Terveisiä Marbellasta!

Anonyymi-ap

Vähän pukkaa hikeä pintaan tässä viilennetyn uima-altaan vierellä loikoillessa.
Onneksi kylmiä juomia saa riittävästi, sillä peruin palvelijoiden viikonloppuvapaat ja keittiöhenkilökuntakin suostui tekemään ylitöitä korvauksetta.
Sanoin heille, että kotiin voitte kyllä lähteä, mutta ottakaa verokirjanne tuolta pöydän kulmalta.

Hohhoijaa!
Ei ole mitään ruusuilla tanssimista tämä rikkaankaan elämä.
Maseratissa on tuhkakuppi täynnä käsintehtyjen savukkeiden tumppeja, joten kai se on sitten lähdettävä autoliikkeeseen ja vaihdettava menopeli toiseen.

Jaahas...nyt tulikin jo muuta puuhaa!
Tilasin mansikoita ja tryffeleitä iltapalaksi ja tuoltahan se yksityiskoneeni tulla viipoittelee kohta tuohon pienelle lentokentälleni.
Toivottavasti ei tule mitään pahoja yllätyksiä tai ongelmia vähään aikaan, koska haluan täysillä keskittyä Rolex-kellojeni pölyjen pyyhkimiseen.

Mutta pärjäilkäähän siellä kylmässä ja pimeässä Koti-Suomessa!
On kai teidänkin elämällänne jokin tarkoitus?
Ei vain ihan heti tule mitään mieleen...

46

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keksitkö päätyönä haavesatujasi?

      • Anonyymi

        Kateutesi on niin koskettavaa, että meinasin vetää rommicolan väärään kurkkuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateutesi on niin koskettavaa, että meinasin vetää rommicolan väärään kurkkuun!

        Mitä kadehtisin? En tykkää auringosta,enkä kuumasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kadehtisin? En tykkää auringosta,enkä kuumasta?

        En minäkään, kysy vain kuinka monella on ihosyöpä.
        Vaikak olisi tumamtukakinen ja ruskeaihoinen, kyllä se ihopyöpä on aina vaarana. Pahinta jos on selassä eikä ole kaveria joka katselee selkää saunassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään, kysy vain kuinka monella on ihosyöpä.
        Vaikak olisi tumamtukakinen ja ruskeaihoinen, kyllä se ihopyöpä on aina vaarana. Pahinta jos on selassä eikä ole kaveria joka katselee selkää saunassa.

        IHOSYÖPÄ tulee niistä voiteista joita käytätte ei auringosta. Meille on opetettu asiat väärin koska lääkemafia haluaa pitåä meidät sairaina ja aiheutaa kuolemia esim piikeillä. Jos ei,ole ymmärrystä ottaa asioita selville voi huonosti koko elämänsä. Terbeellisen ruuuan tilalle markkinoitiin esim margariinia,kevyt juomia ja soijaa ja muuta roskaa jotka lihottaa niihin laitteuttujen haitta aineiden takia. Teidän on otettava selville ketä ne pahat ovat jotka haluaa tuhota human rodun ihmislajin. Ketkä pelottelee ilmasto muutoksilla ja taudeilla? Miksi jotta tuhoaisimme itsemme.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­N­­­y­­m­­f­­o­­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17694553Y

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Juoksitko Mijasin mäen huipulle ja alss alle puolen tunnin

    • Anonyymi

      No on se ihanaa, meillä vain muisto enää. Kaikki lasten lasten lapset ovat jo 18-22v eivätkä enää kulje isoisovanhempien kanssa. Enää roolina rahoitus.
      Oikeastaan näin hyvä, tunnen niin monta jotka ovat mitä erikoisempiin tauheihin sairastuneet matkoilta tullessaan.

      "naapurin naapuri" johonkin naisten syöpään. 25 kertaa tampereella ja sitten 10 kertaa Kuopiossa. Nyt on kotihoidossa aivan yksin. Hoitaja käy 3 kertaa, tuop ruokaa ja vie roskat ja antaa lääkkeet. Ei ole hoitopaikkaa, lapset 180 km päässä, eivät usein käy.

      Toinen työkaveri sai 8 kk kuluttua hermojuuritulehdyksen, ei ole 5 v ollut paljoa ulkona, muuta kuin sairaalalatkoja 10-15 vuodessa. Aina pukkaa uutta tautia. Viimevuonna oli sairaalassa noin 4 kk, kahdeksan kertaa.

      Molemmat alle 1 v matkasta.
      on kiva olla terveenä ja odotella 84 vuotispäivää.

      Enää ei muuten olla rikkaitakaan, asutaan 105 neliön rivarissa vuokralla. Ainoa mikä on arvokasta on sähköauto ja sormukset sormessa.

    • Anonyymi

      "On kai teidänkin elämällänne jokin tarkoitus?"

      meillä elämän tarkoitus on kulkea lastenlapsilta lastenlapsille. on ihanaa olla alta kolmekymppisten seurassa ja leikkiä heidän lastensa kanssa.
      eilenkin ihailin heidän kauniita vaatteita ja muistelin kun meillä oltiin sisällä alushousuilla ja yöpuvulla koko päivä.

      aina välillä nukutaan 1-2 yötä asuntoautossa.

    • Anonyymi

      Hei. Täällä kirjoittelee yleenä +70 ja vanhemmat. Ei ole aivan lasten palsta. Toki olen suvaitsevainen, kirjoituksesi toi meilel hyvän mielen.

      • Anonyymi

        Juuri näin, tämä on dementikkojen ja luumusukkien ikioma palsta, joten pysykäähän kakarat omilla tonteillanne.
        T. Lisbeth


    • Anonyymi

      Terveisiä Hawaijilta. Olin ekan kerran. Tänä vuonna Mamaialle
      tai Australiaan.

    • Anonyymi

      Voi ressukkaa aloittajaa :DDD
      Kaikkea on, mutta ei ketään muita kelle
      kirjoitella kuin suonikohjuosastolle suoli24:ään.
      KRRAAAHHHAHHAH.

      • Anonyymi

        ???
        Sinullakaan ei ole muuta luettavaa kuin suonikohjuosaston kirjoituksia?


    • Anonyymi

      Rahiseva savikiekko asialla. You know. Kainuusta.

    • Anonyymi

      Klopit asialla.

    • Anonyymi

      Hei. Sinä siellä Marbellassa. Näetkö minut? Lennän ylitsesi Etelä-Afrikkaan.
      Sinulla on jäänyt lento puolitiehen.
      Että mitäkö Etelä-Afrikassa? En minä tiedä.
      Otin Airaksiset mukaan, 3 kpl, palaan, kun olen ne lukenut.
      Eiköhän hanget korkeat nietokset ole sulanneet siiheks.
      Luen eriti hitaasti.
      Beng

      • Anonyymi

        Jumankekka että tämä sönkkö on herännyt benkuttamaan listalle omiaan


      • Minulle riittäisi ylellisyydeksii Canaria, jokin turistirysä.
        Siellä on palveluita.
        En halua mitään vaivalloista elämysmatkaa.
        Mutta en viitsi lähteä yksin kun kaveri on töissä enkä tykkää lentämisestä. Mikään kaukomatka ei kiinnosta pitkien lentojen takia.
        Onneksi on puita mitä polttaa uunissa joten hyvin tarkenee.
        Olihan se kivaa olla rikas edes vähän aikaa. Se on pitkän elämäni varrella jäänyt kokematta.
        Kiva aloitus.


      • liekko kirjoitti:

        Minulle riittäisi ylellisyydeksii Canaria, jokin turistirysä.
        Siellä on palveluita.
        En halua mitään vaivalloista elämysmatkaa.
        Mutta en viitsi lähteä yksin kun kaveri on töissä enkä tykkää lentämisestä. Mikään kaukomatka ei kiinnosta pitkien lentojen takia.
        Onneksi on puita mitä polttaa uunissa joten hyvin tarkenee.
        Olihan se kivaa olla rikas edes vähän aikaa. Se on pitkän elämäni varrella jäänyt kokematta.
        Kiva aloitus.

        Pitää korjata, olisihan kiva olla rikas edes vähän aikaa. Yllä olevasta saa käsiyyksen että rikkaana olo on tuttu asia.


      • Anonyymi

        10 bointsia Bengille !


      • Anonyymi

        Sinulta on tainnut jäädä vähän muutakin puolitiehen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10 bointsia Bengille !

        Kiitos.
        Oli niin herkullinen aloitus.
        Voip olla, että keho on juuri jämähtänyt soffaan, mutta mieli lentää kaukana.
        Ajatuksilla siivet.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumankekka että tämä sönkkö on herännyt benkuttamaan listalle omiaan

        18:30
        Ja perzkärpänen on herännyt. Moiskis.
        Kaksi kärpästä lensi vierekkäin. Tuli hevonen vastaan. Ne lensivät sen sieraimista sisään, toinen toiseen ja toinen toiseen.
        Totesivat: "Nyt olemme turvassa".
        Beng


    • Anonyymi

      Marbella. Miten banaalia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aika yksinäistä sinulla siellä ja tylsää" rikkaana " kun tälle sivustolle: kirjoitat: Sellaista se usein on , raha tuo vain kuoren kaikesta, mutta ei ydintä!Rahalla saat tuttavia,mutta et aitoja ystäviä! Terv: Henkilö Itä Helsinki.

    • Anonyymi

      Rikas aloittaja se vaan joutuu sätkiä käärimään...

      • Anonyymi

        Hei taas täältä Marbellan lämmöstä!

        Enhän minä toki itse niitä laatusavukkeitä kääri! Sitä varten olen palkannut itselleni henkilökohtaisen tupakkaspesialistin, joka tämän suorittaa.
        Jotenkin on nyt niin rentoutunut olotila kevyen iltapalan jäljiltä.
        Vaikka olikin tarjolla pelkästään noita hanhenmaksapalleroita, kaviaaria, hummereita ja mantsikkakakkua.

        Muutama konjakki ja puoli pullollista laatushamppanjaa teki kyllä gutaa sapuskan päälle.
        Istun parhaillaan yksityisen kylpyläni marmorilaatoilla ja huljuttelen jalkojani lämpimässä ruusuvedessä.
        Aaah... Tuskin maltan odottaa, että Tunisiasta tilatut napatanssijat tuodaan tänne luomaan tunnelmaa.
        Huomenna onkin sitten aikainen herätys.

        Pitäisi nousta jalkeille jo puolenpäivän aikoihin, kun joululahjaksi saamani Rolls Royce tuodaan suoraan pihalle, siihen suihkulähteen ja 147 metriä pitkän huviveneen viereen.
        Yrittäkää tekin saada unta, sillä huomenna on taas uusi päivä!
        Itse taidan vielä ennen nukkumista tutkiskella hiukan korvaamatonta vanhojen kolikkojen kokoelmaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei taas täältä Marbellan lämmöstä!

        Enhän minä toki itse niitä laatusavukkeitä kääri! Sitä varten olen palkannut itselleni henkilökohtaisen tupakkaspesialistin, joka tämän suorittaa.
        Jotenkin on nyt niin rentoutunut olotila kevyen iltapalan jäljiltä.
        Vaikka olikin tarjolla pelkästään noita hanhenmaksapalleroita, kaviaaria, hummereita ja mantsikkakakkua.

        Muutama konjakki ja puoli pullollista laatushamppanjaa teki kyllä gutaa sapuskan päälle.
        Istun parhaillaan yksityisen kylpyläni marmorilaatoilla ja huljuttelen jalkojani lämpimässä ruusuvedessä.
        Aaah... Tuskin maltan odottaa, että Tunisiasta tilatut napatanssijat tuodaan tänne luomaan tunnelmaa.
        Huomenna onkin sitten aikainen herätys.

        Pitäisi nousta jalkeille jo puolenpäivän aikoihin, kun joululahjaksi saamani Rolls Royce tuodaan suoraan pihalle, siihen suihkulähteen ja 147 metriä pitkän huviveneen viereen.
        Yrittäkää tekin saada unta, sillä huomenna on taas uusi päivä!
        Itse taidan vielä ennen nukkumista tutkiskella hiukan korvaamatonta vanhojen kolikkojen kokoelmaa...

        Etkö ollenkaan kasviskaviaaria tilannut ? Sehän on bravuurisi kotona korvessa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ollenkaan kasviskaviaaria tilannut ? Sehän on bravuurisi kotona korvessa ?

        Erehdyt pahasti aloittajasta.
        Ei ole Korpikyylän tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei taas täältä Marbellan lämmöstä!

        Enhän minä toki itse niitä laatusavukkeitä kääri! Sitä varten olen palkannut itselleni henkilökohtaisen tupakkaspesialistin, joka tämän suorittaa.
        Jotenkin on nyt niin rentoutunut olotila kevyen iltapalan jäljiltä.
        Vaikka olikin tarjolla pelkästään noita hanhenmaksapalleroita, kaviaaria, hummereita ja mantsikkakakkua.

        Muutama konjakki ja puoli pullollista laatushamppanjaa teki kyllä gutaa sapuskan päälle.
        Istun parhaillaan yksityisen kylpyläni marmorilaatoilla ja huljuttelen jalkojani lämpimässä ruusuvedessä.
        Aaah... Tuskin maltan odottaa, että Tunisiasta tilatut napatanssijat tuodaan tänne luomaan tunnelmaa.
        Huomenna onkin sitten aikainen herätys.

        Pitäisi nousta jalkeille jo puolenpäivän aikoihin, kun joululahjaksi saamani Rolls Royce tuodaan suoraan pihalle, siihen suihkulähteen ja 147 metriä pitkän huviveneen viereen.
        Yrittäkää tekin saada unta, sillä huomenna on taas uusi päivä!
        Itse taidan vielä ennen nukkumista tutkiskella hiukan korvaamatonta vanhojen kolikkojen kokoelmaa...

        Jep.
        Vanhat setelit kannattaa silittää höyrysilitysraudalla uudennäköisiksi. Näyttävät ainakin arvokkaammilta. Mutta varovasti, ettei kuitu venähdä ja niistä tulee isompia...kooltaan.
        Shit. Oikeastaan euroista voi löytyä arvokappaleita, vaikkeivät ole kerenneet vanheta.
        Muuten siellä beacheilla kandeis pitää metallinpaljastinta följyssä.
        Voi tärpätä pullonkorkkeja arvokkaampaa. Täydennystä kokoelmiisi.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyt pahasti aloittajasta.
        Ei ole Korpikyylän tekstiä.

        Eihän se pystysi kolmea ymmärrettävää lausetta muodostamaan,
        mutta itserakkaissa kehumisissa on samaa tyyliä.
        Omakehu-ominaishaju haisee tämänkin ressukan hanhenmaksapalleron tarinassa,
        joka on ilmeisesti lapsen tasolle jäänyt persu.
        Anteeksi lapset !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se pystysi kolmea ymmärrettävää lausetta muodostamaan,
        mutta itserakkaissa kehumisissa on samaa tyyliä.
        Omakehu-ominaishaju haisee tämänkin ressukan hanhenmaksapalleron tarinassa,
        joka on ilmeisesti lapsen tasolle jäänyt persu.
        Anteeksi lapset !

        Ja se persu löytyi taas tähänkin juttuun...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyt pahasti aloittajasta.
        Ei ole Korpikyylän tekstiä.

        Ei ole.
        On liian virheetöntä tekstiä tullakseen korvesta.
        Lempparialoittajani näkyy olevan taas vauhdissa ja ihan kivaa piristettä tälle palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se persu löytyi taas tähänkin juttuun...

        Usein persu on sääliä herättäviin kirjoituksiin osallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei taas täältä Marbellan lämmöstä!

        Enhän minä toki itse niitä laatusavukkeitä kääri! Sitä varten olen palkannut itselleni henkilökohtaisen tupakkaspesialistin, joka tämän suorittaa.
        Jotenkin on nyt niin rentoutunut olotila kevyen iltapalan jäljiltä.
        Vaikka olikin tarjolla pelkästään noita hanhenmaksapalleroita, kaviaaria, hummereita ja mantsikkakakkua.

        Muutama konjakki ja puoli pullollista laatushamppanjaa teki kyllä gutaa sapuskan päälle.
        Istun parhaillaan yksityisen kylpyläni marmorilaatoilla ja huljuttelen jalkojani lämpimässä ruusuvedessä.
        Aaah... Tuskin maltan odottaa, että Tunisiasta tilatut napatanssijat tuodaan tänne luomaan tunnelmaa.
        Huomenna onkin sitten aikainen herätys.

        Pitäisi nousta jalkeille jo puolenpäivän aikoihin, kun joululahjaksi saamani Rolls Royce tuodaan suoraan pihalle, siihen suihkulähteen ja 147 metriä pitkän huviveneen viereen.
        Yrittäkää tekin saada unta, sillä huomenna on taas uusi päivä!
        Itse taidan vielä ennen nukkumista tutkiskella hiukan korvaamatonta vanhojen kolikkojen kokoelmaa...

        Kuvittelet olevasi hauska mutta et ole, en lukenut ensimmäsitä lausetta pitemmälle, EVVK!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelet olevasi hauska mutta et ole, en lukenut ensimmäsitä lausetta pitemmälle, EVVK!

        Että minä nyt mieleni pahoitin pahasta olostasi...
        Oli ihan pakko kommenttisi jälkeen avata ylimääräinen konjakkipullo ja huuhtoa kurkkuuni juuttuneet savulohen ja paahtopaistin kappaleet.
        Sen verran herkkä luontoni järkkyi.

        Ei tämä elämä minullakaan ole ihan helppoa!
        Juuri äsken tulin alakerran takkahuoneiston kassaholvista tänne yläkertaan ja levähdän hetken rankan työrupeaman jälkeen.
        Oli pakko ottaa hopealla koristeltu talikko ja käydä holvissa hiukan pöyhimässä setelikasaa, sillä alimmat tahtovat äkkiä mennä homeeseen.

        Ja eikös vaimoni, lukuisat kauneuskilpailut voittanut isopovinen kaunotar, ilmestynyt kohta luokseni uuden ajatuksen ajamana.
        Hän ehdotti, että voitaisiin tehdä meidän häämatka uusiksi.
        Otetaan se sama huone kuin silloinkin ja juostaan alastomina siellä olevan suuren, pyöreän pöydän ympäri.

        Hitto soikoon!
        Hieno idea!
        Sanoinkin vaimolle heti:
        "Mikäpäs siinä. Mutta tällä kerralla kyllä minä juoksen edellä ja huudan, että "se on liian suuri! Aivan liian suuri!"
        Jostakin kummasta syystä vaimo kimmastui ja lähti punaisella urheiluautollaan jalokiviliikkeeseen shoppailemaan.

        Taidankin tästä lähteä nyt rentoutumaan omaan höyrysaunaani ja ottaa rennosti koko loppuillan.
        Koettakaa tekin ottaa omaa laatuaikaa kaiken stressin keskellä!
        Kyllä se siitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että minä nyt mieleni pahoitin pahasta olostasi...
        Oli ihan pakko kommenttisi jälkeen avata ylimääräinen konjakkipullo ja huuhtoa kurkkuuni juuttuneet savulohen ja paahtopaistin kappaleet.
        Sen verran herkkä luontoni järkkyi.

        Ei tämä elämä minullakaan ole ihan helppoa!
        Juuri äsken tulin alakerran takkahuoneiston kassaholvista tänne yläkertaan ja levähdän hetken rankan työrupeaman jälkeen.
        Oli pakko ottaa hopealla koristeltu talikko ja käydä holvissa hiukan pöyhimässä setelikasaa, sillä alimmat tahtovat äkkiä mennä homeeseen.

        Ja eikös vaimoni, lukuisat kauneuskilpailut voittanut isopovinen kaunotar, ilmestynyt kohta luokseni uuden ajatuksen ajamana.
        Hän ehdotti, että voitaisiin tehdä meidän häämatka uusiksi.
        Otetaan se sama huone kuin silloinkin ja juostaan alastomina siellä olevan suuren, pyöreän pöydän ympäri.

        Hitto soikoon!
        Hieno idea!
        Sanoinkin vaimolle heti:
        "Mikäpäs siinä. Mutta tällä kerralla kyllä minä juoksen edellä ja huudan, että "se on liian suuri! Aivan liian suuri!"
        Jostakin kummasta syystä vaimo kimmastui ja lähti punaisella urheiluautollaan jalokiviliikkeeseen shoppailemaan.

        Taidankin tästä lähteä nyt rentoutumaan omaan höyrysaunaani ja ottaa rennosti koko loppuillan.
        Koettakaa tekin ottaa omaa laatuaikaa kaiken stressin keskellä!
        Kyllä se siitä...

        Sulla on kyllä melko mielenkiintoinen elämä!


    • Anonyymi

      On täytynyt olla jokin juttu, mikä generoi.
      Elina Valtonen siippansa kanssa on lentänyt Etelä-Afrikkaan.
      Hän on aidosti onnellisen näköinen.
      Se 'laittoi minut lentokoneeseen'.
      Sitten aloittaja näämmä ehkä on lukenut kirjoituksen Marbellasta, missä suomalaisnainen kertoo espanjalaisesta elämästä, risut ja ruusut.
      En ole käynyt kuin kerran Kanarialla, joten rantaelämä ei ihan imaissut.
      Kaupungeissa enemmän.
      Beng

    • Anonyymi

      Mielikuvituksen puutetta!
      Luettelemasi oheisasiat edellyttäisivät paljon vauraampaa tienoota kuin Marbella!

      • Anonyymi

        Älä nyt pilaa pienen päivää, anna hänen kuvitella että rikkaat elelevät jossain Marbellassa!


    • Anonyymi

      Niin. Sitten sää heräsit ja ... ;)

      • Anonyymi

        Sähkölasku oli jääny maksamatta. Putket jäätyny. Corollan tuhkakuppi täynnä sätkän natsoja.
        Akka nakuttaa "mee töihin lusmu" Leipäki homeessa saatana. Just joo :D


      • Anonyymi

        Sinäkö olet aina vaan unessa?


    • Anonyymi

      Marbella, joskus piipahtanut. Tahiti, Bora Bora, Tyynen Valtameren turkoosit värit, ahhh!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe