Hiukset mukavasti jäätyy taloontulomatkalla.
Pakkasta 25 ja ulkosaunassa saa nyt hapekkaat löylyt.
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Millonhan sitä miehen kans saunotaan yhessä. 🤔
- Anonyymi
Hyvin epätasainen on taas jako. Minun on taas pakko kylpeä aina miehen kanssa, kun yksikseen lauteilla istun. Äkkiä sitä näin tutun miehen pesee.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17694489H
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Piti kehua, että on talo ja pihasaunakin:D
- Anonyymi
Ihan tarpeellinen on talo näin raittiilla ilmalla ja miten sitä pihasaunassa kylpisi jos sitä ei olisi.
- Anonyymi
Ei se pihasauna maalla siksi ole että sillä kehuttaisiin, vaan saunomista varten. Lähes joka taloudessa se meidänkin kylällä on.
- Anonyymi
Täällä ei näytä olevan kuin kymmenkunta pakkasastetta ja saunakin on sisätiloissa.
- Anonyymi
YLE valehtelee kaikessa, täälläkin pitäisi heidän tiedon mukaan olla 15 - 25 pakkasta, todellisuudessa -7.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YLE valehtelee kaikessa, täälläkin pitäisi heidän tiedon mukaan olla 15 - 25 pakkasta, todellisuudessa -7.
Ei yle itse laadi yhtään ainoaa sääennustetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se ylekään ilmoja pysty säätämään, eikä niistä päättämään. Pilvisyyden mukaan ne pakkasasteet hetkessä muuttuu.
- Anonyymi
Täällä on sisällä ja rannalla. Osassa naapureissa on pihalla ja sisällä. Yhdessä ainakin tynnyrisauna pihasaunana. Sellainen ei muuten tarvitse rakennuslupiakaan, senkun tilaa vain valmispaketin, ja kohta on sulla on jo oma pihasauna pihassas!
- Anonyymi
Missäpäin Suomen maata on jo noin paljon pakkasta? Jossain pohjoisessa?
- Anonyymi
On sitä pohjoisessa paikoin enemmänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sitä pohjoisessa paikoin enemmänkin.
Toivottavasti on muitakin lämmönlähteitä sitten, eikä pelkkä sähkö. Koittakeehan tareta siellä, tännekin päin on luvattu - 30 astetta ja varauduttu on❄🥶
- Anonyymi
Kiva se on saunoa pakkasella. Vaan kyllä tuossa kelissä aamutakissa sisälle kävellessä sitä omaa lämmittäjää vierelle kaipaisi.
- Anonyymi
Onhan se niinkin, mutta otan kuumat löylyt eikä palele jälkeenpäinkään. Nyt näyttää mittari 27 varjossa.
- Anonyymi
Täytyy se ulkosauna lämmittää hyvin näin pakkasella. Varmaan yhtälämmin kuin lämmittäjän sydänkin.
- Anonyymi
Näillä keleillä piha- ja vallankin rantasaunasta tullessa jäähtyy kivasti. Rentoutuu kunnolla. Tietty jos viitsii ja uskaltaa niin avanto tai lumihankikin aika kova juttu.
- Anonyymi
No ei se lumikinoksessa makoilu ole olenkaan vierasta. Kunnolla lämmiteltynä se ihan kuuluu asiaan. Kunnon lämmintä saunassa taas oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se lumikinoksessa makoilu ole olenkaan vierasta. Kunnolla lämmiteltynä se ihan kuuluu asiaan. Kunnon lämmintä saunassa taas oli.
Hyvä sydän täytyy olla, että kestää kovat lämpötilan vaihtelut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, oli nuorempi tai vanhempi, terveempi tai ei, on pikkuväli hyvä pitää, ettei kovista löylyistä ihan suin päin hankeen saati avantoon menisi! Sydän kittää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä minäkin nuoruusvuosina saunassa yöllä kylvin.. Sukeltelin yli 5 metrisiin vesiin. Ihmiset kyllä varoitteli , mutta hengissä olen. Tänään hieman harkintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, oli nuorempi tai vanhempi, terveempi tai ei, on pikkuväli hyvä pitää, ettei kovista löylyistä ihan suin päin hankeen saati avantoon menisi! Sydän kittää!
Olisihan se mukava saunoa kunnolla talven
kylmät pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se mukava saunoa kunnolla talven
kylmät pois.Kuivia polttopuita työntää vain uuniin yli tunnin niin alkaa tarkenemaan. Osa vieraista ei lyö edes löylyä, kun huono löylypää. Minulla tuntuu saunominen vielä seuraavana päivänäkin, eli liiallisuuksiin sekin asia menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuivia polttopuita työntää vain uuniin yli tunnin niin alkaa tarkenemaan. Osa vieraista ei lyö edes löylyä, kun huono löylypää. Minulla tuntuu saunominen vielä seuraavana päivänäkin, eli liiallisuuksiin sekin asia menee.
Hyvä joskus liioitella silloin mieli lepää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161