Raumalaiset.Tässä tulee nyt haaste.Seuraavat 100 päivää ei alkoholia.
Täällä on nyt menossa 6/100.
100 päivää ei alkoholia.
4
297
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä menossa jo 28 päivä/100. Aloitin jo joulukuussa. Ei tässä voi juopotella koska ostin uuden läppärin joka maksoi 500 ja maksan sitä 50 euroa kk toukokuuhun asti. Työttömänä ei ole ylimääräistä rahaa ostella alkoholia joten tipatonta menee vielä pitkään.
- Anonyymi
Vau, mitäs ostit. Ja nytkö kaikkien pitäis olla nauttimatta elämästä toukokuuhun asti, kun sulla on nyt läppäri.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17694445K
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Jaapa jaa. Ennen joulua tuli saksasta 3l viinipäniköitä 12kpl. Olutta 6 pakkia. Ja mitä tapahtui, olen niin maan perusteellisen kovassa flunssassa. Ei maistu ei, eikä tee edes mieli. Mutta, nuo tauot alkoholin ottoon on hyvä asia. Itse tulee kesäisin tissuteltua ja maksa arvothan ne siinä nousee, pikkasen vaan, mutta kuitenkin. Sen jälkeen aina talviajat vähällä alkoholilla ja kaikki arvot tasoittuu. Jatkakaa raittiina oloa, myöhemmin voi sitten vähän naukkailla hyvällä omallatunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68720Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3713Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3580Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35577Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520- 40511
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3509- 36495