Tavattu pari kertaa aika lyhyesti parin viikon sisään, viestitellään joka päivä, laitellaan huomenet, hyvät yöt jo ihan pusuhymiöiden kera, aloitteellisena oli mies. Kehuu kauniiksi jne. Mutta vapaapäiville mies ei tee mitään aloitteita treffeille edes. Hän on Tinderissä, mietin että odottaako hän jotain vielä parempaa eteentulevaksi? Asuu yksin tiedän sen.
Olen hiukan pettynyt, ettei hän tee tapaamisaloitteita, joten taidanpa antaa olla, vaikka itse olenkin kovasti kiinnostunut, koska hän vaikuttaa muuten ihan kunnolliselta, mutta en halua olla taas jokin kakkosvaihtoehto paremman puutteessa.
Eikös tapaamisaloitteettomuus kielikinkiinnostuksenpuutteesta?
T
Komea H ihastukseni kohde
6
126
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä että olet (pidossa)
- Anonyymi
Pitäköön sen tunkkinsa vain
- Anonyymi
Kyllä. Tai on jo suhteessa.
- Anonyymi
Siitä tunteesta lisää formulakuskina sitten. Niinkuin ketään ei olisikaan.
- Anonyymi
Kohta on koko pitkä loppiais viikonloppu mennyt, ei treffiehdotusta ole kuulunut. Olen kauhean pettynyt. Edelleen vain ihania viestejä ja mies vaikuttaa myös ihastuneen minuun, mutta mies todellakin taitaa odottaa vieläkin parempaa. Eilen illalla hänen aikansa vei oma aikuinen lapsensa.
Noniin, itselläni on vapaus tallella ja voin katsella edelleen muitakin, vaikka ihastuin tähän kovin kunnolliselta vaikuttavaan mieheen.
Järkiään miehet, jotka ovat oikeasti ihastuneet minuun, ovat halunneet tapailla minua tämän tästä.
Ehkä tämä kyseinen herra kuitenkin on pelimies, hymiöiden perusteella; sitä pusua ja sydäntä näkyy viesteissä. Viestittely on helppoa, valehtelu, liioittelu viesteissä tekstein on helppoa, kasvokkain olisikin vaikeampi esittää sitä, mitä tekstein ehkä liioitellustu antaa ymmärtää.
Hmmm. Pohdin aina liiaksi, kun ihastun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185