Jousimiehen vs. kauriin katsastus.

Anonyymi-ap

Voiko horoskooppimerkintä vaikuttaa siihen miten auto menee katsahduksesta läpi.

Itselläni on loppuvuodesta rekisteröity -76 Taunus ja Kelmiäisissä asuvalla tutullani on Nissan joka on rekisteröintipäivämääränsä perusteellansa Kauris.

Taunuksessa on aina jotain sanomista katsastuksessa mutta Nissan menee aina läpi kuin meisseli mossen pohjasta.

Onko autojen horoskooppimerkeillä väliä?

2

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa, no ei sitte.. Aattelin vaan, kun Kelmiäisissä asuva tuttuni naapuri sanoo myös että on merkitystä mihin kuunvaiheen aikaan käy tankilla. Moottorissa on enemmän tehoja ja se kestää pidenpään kun tankkaa 2. päivän illalla uudenkuun jälkeen. Paitsi heinäkuussa, jolloin 3. päivän.

Kelmiäisten ST1:n pitäjä vaan tietää tämän ja härskisti nostaa hintaa aina juuri tuona päivänä.

Tuttuni ajaa joskus Läntiöön saakka vain saadakseen tankata ko. ajankohtaan.

Ottakaa kantaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
      Lieksa
      50
      9120
    2. Parisuhdetta harkitseville

Miten paljon joustatte mahdollisen kumppanin hyväksi? Saako nukkua silloin kun nukuttaa, saako pukeutua kuten haluaa, sa
      Sinkut
      222
      1459
    3. Bensaa liekkeihin... Mitä sä haluut. Kerro jo.

Jos haluat mut, niin ota. Jos et, niin kerro. Mun sydän pakahtuu joka ikisestä viestin murusesta Pitäis luovuttaa... Yri
      Ikävä
      51
      1374
    4. Sähköpotkulautaonnettomuus

Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      92
      1258
    5. Ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      55
      1132
    6. Sä oot niin mukava

Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
      Ikävä
      87
      1084
    7. Yhteys katkesi

Tunnen oloni typeräksi, kun yritin pitää yhteyttä ja korjata välejä. Turhaan. Nytpä tiedän, että et tykännyt oikeasti. O
      Ikävä
      33
      1002
    8. Seiskaan otti yhteyttä Dani-niminen taksikuski, joka erehtyi ottamaan kohuliikemiehenä tutuksi tulle

Siis hetkinen, kaverilla on 7 kpl asuntoja Dubaissa, mutta taksiin ja hampurilaiseen ei raha riitä? Buah buah buahahhaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      999
    9. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      59
      986
    10. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
      Hindulaisuus
      429
      965
    Aihe