ihastus sanoi ei

oon siis ihastunu yhteen mun luokkalaiseen, se on kaunis ja kaikkea ja sitte yks päivä kysyin että voisko meillä olla jotaki muutaki ku kaverisuhda ja se sano eka että emt, ja sen jälkee ku kysyin että tarkottaako toi ei, ni se sano joo :( nyt yritän unohtaa ihastumisen mutta en tiedä miten. monta päivää ja yötä itkeny, koska harmittaa niin paljon, eli jos joku osais sanoo jotai mikä auttaa ni kiitos :)

12

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nii ja muuten vaa kerron vähä miltä se näyttää, eli sillä on ruskeat hiukset, ruskeat silmät käyttää hupparia ja farkkuja, on 155-160cm pitkä, ja 6 luokalla kuten minä
      eli joo :/ se on niin kaunis en osaa kuvailla enempää mutta ne silmät on niin kauniit

      • oon ite semmone nörtti, pelaan paljon pelejä, ulkoilen ja oon kavereiden kanssa. oon ite 162cm pitkä ja painan noin 53 kiloa, hiukset ovat tummanruskeat ja kampaus lyhyt siili.


    • Anonyymi

      No siis vastaus oli ei ni se on ei.
      Tee itsestäs niin näyttävä ja komea että sitä lopulta harmittaa kun ei saa sua. Toimi, sit kuljet vaan ohi etkä oo näkevinäs koko friiduu. Pidät sitä siinä ku ilmaa. Et kato etkä mitään

    • Anonyymi

      Eipäs tuohon auta kuin aika. Itse olen oppinut että jos toisella on vain kaverillisia tunteita, niin siihen ei kannata jäädä kituuttamaan itseään jos kaipaa jotain muuta.

      • jooh, tiiän mutta aattelin että joku osais kertoo jotaki mikä auttaa oleen itkemättä ja aattelemasta sitä ni ois kiva


      • Anonyymi
        Hanses kirjoitti:

        jooh, tiiän mutta aattelin että joku osais kertoo jotaki mikä auttaa oleen itkemättä ja aattelemasta sitä ni ois kiva

        No tuohonkaan ei auta kuin aika tosiaan ja olla ajattelematta toista, jos se niin satuttaa.

        Sanontakin menee että aika parantaa haavat.


    • Anonyymi

      Pyydä se pelaamaan teille runescapee. Tuo on tie naisen sydämeen.

    • Tiiän miltä tuntuu, kävi pitkälti samoin, kuudennella minäkin silloin. Nyt kun siitä on aikaa 38 vuotta, niin voin lohduttaa parhaiten ehkä sillä, että se suru ja kipu mitä nyt tunnet, jalostaa sinusta paremman miehen jos annat sen surun vain tulla ja olla, älä tappele vastaan. Ja muista kohdella sitä tyttöä edelleen kuin kukkaa kämmenellä, vaikka se voi kipeältä tuntuakin. Mutta sillä tavoin sinusta tulee hiljalleen vahvempi ja parempi tunneihminen, olet houkuttelevampi tytöille, ehkä jopa juuri tuolle tytölle myös.

      • kiitos :)


      • Hanses kirjoitti:

        kiitos :)

        Ole hyvä :)

        ps. Sen mun silloisen ihastuksen nimi oli Eveliina ja meistä tuli todella hyvät ystävät sittten hiljalleen. Sanoisin, että ihan kelvollinen lopputulos, vaikka jotain sähköä edelleen huomaan meidän välillä, mikä on näin ukkeli-iässä jo aika hauska havainto. Eihän sitä koskaan tiedä... ;)


    • Anonyymi

      Olit rohkea kun kysyit siltä tytöltä asiaa. Pahalta se tuntuu, mutta älä huoli, noin käy joskus meille kaikille. Itkeminenkin on ihan OK myös pojille, ja se voi auttaa pääsemään sydänsuruista yli. Mutta suosittelisin myös, että teet asioita joista tykkäät ja tule hyvälle mielelle. Vietät aikaa kavereiden kanssa jne. Niin siitä se elämä taas jatkuu.

      • näinhän se on ja kiitos :) tästä nyt yritän päästä ohi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe