Kalja on nykyään niin kallista että siihen menee kaikki tuet, ei edes ruisleipää saa ostettua. Pikkuhiluja taskussa, jtoen lanteillani yritän ostaa sitä, mutta kun nylkytän lanteitani homomaisesti, edes 160-kiloiset maalaisisäntä-törkyturvat eivät kiinnitä huomiota.
Vaatteetkin likaisia kun pesukone ei ole sen jälkeen toiminut kun pascansin sinne ja nukkasihti meni tukkoon enkä osaa putsata sitä. Luulin tekeväni jäynät kaverille mutta en kännissä ottanut huomioon sitä, että olinkin omassa kodissani.
Ei rahaa edes ruokaan
13
96
Vastaukset
- Anonyymi
Olen siis vanha tuttunne, Asd.
- Anonyymi
Olen sosiaaliturpa. Ryyppään kuukausittain tölkkiolutta , kiljua ja kirkasta viinaa kelan piikkiin reilulla tonnilla. Tästä hyvästä minulla on kunnan luukku, huonekalut, vaatteet ja sairaudenhoito järjestetty läheisessä terveyskeskuksessa, josta saan myös pameja krapulaan. Älkää olko huolissanne ryyppään kelan piikkiin isomman pakolaisperheen verran. Olen hyvä puhumaan ja minulla on paljon hoidettavia sairauksia ja ahistaa....
Erityisesti on ahistanut jos olen joutunut töihin...
Asd- Anonyymi
Tuo on niin skeida puhetta. Kela ja sossu ei todellakaan kustanna mitään ryyppäämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niin skeida puhetta. Kela ja sossu ei todellakaan kustanna mitään ryyppäämistä.
LISÄYS: Miksi yhteiskunta ehdoin tahdoin kustantaisi kansaansa tuhoavan aineen käytön? Muutenkin sairaalaat täysin overkapasiteetilla ja hoitajat palavat loppuun, lääkärit itsekin alkoholisoituu teidän takianne! Huutava työvoima pula.
Olemme täysin kusessa. - Anonyymi
Lopussa saa kivunlievitystä suoraan suoneen, siksi jopa nauraa helpottuneena. Mieti tuota tuskaa tuntikausia. Vasta, kun on todettu akuutti haimatulehdus.
- Anonyymi
Juusto ja liha on luxusta nykypäivänä aidolle alkoholistille. Täytyy tyytyä pelkkään perunaan, makaroniin ja halpisnakkeihin. Ainoana mausteena ketsuppi, kun haima muutenkaan muuta kestäisi ilman osastohoitoa taas.
-Faktaa oikeasta alkoholismista- Anonyymi
Hehe, kellä alkoholistilla on varaa ostaa lihaa ja juustoa nykypäivänä?
- Anonyymi
Mikä siinä on, että tämä ripulijankkaus saa jatkua vuosikymmenestä toiseen? Miltä tuntuu olla niin yksinäinen, että puolikuoleelle palstalle täytyy suoltaa illat pitkät yksityiskohtaisia kuvailuja suolensa toiminnasta?
- Anonyymi
Siitä puhe mistä puute...:)
- Anonyymi
Riibuli haisee pahalle en saa unta auttakaa.
Asd - Anonyymi
YouTube toosa TV sossuäidit ( Kontulassa)
- Anonyymi
Ribuliset pyllymkarvat kutittaa aa auttakaa
Asd
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448179Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432191Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262082- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 281163
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860