piti ensin saada juosta nenänsä seinään, ennen kuin silmät avautuivat."

Ja Valkku heitti ilmoille vielä loppukaneettinsa henkilötietojen yleisestä käsittelystä asiassa: "Muutenkin tämä Winkkarikouhkaus on naurettavaa. Samalla kuulustelija on ilmeisesti harkinnut, että ei tässä kaikkia löpinöitä tarvitse kirjata, kunhan nyt nimi, sotu, pankkitilitiedot ja varallisuus tulevat edes oikein. Kerroin jo aiemmin, että parempi se on, että siellä on sinun naamasi ja sotusi julki. Eipä sitten ole riskiä, että minua epäiltäisiin Winkkarijäsenyydestä. Seison miehekkäästi - kuten aina - sanojeni takana."

• Anonyymi

"Valuuttakauppias siis taputti karvaisia käsiään kiihtyvään tahtiin, kun KRP julkaisi 3250 henkilötunnusta, joista 2600 kuului asianomistajille, 550 kuului rikoksesta epäillyille henkilöille joiden syyteharkinta oli kuitenkin jo aikaisemmin lopetettu, 100 kuului rikoksesta epäillyille ja kuusi (6) kuului lopulta henkilöille jotka tuomittiin rikoksesta."

Valkku tarjosi jalkoihin satoja seurantapantoja. Tosin kävi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Valuuttakauppias siis taputti karvaisia käsiään kiihtyvään tahtiin, kun KRP julkaisi 3250 henkilötunnusta, joista 2600 kuului asianomistajille, 550 kuului rikoksesta epäillyille henkilöille joiden syyteharkinta oli kuitenkin jo aikaisemmin lopetettu, 100 kuului rikoksesta epäillyille ja kuusi (6) kuului lopulta henkilöille jotka tuomittiin rikoksesta."

MG-Valkku sanoi, että jalkapannoista syyttömätkin oppii, puhumattakaan syyllisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka syyttömyysolettama onkin Moktarin mielestä täysin yliarvostettua, pelko on paras opettaja. Maat, joissa on voimassa kuolemantuomio ja syyllinenolettama, olisivat tavis-suomalaiselle kauhistus. Sen sijaan osa Yhdysvaltain osavaltioista, Kiina, Venäjä, Intia, Japani, Saudi-Arabia, Iran ja Vietnam olisivat Valkulle ihannemaita: siellä tarve pelolla opettamiseen menee kaiken muun tarvittavan edelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka syyttömyysolettama onkin Moktarin mielestä täysin yliarvostettua, pelko on paras opettaja. Maat, joissa on voimassa kuolemantuomio ja syyllinenolettama, olisivat tavis-suomalaiselle kauhistus. Sen sijaan osa Yhdysvaltain osavaltioista, Kiina, Venäjä, Intia, Japani, Saudi-Arabia, Iran ja Vietnam olisivat Valkulle ihannemaita: siellä tarve pelolla opettamiseen menee kaiken muun tarvittavan edelle.

Ennen lapsia kasvatettiin pelolla, ja se näkyy suomalaisessa yhteiskunnassa edelleen.

Ennen lapsia tavattiin pitää ”kurissa ja nuhteessa”. Mutta mikä hinta maksettiin siitä, että lapset olivat ulkoisesti hillittyjä? (HS.fi)

• Anonyymi

Moktar oli Winkkarin jäsen yhdessä sukulaismiehensä kanssa. Juhlapöytäkeskustelut koskevat valtiolle yhdessä hävittyjä varoja.

• Anonyymi

>>>> Valkku jatkaa: "Sillä eihän viranomainen suorittaessaan lain mukaista tehtäväänsä voi mitenkään rikkoa tietosuojalakia. Kas kun viranomaisen on toimittava vain lain mukaisesti eikä siinä voi säveltää Aimon toivomia mustalla tussilla maalailuja, vaikka haluja ehkä olisi. Kuulustelukertomuksia on julkaistu vain siltä osin ja vain siinä laajuudessa, kuin on ollut tarpeellista tämän asian ratkaisemiseksi. Se on tällaista, että kun rikoksen teosta kärähtää, kyllä se nimikin julki tulee. Kikkeliskokkelis, mitäs läksit. Asia numero yksi on se, että julkinen asiakirja on julkinen asiakirja." <<<<

Valuuttakauppias halusi siis kertoa, että 3250 ihmisen koko nimi, muuntelematon syntymäaika ja koko henkilötunnus, koko osoite, puhelinnumero sekä täydellinen pankkitilin numero on ollut PAKKO myydä ja julkaista. Ei siis ollut muita mahdollisuuksia.

Kikkeliskokkelis - eipä tehdä asioita enää samalla tavalla, vaikka Moktar niin haluaisi vieläkin. Poliisilla on ja oli myös aikaisemmin mahdollisuus toimia toisin, mutta koska poliisi pystyi julkaisemaan täydelliset henkilötiedot, se myös julkaisi. Olihan ennenkin kirkkojen eteisessä häpeäpaalu.

Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Valkku sen sijaan kaipaa vanhoja hyviä aikoja, jolloin koulu- ja työpaikkakiusaaminen oli suotavaa, armeijassa simputtaminen sallittua ja hyve sekä henkilötietojen julkaiseminen mahdollista - sehän oli osa rangaistusta vaikka henkilö olisikin ollut syytön. Nyt syyttömiä oli tosin vain 3244 kpl , kun syyllisiä oli peräti kuusi.

Kun on pelolla ja pellolla kasvatettu, sellaisena myös elää, on Valkku todennut omasta elämästään. Ei käy kateeksi tuota karvareuhkamiestä.

• Anonyymi

Valkku"Moktar.Gubta" Brynolf Pimpula on sukusiitoksen yhtälö.
      Wannabemusuna mamua näytellen.

• Anonyymi

Faktaa
        https://www.katariinamaki.com/l/laaja-koiratutkimus-sukusiitos-lisaa-sairastavuutta-koko-elaman-ajan/

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei uskoisi, että 15 vuotta vanha juttu jossa sijoittajat menetti rahansa huijareille, aiheuttaa näin suuria tunteita.

Asioista pitäsisi päästä yli, olisiko aika jo Wincaput elokuvalle, kirjoja on julkaistu useita, niitä voi löytää divareiden alelaatikoista, kun asia ei kiinosta 99.9999 % kansasta. Asia on taputeltu.

• Anonyymi

Sinisellä nikillä, Valkku, sinisellä vaan....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinisellä nikillä, Valkku, sinisellä vaan....

Ulkoministerin tiedotustilaisuudessakin vilkkuu sininen, juuri nyt.
        Ohimenevää värioppia...

• Anonyymi

Wincaput on tosiaan jo taputeltu. Ja piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wincaput on tosiaan jo taputeltu. Ja piste.

Nauretaan yhdessä. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nauretaan yhdessä. ;)

Mille me tällä kertaa nauretaan yhdessä? Nauretaanko Moktarille ja hänen mummolleen ja maahantulopolitiikalleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mille me tällä kertaa nauretaan yhdessä? Nauretaanko Moktarille ja hänen mummolleen ja maahantulopolitiikalleen?

Moktarin Nuasjärven puhtaalle kuhalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ZZZZZL4PK5

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl se sopii jeh

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      329
      2608
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      33
      2230
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      220
      905
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      350
      837
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      42
      779
    6. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      722
    7. Mitä eläintä kaivattusi

muistuttaa? 💬
      Ikävä
      45
      676
    Aihe